Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@timmothy Ben benieuwd met wat voor tippies je op de proppen komt. Ben meer van de highstakes maar goed, ik neem ook genoegen met iets mindere highstakes. Heb je al iets?

0 Vind ik leuk's

Kom maar door met de tippies.

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

ADO directly relegated @2.65 bij Toto. Is een foutje van Toto lijkt het, vergelijk de odds hieronder maar, Unibet heeft EXACT dezelfde odds voor elk team, behalve ADO, die bij Unibet 1.65 staat en bij Toto dus 2.65.

Kan best dat ADO Willem II nog voorbijgaat maar is iig dikke value, en daarnaast kan Emmen ADO ook nog voorbij dus dan maakt het niet uit mocht Willem II het afleggen tegen ADO. Eventueel kan je als soort van cover met lagere stake Willem II @2.75 erbij nemen (edit: zit wel een risico aan want mocht Toto de ADO bet voiden vanwege 'foute odds' dan zit je dus enkel met Willem II). Is niet gegarandeerd want het is nog mogelijk dat ze beide directe degradatie ontlopen maar is erg onwaarschijnlijk, en daarnaast heb je ook nog een kans dat je BEIDE wint omdat Emmen zowel ADO als Willem II nog voorbij kan gaan. Wat gezien Emmen's schema helemaal niet ondenkbaar is overigens (hebben makkelijker schema dan ADO en Willem II, vooral thuis)

Bericht gewijzigd door timmothy op Mon 8 Mar 2021, 11:19
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Hele lage stake bij Toto's 'Welk team scoort de meeste doelpunten’ in dit Eredivisie weekend? Feyenoord @4.5.

 

Thuis tegen VVV dus kan makkelijk grote zege worden. Is het enige team die ik realistisch bijv 5x zie scoren dit weekend.

De favoriet is Ajax tegen Groningen (@4.25) maar Groningen is defensief gewoon te degelijk, die krijgen niet snel 4+ tegen. VVV wel. Ajax creëerde ook al vrijwel niks in de heenwedstrijd tegen Gro. En Ajax komt terug van een bekerwedstrijd.


VVV in laatste twee competitiewedstrijden 8 goals tegen en sowieso krijgen ze veel tegen tegen de topteams.

Feyenoord laatste thuiswedstrijd: 5-0 tegen Willem II.

VVV speelde ook voor de beker deze week dus zullen vermoeider zijn. Waardoor de score in de 2de helft makkelijk zou kunnen oplopen als Feyenoord eenmaal voorstaat.

 


Ander alternatief is PSV @7.25 uit tegen Fortuna, maar Fortuna ook gewoon te degelijk thuis, tegen Ajax ook slechts twee tegengoals. En zijn de laatste tijd ook een stuk beter. En PSV is uit matig.


Eventuele andere bedreigingen zijn Vitesse en AZ maar die spelen tegen elkaar, die wedstrijd is teveel aan elkaar gewaagd om veel goals van één team te hebben.


Verder heb je nog Heerenveen en Twente die wel wat zouden kunnen scoren thuis, maar zie Feyenoord als veel grotere kanshebber.

 

Maar kleine stake want er zijn teveel teams die het potentieel kunnen verprutsen. En ook kleine stake omdat ik niet zeker weet wat Toto doet als er twee teams zijn die met gelijk aantal goals eindigen, of ze het dan gewoon fout rekenen, of voiden.

Bericht gewijzigd door timmothy op Sun 7 Mar 2021, 22:21
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor vanavond bij 'Toto Boosts Vrijdag KKD Specials' doe ik een klein beetje op een goal in 1st helft van alle 4 de wedstrijden @3.0. Is een beetje hoog als je het vergelijkt met andere bookies als je de beste O0.5 FH odds combineert, zelfs de vrijwel hoogste odds zitten rond de 2.7-2.9 hiervoor.


Ook voor de lol een paar centen op NEC, Cambuur en Eagles winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @100. 

Fair odd zou een klein beetje lager moeten liggen als ik het zo bekijk.

