Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: DasjeM

Hallo allemaal,


Na 11 jaar lid te zijn op VW en 14 jaar aan wedervaring ga ik mijn tips delen in dit topic die ik speel. 🙋🏼‍♂️ Ik heb in mijn hele wed geschiedenis ook de alom bekende fouten gemaakt maar ook klappers op het juiste moment.


19-12

Wimbledon v Crewe [Winbledon O0.5 goals 1.50]

Colchester v Morecambe [Colchester O0.5 goals 1.30]

Totale odd: 1.95

high stake[William Hill]


Verdubbelaar: Wimbledon heeft de laatste 10 wedstrijden minimaal 1 goal gemaakt, Crewe heeft de laatste 8 wedstrijden minimaal 1 goal geïncasseerd. Colchester heeft de laatste(17!) wedstrijden minimaal 1 x gescoord, Morecambe 8 goals tegen in de laatste 7 wedstrijden. Onderlinge duels zijn alleen niet heel doelpunt rijk maar ik verwacht dat Colchester gebrand is om weer de aansluiting bij de top te maken na de verloren partij van afgelopen dinsdag. 🍀


5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dasjem
Country flagdasjem in 19-12-2020 10:01 Leden topics
in 19-12-2020 10:01 Leden topics
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Binnen! ✅

0 Vind ik leuk's

Damn had verlies genomen en uitgecasht.

Rangers er bij op winst ging ook al moeizaam...

0 Vind ik leuk's

Ah jammer, vaak late goals in deze league, op dit soort bets doe ik nooit een cash-in, tenzij de rode kaart is gevallen op een bepaald moment in de wedstrijd en je nog maar een beperkt verlies pakt.


1 Vind ik leuk's

Nog meer leuke tips?

0 Vind ik leuk's

20-12

OH Leuven v Mechelen [OH Leuven O0.5 goals 1.25]

Brest v Monpellier [Doelpunt in beide helften 1.73]

Totale odd: 2.16

medium stake[William Hill]


Verdubbelaar: OH Leuven behoort bij de 4 meest scorende ploegen in de Jupiler league. De laatste 5 wedstrijden werd er 11 keer gescoord. KV Mechelen heeft dit seizoen al 34 goals geïncasseerd. In de laatste 5 wedstrijden moesten zij 12 keer de bal uit het net halen. Brest is een ploeg die uitstekend presteert. Veel doelpunten maakt maar ook om de oren krijgt. Monpellier maakt gemakkelijk zijn doelpunten maar laat in de laatste wedstrijden zien ook makkelijk een doelpunt tegen te krijgen. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals dus ga voor een doelpunt in beide helften.


0 Vind ik leuk's

Binnen weer! ✅

0 Vind ik leuk's

Wederom bedankt. Was wel spannend in Frankrijk 😅

1 Vind ik leuk's

Ja klopt, heb de eerste helft live gekeken maar waren al voldoende kansen om de openingstreffer te maken.

0 Vind ik leuk's

Helaas vond WilliamHill het nodig om een inzetlimiet op me account te plaatsen. Gelukkig is de kerstgedachte ook daar terug en kan ik weer vrij plaatsen. Altijd krom als de bookies je beperken omdat je wat winst maakt. Hopelijk wordt het een 3 uit 3 in mijn eigen topic. 🍀


26-12

Port Vale v Barrow [Goal in both halves @ 1.91]

Medium stake[William Hill]


Verdubbelaar: zowel Port Vale als Barrow scoren en incasseren behoorlijk. Bij Port vale 28 goals in de laatste 6 wedstrijden en Barrow 14 in de laatste 5 wedstrijden. Barrow legde vorige week een zeer sterke partij op de mat door topploeg Cheltenham met 3-0 te verslaan. Ik verwacht een wedstrijd met veel goals.

Bericht gewijzigd door dasjem op Sat 26 Dec 2020, 10:27
3 Vind ik leuk's

Wederom een winner, 3/3✅

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.