Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jij gaat een spannende Vitesse - AZ tegemoet. Succes!


Lekker hoor...gefeliciteerd!

Bericht gewijzigd door Bartigoal op zo 7 mrt. 2021, 17:43
0 Vind ik leuk's

Dankje, had er helaas niet veel op maar toch leuk :)

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker


Toto competitie specials --> Welk team scoort de meeste doelpunten - Champions League 9/3 - 10/3 (dus wie scoort het meest uit de vier CL wedstrijden van vandaag en morgen, Juve - Porto, Dortmund - Sevilla, PSG - Barca, en Liverpool - Leipzig)

Heel klein beetje op PSG @4.75. 


Edit: drama, totaal verkeerd ingeschat, Barca ook gewoon het betere team. Uiteraard hoefde PSG niet, en kozen ze ervoor om in te zakken, maar toch apart dat je ze uit wegspeelt en 4x scoort maar daar thuis vrijwel niets van over is.


PSG scoorde in de uitwedstrijd al 4x, en nu moeten ze thuis. Barca moet eigenlijk vanaf het begin alles of niets spelen want ze moeten 4x scoren. Iedereen zag hoe PSG Barca totaal overklaste in de heenwedstrijd. Nu Barca enorme risico's moet nemen zullen er enorme ruimtes voorin komen voor PSG. Die zouden er veel kunnen maken, als ze er een beetje zin in hebben tenminste, maar motivatie tegen Barcelona zal het probleem niet moeten zijn (ook gezien de historie).

Barca is de laatste weken in Spanje weer wat stabieler maar PSG is natuurlijk wel wat anders, verdedigend waren ze zo kwetsbaar. Vandaag missen ze ook nog eens wat spelers achterin.

Ruim baan voor opnieuw veel goals van PSG lijkt me.

 

De favoriet is Juventus @4.0 tegen Porto, maar ik weet het daar zo net nog niet.. Dankzij de 2-1 winst in Portugal, heeft Portugal een aardige uitgangspositie. Die gaan wel proberen tegen te houden natuurlijk, en Juventus zie ik ook niet vol op de aanval spelen (een uitgoal kan immers fataal zijn). Een team als Juve kennende zullen ze bijv na een 2-0 voorsprong totaal schakelen om die voorsprong vast te houden en niet voor meer goals gaan.

 

Dan heb je nog Dortmund @5.5 tegen Sevilla, die is misschien ook niet verkeerd, maar Dortmund mist nogal wat spelers. En Dortmund heeft al twee uitgoals gemaakt, zou niet slim zijn om volledig op de aanval te gaan nu thuis. En Sevilla zie ik ook niet direct open huis houden ondanks dat ze wel moeten komen.

 

En tenslotte Liverpool @7.5 thuis tegen Leipzig maar Liverpool is dramatisch uit vorm. 

 


Maar wel hele lage stake, is meer funbet, ook deels omdat ik niet precies weet wat Toto doet als er twee teams hetzelfde aantal goals eindigen, of ze het dan fout rekenen of voiden.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 11 mrt. 2021, 13:47
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Verder speel ik voor de vier CL wedstrijden van vandaag en morgen (bij Resultaat Specials bij Toto):

 

Tenminste één team scoort 5 goals of meer @3.75 

Tenminste twee teams scoren 4 goals of meer @5.0


Edit: behoorlijk dramatisch, totaal verkeerd ingeschat.

 

(en wat lagere stakes op twee andere variaties van twee en drie goals, plus als funbet ‘tenminste vier teams scoren 4 goals of meer’ @150 

 

Een groot voordeel imo voor deze bets is dat het return legs zijn waar je doorgaans meer spectaculaire, hoge uitslagen ziet omdat teams echt alles of niets gaan spelen.

 

PSG speelt thuis tegen Barca dat alle risico’s van de wereld moet nemen met een zeer beperkte verdediging. PSG scoorde in de heenwedstrijd al 4x, waarom niet ook thuis?

Verder heb je Dortmund dat al 3x in Sevilla scoorde en nu thuis speelt, zou ook zomaar veel goals kunnen worden. Ondanks dat Dortmund spelers mist.

Zelfde verhaal voor Juventus, kan potentieel ook een grote uitslag worden. 

Liverpool gezien hun dramatische vorm is onwaarschijnlijk maar wie weet, Leipzig moet immers risico nemen.

 

Te veel grote teams met klasse die veel goals zouden kunnen scoren tegen de huidige tegenstanders imo, VOORAL in return legs. Voor de odd is het zeker het proberen waard vind ik.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 11 mrt. 2021, 09:34
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Leuk topic ga het even volgen. Williamhill en betfair ook vaak leuke specials met mooie odds.

0 Vind ik leuk's



Doe vandaag wat op Klaassen en Bruno Fernandes scoren van buiten de 16 @150❌ bij Multi Match Specials bij Toto.

Klaassen heeft een prima afstandsschot en als hij de kans krijgt probeert hij het vaak. Hij staat op @23 bij Toto voor buiten de 16, lijkt me wat hoog. Bruno Fernandes staat op @6 bij zowel Unibet en Toto. 