Bericht gewijzigd door timmothy op Fri 5 Mar 2021, 23:41
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Toto Eredivisie Outrights: Who will finish higher in the League - PSV vs AZ --> AZ @4.3.


Edit: slechte start helaas

Edit2: maar nog in leven omdat PSV gelijkspeelt tegen Feyenoord


Gisteren nog stond AZ op @2.75 bij Unibet bij 'Eredivisie winner without Ajax' (wat dus ook inhoudt dat AZ boven PSV eindigt), die odd is al een stuk beter/eerlijker, 4.3 is duidelijk te hoog voor AZ.


Vind dit echt een bijzonder hoge odd, als je bedenkt dat het verschil slechts twee punten is én AZ de thuiswedstrijd tegen PSV nog tegoed heeft. En dat AZ in mijn ogen überhaupt nauwelijks onderdoet voor PSV, in ieder geval niet op dit moment. En een tijdje terug won AZ nog in Eindhoven (verdiend) met 1-3. Dan is het ook behoorlijk realistisch dat ze thuis kunnen winnen lijkt me, en dan staan ze al voor.

AZ presteert überhaupt beter de laatste tijd dan PSV, stuk minder verliespunten (AZ had dat eigenlijk vooral helemaal aan het begin van het seizoen, en vaak ook nog eens met pech) en zijn in goede vorm.


Qua resterend schema ontlopen de teams elkaar niet veel, ongeveer even zwaar. Puur kijkend naar klasseringen heeft PSV misschien een licht voordeel, maar je kan ook zeggen dat het voor PSV zwaarder is, zij moeten thuis bijv nog tegen Feyenoord en Heerenveen waar ze het doorgaans moeilijk tegen hebben.

AZ heeft, behalve tegen PSV dus, thuis nog relatief makkelijke tegenstanders (Twente, Sparta, Fortuna, Heracles), dat zouden vooral driepunters moeten zijn. Kan doorslaggevend zijn denk ik.

Qua uitschema is het voor AZ dan weer lastiger (AZ moet nog naar Ajax en Vitesse) maar uitwedstrijden zit een veel grotere onzekerheidsfactor aan, PSV ook totaal niet betrouwbaar in uitwedstrijden.

 

En je moet ook bedenken dat AZ enkel in het begin van het seizoen punten verloor maar daar zijn ze overheen en sindsdien presteren ze beter qua puntverlies dan PSV. Bij PSV zijn de verliespunten regelmatiger verspreid.

Met andere woorden: PSV verspeelt nog steeds punten, AZ niet meer (in verhouding).

Je kan zeggen dat als beide teams op deze voet verder zouden gaan, dan zou AZ hoger eindigen.

Daarnaast: AZ had ook nog eens veel pech bij hun verliespunten. Heel veel late tegengoals in die periode waar ze constant gelijk speelden, terwijl de winst eigenlijk al ruim binnen leek.

Als je de mazzel / pech momenten van PSV en AZ weg gaat strepen, dan zou AZ ongetwijfeld meer punten hebben dan PSV momenteel (misschien zelfs meer punten dan Ajax).

PSV heeft uiteraard ook pechmomenten gehad, vooral onlangs tegen Ajax en ADO, maar daar blijft het over het algemeen wel bij, en ze hadden ook wedstrijden waar ze goed wegkwamen.

 

 

Dus om samen te vatten:

1) Verschil is slechts twee punten

2) AZ heeft de thuiswedstrijd tegen PSV nog voor de boeg

3) In Eindhoven liet AZ al zien dat het PSV (verdiend) kan verslaan, en ze niet echt voor PSV onderdoen

4) AZ is in uitstekende vorm en presteert ook gewoon beter dan PSV, als het zo door zou gaan qua verliespunten zal AZ hoger eindigen (want de verliespunten van AZ zijn grotendeels gedateerd, die van PSV zijn regelmatiger)

5) AZ heeft over het seizoen gezien ook meer pech gekend dan PSV, denk aan al die gelijke spelen in het begin, realistisch gezien verdienen ze eigenlijk meer punten.

