Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Funbet Bingoal Special bij PSV - Ajax:

Thuisploeg leidt met 2-1 aan de rust en uitploeg wint de wedstrijd met 2-3 @500.

2-1 CS FH bij Pinnacle is @24, en 0-2 CS 2nd half bij Betcity is @9.

Samen dus @216, dus @500 value.

En overigens zal die @9 ook zeker weten lager zijn, als PSV inderdaad 2-1 bij rust staat, want de favoriet staat dan achter.

Ook start PSV vaak sterk, maar hun 2de helft is doorgaans minder.

Zelfs in de Arena toen PSV 5-0 verloor was PSV in de eerste helft nog best sterk meen ik me te herinneren, was een geflatteerde uitslag.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Eredivisie special bijna binnen vriend. Zo zonde van man utd, die (als thuisploeg) de winnende in de laatste minuut scoorde. Ik zet bij deze een betje op RKC winst, als tegenbet. Bedankt voor de heads up!

0 Vind ik leuk's
  • Rikj1994 (23-01-2022 18:48) Citatie verwijderen

Eredivisie special bijna binnen vriend. Zo zonde van man utd, die (als thuisploeg) de winnende in de laatste minuut scoorde. Ik zet bij deze een betje op RKC winst, als tegenbet. Bedankt voor de heads up!

Heel zuur inderdaad... Ik had ook wel wat op RKC als tegenbet maar niet veel helaas.

En de Premier League ook zonde ja, anders hadden we bij Chelsea ook kunnen tegenbetten.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Paar outrights die me interessant leken.

Eredivisie Outright: Groningen eindigt boven Heerenveen @1.76 Bingoal 

Heerenveen is echt drama momenteel , inc beker verloor het de laatste vijf wedstrijden, waaronder tegen de twee zwakste teams PEC en Fortuna. Daarnaast raakte het beide Veermannetjes kwijt deze transferperiode (er kwamen wel spelers voor terug maar blijft een aderlating). Onlangs werd trainer Jansen ook ontslagen, wellicht gaat het dan beter zou je denken, maar er leek tegen Fortuna nou niet echt sprake van verbetering.

Ook was een groot deel van de overwinningen van Heerenveen dit seizoen vrij fortuinlijk te noemen. 

De laatste tegen Cambuur was bijv een erg late overwinning, zelfs nadat Cambuur vanaf de 12e minuut met een man minder speelde (1-2), tegen Heracles ook een late winner (0-1), tegen Willem II kwam het goed weg met een comeback met een man minder (2-1), tegen PEC won het door een eigen goal (0-1) terwijl PEC naar ik me herinner eigenlijk de betere was.

Alleen in het begin van het seizoen deed Heerenveen het nog wel redelijk maar het is flink bergafwaarts gegaan en het is al heel lang geleden sinds ze echt een goede wedstrijd hebben gespeeld volgens mij.

Groningen doet het natuurlijk ook niet geweldig maar wel een stuk beter dan Heerenveen.

Groningen was juist op het begin slecht maar is daar inmiddels van hersteld, en is al gestaag aan een opmars bezig t.o.v. Heerenveen, ik weet nog dat Groningen een tijd terug ruim achter Heerenveen stond maar nu staan ze er al boven op basis van doelsaldo (allebei 25 punten nu), als dit zo doorgaat zal Groningen alleen maar uitlopen.

Het resterende programma is ook aanzienlijk in het voordeel van Groningen, Groningen heeft in de vier wedstrijden in de 2e helft van de Eredivisie tot nu toe namelijk al o.a. PSV, Vitesse en AZ gehad, die teams komt het dus niet meer tegen. Heerenveen heeft feyenoord gehad maar verder de twee zwakste teams ook al (PEC en Fortuna). 

Dus in hun resterende programma's krijgt Heerenveen het een stuk lastiger, Groningen heeft twee van de drie lastigste teams al gehad hebben, en de makkelijkste teams komt het juist nog tegen.

En dat is al in de komende twee speelrondes, overigens (Groningen - Fortuna en PEC - Groningen), en daarna Willem II wat ook een zwak team is. Heerenveen komt in de komende drie wedstrijden drie top10 teams tegen, waaronder psv en Utrecht.

Met andere woorden: Nu is een goed moment om deze bet te pakken want dikke kans dat Groningen flink gaat uitlopen op Heerenveen de komende tijd.

De bookies schatten Groningen ook duidelijk hoger in. Over twee weken krijgt Groningen bijv een (kleine) favorietenrol uit bij PEC. Twee weken terug was Heerenveen zelfs thuis nog maar heel nipt favoriet tegen PEC.

Tenslotte, als je de xG ranglijst van Tussen de Linies bekijkt https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/, komt Groningen daar op 26.4 punten uit en Heerenveen op 22.4, m.a.w. daar is Groningen ook de betere.

Het enige nadeel is dat in de resterende h2h, Heerenveen het thuisspelende team is. Maar voor de rest is vrijwel alles in het voordeel van Groningen:

- vorm

- ranglijst

- doelsaldo

- resterend programma

- transfers in afgelopen periode

- expected goals

Bericht gewijzigd door timmothy op do 10 feb. 2022, 10:51
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Eredivisie Outright: Utrecht eindigt boven Vitesse @1.9 Bingoal/Toto.

Momenteel heeft Vitesse 1 punt meer (36 vs 35) maar dat ene puntje is verwaarloosbaar, ik schat Utrecht hoger in, het heeft een veel beter doelsaldo en die gaan Vitesse normaal gesproken wel voorbij wat mij betreft. Vitesse speelt tegen PSV komend weekend, dus aardige kans dat Utrecht na volgende speelronde er al boven staat (die moeten tegen Heracles).

