Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grregho
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes ;) !
Misschien voor alle zekerheid Philadelphia Flyers including ovt + penalty"s voor alle zekerheid ;)
0 Vind ik leuk's
Combo is al ingezonden dus kan ik niet meer aanpassen :s
0 Vind ik leuk's

Dit is mijn voetbalcombi met snookermatch voor vandaag.. Sorry voor het te laat posten maar ben pas thuis van voetbaltraining ;)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:55
0 Vind ik leuk's
Greggho, speel combo 2 nhl met je mee:)
Succes!! (y)
0 Vind ik leuk's
Pffff echt dikke pech gehad met philadelphia ! Ik voelde het aankomen maarja bet was al geplaatst :s ..
Excuses voorwie heeft meegespeeld ;)
0 Vind ik leuk's
Geen probleem Grregho :D
Als recuperatie is de volgende wel juist ;)
0 Vind ik leuk's
Was idd echt klote dat Phila verloor :s Daarom beide combi's verkeerd .....
0 Vind ik leuk's
Ik had je combi mee gespeeld en dan boston bruins erbij in 3/4 systeem dus tog beetje winst
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Vond het echt jammer want het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik philadelphia op 2 tickets had ..
Was een foutje van mezelf.
@vincent : blij dat je toch een beetje winst had ;)
0 Vind ik leuk's

Sorry dat ik hem niet heb gepost gisteren .. Het is precies wanneer ik hem post win ik niet en wanneer ik hem niet post win ik mn NHL combi altijd :p

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:56
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.