6) Qua programa kan AZ's relatief simpele thuisschema wel eens een voordeel blijken, terwijl PSV nog tegen een paar 'angstgegners' moet.

7) Schmidt


Een tegenargument is dat PSV nu uit de europa league ligt en dus volledig kan focussen op de competitie, misschien zullen de opstellingen nu wat normaler worden. Daarnaast zijn Gakpo en Madueke op de weg terug (maar Mauro ligt er juist uit).

Desondanks is 4.3 voor AZ dikke value. 

Bericht gewijzigd door timmothy op Sun 14 Mar 2021, 18:19
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik doe een heel klein beetje op Messi goal van buiten de 16 en Ronaldo kopgoal @50 bij Toto . Is wel oké odd, Unibet heeft bijv Ronaldo kopgoal @5 en Messi buiten de 16 @6, samen dus @30. Hoort vast wat hoger te ligger dan dat maar @50 is wel moeite waard denk ik.


En voor Bayern Dortmund doe ik wat op Gnabry goal van buiten 16 en Haaland kopgoal @250 , leuk om te spelen en lijkt me ook iets te hoog, Gnabry buiten de 16 staat ongeveer aan 10-15 (misschien hoort het nog wat hoger), en Haaland kopgoal ook in die richting (er zijn uitschieters van 20+ maar dit lijkt me persoonlijk erg hoog), dus lijkt @250 me wel lachen


(fout gerekend ondanks dat Gnabry en Ronaldo non-starters waren, blijkbaar hanteert Toto de regel dat zolang spelers wel invallen, de weddenschap staat, voortaan dus pas zetten als ik weet dat ze basis staan)


En zometeen voor de Bundesliga wedstrijden mini stake op Eintracht, Leipzig & Bayern winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @100

Bericht gewijzigd door timmothy op Sun 7 Mar 2021, 09:32
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Had hier meer op moeten zetten..

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor morgen is Haller en Malen scoren beiden kopgoal @120 (bij Multi Match Hollandse Helden) wel leuk om te proberen, ondanks dat Malen niet zo vaak met zijn hoofd scoort. Los bij Toto zijn ze @7.5 voor Haller en @15 voor Malen (gecombineerd is dat 112.5 dus dan is 120 sowieso al wat mini-value), gezien de teams waar ze tegen spelen lijken me dat redelijke odds. Unibet heeft bijv @4.5 voor Haller kopgoal en Malen @5.5, dat is dan weer wel duidelijk te laag maar goed.


Ajax moet ook tegen Groningen die goed de bus kunnen parkeren (kijk de heenwedstrijd), dan zal je misschien ook wat sneller lange ballen / voorzetten richting Haller zien als het voetballend moeizaam gaat.


Overigens heeft Toto ook Haller of Klaassen scoort een kopgoal @4.0 (EDIT: Klaassen start op 6 vandaag dus dat is slecht nieuws voor deze bet), wat gezien Haller zijn individuele odd (4.0 is niet zo heel veel lager dan 7.5) en Klaassen's vorm (hij scoorde tegen Heerenveen al met het hoofd, en ook vorige week tegen Lille) ook wel aantrekkelijk lijkt.

Bericht gewijzigd door timmothy op Sun 7 Mar 2021, 14:00
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik zet wat op alle vier de Eredivisie wedstrijden vandaag O1.5 @2.15 bij Toto, zelfs als je de vrijwel beste O1.5 odds combineert kom je uit op rond de @2, dus is klein beetje value. Zie enkel Heracles - PEC als potentieel risico hiervoor (en eventueel kan Ajax ook wel een tijdje een under blijven maar als die 1ste eenmaal valt zal die 2de ook wel vallen), de rest moet goedkomen.


Als extra twee funbets erbij: alle Eredivisie wedstrijden O3.5 @45 , is klein beetje value, en met zoveel toppers die spelen vandaag is dat niet ondenkbaar. En om die reden ook Beide teams scoren in elke wedstrijd - geen enkel gelijkspel @40 , als Groningen weet te scoren kan deze best wel eens vallen.



Bericht gewijzigd door timmothy op Sun 7 Mar 2021, 22:29
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.