Utrecht is ook het thuisspelende team als Utrecht en Vitesse nog tegen elkaar moeten, dat is die wedstrijd erna al overigens. Bookies geven Utr daar rond de 1.95, oftewel zij schatten Utrecht ook hoger in dan Vitesse.

Dikke kans dus dat deze odds na de komende twee speelrondes al enorm gezakt zullen zijn omdat Utrecht al (ruim) boven Vitesse zal staan.

Vitesse heeft zelfs een negatief doelsaldo... Vrijwel al hun overwinningen waren met 1 goal verschil, effectief kan je zeggen, maar dit kan niet goed blijven gaan. Vaak waren ze ook vrij onverdiend te noemen en/of hadden ze mazzel met een paar cruciale momenten die in hun voordeel uitvielen.

Utrecht heeft ook wel fortuin gekend hier en daar maar over het algemeen zijn hun wedstrijden een stuk overtuigender dan die van Vitesse imo.

Als je bijv ook de Expected Goals ranglijst erbij pakt van https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/, dan staat Vitesse volgens xG ook te hoog, die zouden 29.3 punten moeten hebben, en Utr staat volgens die ranglijst twee plekken te laag, met 36.3 punten.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Eredivisie Special funbet.

Alle thuisploegen winnen of spelen gelijk (8 wedstrijden) @100. Met de Bingoal +100% Eredivisie oddsboost wordt dit overigens @199!

Fair is nu @77.9 als je de hoogste home DC odds pakt. Zelfs inclusief bookie margin is dit nog value (fair is rond de @91 dan, en dat is ruim genomen).

Dit heeft ook een redelijke kans van slagen als ik de wedstrijden zo bekijk. 

1. Feyenord niet winnen bij RKC is de grootste uitdaging. Maar Feyenoord won in de Kuip al niet eens van RKC! Dus waarom wel uit, waar feyenoord een stuk zwakker is normaal gesproken? Ik zou feyenoord hier absoluut niet vertrouwen.
  2. Verder is AZ favoriet uit bij GAE, maar AZ heeft vaak moeite om de opening te vinden tegen erg verdedigende teams, en GAE bewees al tegen PSV (thuis) en ajax (uit) dat het de topteams kan weerstaan.
  3. Tenslotte heb je PSV uit tegen Vitesse, maar dat is zonder twijfel een wedstrijd waar PSV punten kan verspelen. Vitesse won vorig jaar ook nog in Arnhem tegen PSV. En Openda is terug. psv ook niet in beste doen.

In de overige 5 wedstrijden is het thuisteam (dik) favoriet en zie ik weinig kans voor winst uitteam (behalve NEC misschien tegen Heerenveen, maar goed Heerenveen is desondanks favoriet). 

Ook is er uiteraard weer deels publiek toegestaan wat een boost is voor de thuisteams.

Ook zijn er weer hoge odds bij de HT/FT bet bij Vitesse - PSV Specials bij Bingoal.

Thuisploeg leidt met 2-1 bij rust, uitploeg wint 2-3 @650.

2-1 CS 1st half is bij Pinnacle @29, en 0-2 CS 2nd half is bij Betcity/Unibet 7.5.

Gecombineerd is dat @217.5. En komt nog bij dat áls het 2-1 bij rust is, die 7.5 ongetwijfeld lager zal komen te liggen, want de favoriet staat dan achter. 

Ik neem ook small de andere optie, PSV leidt met 1-2 bij rust en thuisploeg wint met 3-2 @750, maar wel lagere stake.

psv wil het de tweede helft nog wel eens verkloten.

Vitesse heeft Openda terug dus meer kans op doelpunten van hen.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 12 feb. 2022, 13:09
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Je geeft niet op he

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
  • Z3xtr4 (12-02-2022 21:22) Citatie verwijderen

Je geeft niet op he

Nee, bij gebrek aan jouw fantastische tips moet ik toch zelf wat verzinnen hè?

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Special bij Ajax - Twente die totaal verkeerd staat, zo lijkt het.

Totaal aantal goalminuten van uitploeg (Twente): Minder dan 30.5 @1.95.

Easy

Twente not to score is al @1.69 bij Pinnacle, hier krijg je dus voor dezelfde bet een veel hogere odd, én Twente mag zelfs nog scoren in de eerste 30 minuten!

ajax krijgt zoals bekend vrijwel niks tegen, in 16 van de 21 wedstrijden dit seizoen hield het de nul.

Persoonlijk zie ik het best wel gebeuren dat Twente de volgende uitzondering is en scoort, daar niet van, maar als je de markt bekijkt is deze bet gewoon uitzonderlijk goed.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 13 feb. 2022, 20:17
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bij dezelfde Specials als vorige bet:

Ajax - Twente: Uitploeg leidt met 1-2 bij rust en thuisploeg wint 3-2 @800.

edit: was niet eens heel ondenkbaar als je de eerste twintig minuten zag.

(enigszins tegenstrijdig met vorige bet trouwens maar dit is toch maar een funbet)

Dikke odd ondanks dat Ajax uiteraard weinig tegenkrijgt.

Twente goed bezig momenteel, en traditioneel sterk tegen ajax. Vorig jaar wonnen ze nog met 1-2 in de Arena. Dit seizoen in Twente was 1-1 gelijkspel en ik weet nog hoe slecht ajax daar was.

Dit seizoen maakte Twente er ook al 2 in de eerste helft uit bij psv, overigens.

1-2 CS 1e helft is bij Betcity @61, en 2-0 CS 2e helft is @4.6, samen dus @280. @800 veel te hoog.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 13 feb. 2022, 20:21
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.