Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Grregho

Beste leden ,
Zoals velen hier zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn tips zal plaatsen.
Ik ga proberen elke dag minstens een paar tips/Combi's te plaatsen.
Ik speel voornamelijk op voetbal maar sinds kort speel ik elke nacht op NHL (ijshockey) en NBA (Basket).
Ik hoop dat er af en toe wat tips worden meegespeeld met me , zodat we samen geld kunnen verdienen ;) !
GL all!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grregho
Country flaggrregho in 28-12-2011 14:53 Leden topics
in 28-12-2011 14:53 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pfff alles ging zo goed :(
Newcastle :-@ :-@
0 Vind ik leuk's

Winst deze avond :) , Chelsea single ook gewonnen.

Gaat alweer lekker vandaag ! Wel jammer ERG jammer van Newcastle :( en blackpool ook natuurlijk :s

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:57
0 Vind ik leuk's
Gaat alweer lekker vandaag :d !!

De eerste combi van vandaag is goed ! En even ingezet op die penalty ook wat geld meegepakt :) ( de 2 onderste zijn nog van gisteren )


Dit speel ik nog vandaag :


Succes wie volgt ! ;)

0 Vind ik leuk's
Veel succes , speel ook Roma + Mainz + Palermo + Levante BTS in combo
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Pechdag gisteren :(

Alles ging zo goed .. Gelukkig nog paar tegenbetjes gedaan waardoor ik toch nog op dezelfde Bankroll ( 3tal euro meer dan gisteren ) heb ;)

Die ene is combi 3/4 ( weet niet waarom ik dat verborgen heb :) )


0 Vind ik leuk's
Pech Grregho met Cercle-Standard.Ook een beetje raar dat die wedstrijd maar één doelpunt voortbracht.Om maar te zwijgen van Inter.
Maar je plaatst wel mooie bets en ga u toch verder volgen (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Leuk om te horen Leo ;)
Inderdaad gisteren pech gehad .. Mijn bankroll had mits een beetje meeval er hélemaal anders kunnen uitzien :).
En de wedstrijd cercle standard heb ik samenvatting van gezien en cercle had toch ook zeker eenmaal moeten scoren maarja het is nu zo.. Vandaag een nieuwe dag :)
0 Vind ik leuk's
Mijn combi's voor vandaag!
Hopelijk niet alweer 1 foutj telkens ..

Succes wie volgt ;) !!
0 Vind ik leuk's
Gisteren alweer een dag met winst :d

5 combi's gemaakt => 2 combi's => 8/10 , 2 combi's 3/10 en 1 combi 1/10 ( funbetje )
=> 2combi High stake combi's juist => WINST :d
Het kon veel meer geweest zijn als besiktas op zijn minst 1 goal had kunnen scoren maarneen :-(

Later volgt wat ik vandaag speel ;-)
0 Vind ik leuk's

Eerste bet van vandaag : Combi met 9 matchen over 1,5 over de hele dag ( van 11u tot 16u30) => Low stake.

Ik speel dit gewoon omdat ik graag funbetje over 1,5 speel en als ik dit verlies is het totaal niet erg. Ik doe dit alleen als er ruimte is om eens een funbetje te plaatsen. Als ik win is het geld mooi meegenomen en kan ik met dat geld deze avond spelen :d

Al 2 wedstrijden bezig , al bij beide wedstrijden 1 goal :d !

GL wie volgt :)

Bericht gewijzigd door wedden op di 20 jul. 2021, 08:58
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.