En zet ook wat op Ajax, Villarreal en United winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @125 ❌ bij Competitie Specials -> Voetbal boosts


Verder bij alle 8 europa league wedstrijden vandaag (bij Competitie Specials -> Resultaat Specials) een klein beetje op


4 of meer teams scoren O2.5 goals @2.0

2 of meer teams score O3.5 goals @2.2

En FUNBET: 5 of meer teams score O3.5 goals @100


In vorige ronde waren er ook verrassend veel goals in de 1ste legs. Kan nu totaal anders zijn uiteraard maar zie ze wel vallen. Zitten aantal thuisteams tussen die wel regelmatig zouden moeten scoren.



Bericht gewijzigd door timmothy op do 11 mrt. 2021, 21:55
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Welk team scoort de meeste goals dit Eredivisie weekend (Bij Voetbal Specials bij Toto) --> kleine stake op AZ @6.0


Afgezien van Ajax (die rustig aan zouden kunnen doen ivm Young Boys) zijn er in mijn ogen weinig realistische alternatieven dit weekend. Je weet het nooit uiteraard maar 6.0 vind ik een goede odd.

Overigens, mochten twee of meerdere teams met hetzelfde aantal doelpunten eindigen, dan wordt de bet niet fout gerekend maar volgt de Dead-Heat regel, dan win je nog steeds maar wordt je winst gedeeld door het aantal teams dat gelijk eindigde.


AZ thuis tegen Twente. Potentieel zie ik AZ daar wel aardig scoren. Twente niet slecht natuurlijk maar toch minder dan eerst. Twente een tijdje terug nog totaal overklast (3-0) uit bij PSV als ik het me herinner. En AZ won uit al met 1-3 bij Twente. 

AZ scoorde overigens 4x in hun laatste thuiswedstrijd, tegen Feyenoord.


De favoriet is Ajax @3.0, uit tegen PEC, maar wat zwaar mee kan wegen is dat Ajax middenin het tweeluik tegen Young Boys zit. Zullen krachten willen sparen, waar mogelijk. Daarnaast is het al een tijd geleden dat Ajax uit flink heeft gescoord. Tegen Heracles en Fortuna maar twee goals bijv. Tegen AZ en Twente wel 3x, maar door goals in de 90ste minuut, tegen Twente zelfs twee in +90.


Veel meer realistische alternatieven zijn er in mijn ogen niet. 


De volgende kanshebber volgens de odds is PSV @9, thuis tegen Feyenoord, maar die wedstrijd zou te dicht bij elkaar moeten liggen, en normaal is Feyenoord verdedigend degelijk genoeg (al was laatst tegen AZ even een uitzondering). 


Verder zijn alle andere Eredivisie duels te veel aan elkaar gewaagd.


Bij Groningen - Emmen zit nog wel een krachtsverschil maar Groningen is een enorm Under team, die hebben ook maar 1x in het hele seizoen thuis meer dan 2x gescoord. En Emmen is in vorm.

Heracles is volgens de odds ook een aanzienlijke favoriet uit bij ADO, maar uit zie ik Heracles niet goal na goal scoren, Heracles heeft uit immers nog nooit dit seizoen meer dan 2 goals gescoord. En ondanks dat ADO matig is, is het verdedigend stabiel genoeg, krijgen thuis weinig tegen.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 14 mrt. 2021, 18:22
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor zometeen bij ''KKD wedstrijden van 21:00'' (Toto boost) speel ik klein beetje op doelpunt in 1ste helft van elke wedstrijd @3.0

De vrijwel hoogste odds zitten samen rond 2.73 dus 3.0 is prima speelbaar, zie ze ook allemaal wel vallen.


En verder wat op De Graafschap, NAC en Cambuur winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @100

Bericht gewijzigd door timmothy op za 13 mrt. 2021, 00:00
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vandaag speel ik small Doelpunt in 1ste helft van elke wedstrijd @5 in de vijf Eredivisie wedstrijden vandaag, bij Toto Competitie Specials. Niet zozeer heel veel vertrouwen in want een aantal wedstrijden kunnen best unders zijn, maar vind de odd desondanks iets te hoog, hoort iets lager te staan.

 

Ook heel klein beetje op Beide teams scoren in alle wedstrijden @20 Klote RKC. Ligt best hoog vergeleken met meeste odds, zelfs met vrijwel alle beste BTS odds gecombineerd kom je lager uit (rond 17-18) dus @20 is prima. 


En Sparta, Heracles en AZ winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @100vind ik ook de moeite waard.


^ Heel dichtbij, Heracles en AZ goed maar Sparta 2-0 ipv 2-1 helaas.. En daardoor ook gelijk de BTS @20 verloren, klote RKC..



Bericht gewijzigd door timmothy op za 13 mrt. 2021, 22:35
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Heel dicht bij die @100 odd van vandaag, maar RKC moest het verpesten op één goaltje. En niet alleen die @100 maar ook de BTS @20 door als enige team niet te scoren.


Maar de positieve kant: goede zaken gedaan met AZ meeste scoren dit weekend, en ook met de outright bet van ADO direct degraderen (ADO verloor en Willem II won). Hopelijk kan Feyenoord punten kan pakken tegen PSV en dan is AZ eindigt boven PSV ook nog in leven

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 15 mrt. 2021, 14:09
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.