Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grregho
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kijk er ook naar uit ! (y) Misschien speel ik wel mee ;-)
0 Vind ik leuk's
NHL tips voor deze avond ( niet deze nacht ! )
Erg veel NHL deze nacht en avond maar veel lage odds die waarschijnlijk niet gaan goedgaan. Veel ploegen die een lage odd hebben zijn laatste tijd wat minder bezig enn hun tegenstanders hebben bij telkens een mooie winningstreak dus ik raad aan het niet te proberen.
Mijn Tips :
20:00 Dallas Stars - Edmonton Oilers => 1 (2.00)
Dallas stars wonnen hun vorige wedstrijd en edmonton oilers zijn echt zwak ! Staan bijna helemaal onderaan het klassement en hebben losing streak van 2wedstrijden.
22:00 Los Angeles Kings - Columbus Blue Jackets => 1 ( 1.86)
Columbus blue jackets staan allerlaatste in het klassement en LA Kings zijn thuis erg sterk.
Blue Jackets : losing streak 2
Odd = 3.73
Als je zeker wil zijn : Doe je including overtime + Penalty's .. Zal normaal niet nodig zijn maar da is meer zekerheid ;)
Tips voor deze nacht komen nog later deze avond , moet nu namelijk ergens naartoe !
Good Luck !! ;-)
0 Vind ik leuk's
Speel hem mee Grregho ! :d (y)
Veel succes ! (y)
0 Vind ik leuk's
Jij ook succes!! ;)
Hopelijk is hij weer raak , want vandaag echt slechte dag tot nu toe ... 2 combi's 1 foutje :-(
0 Vind ik leuk's
Bij mij gaat het voetbal uitstekend (+snooker & dartsbet correct :d ) Mijn dag kan niet meer stuk ;-)
Succes ! (y)
Kan zijn dat ik ze met incl. overtime neem .... ;-) Voor de zekerheid :d
0 Vind ik leuk's
Zou slim zijn want Kings maken het graag af in overtime :p maar odd is wel pak lager dan..
Normaal gaan ze het beide gewoon wel halen ;)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ze aan 1.50 & 1.62 , wat ook nog een mooie odd maakt ! :d
(y)
0 Vind ik leuk's
Hehe , hier ben ik weer ;)
Wat een druk weekend had ik dit weekend ! pff !
Gisteren pas om 23u thuis sinds zaterdag dat ik mijn laatste reactie plaatste, daardoor heb ik zondag geen enkele bet kunnen maken.
Er waren nochtans heel goede matchen vond ik .. Napoli , roma , juventus , chelsea , .. om er maar een paar te noemen.
Vandaag eens bekijken , misschien vanavond tips ! :d
0 Vind ik leuk's
ben benieuwd :) (a)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Erg drukke dagen laatste dagen gehad.

Sorry dat ik geen tips plaatste.

Ik speelde maandag en dinsdag telkens 1 combi en heb telkens gewonnen :) Zo maak ik mijn minder weekend alweer goed !!

Deze is van gisteren : odd 6.48

Deze is van maandag: odd 9.07

Ik speelde systeem 3/4 met hoge odds zodat ik toch nog een héél mooie winst had.


Tips voor vandaag komen straks ! Heb tijd zat vandaag ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:52
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.