Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: DasjeM

Hallo allemaal,


Na 11 jaar lid te zijn op VW en 14 jaar aan wedervaring ga ik mijn tips delen in dit topic die ik speel. 🙋🏼‍♂️ Ik heb in mijn hele wed geschiedenis ook de alom bekende fouten gemaakt maar ook klappers op het juiste moment.


19-12

Wimbledon v Crewe [Winbledon O0.5 goals 1.50]

Colchester v Morecambe [Colchester O0.5 goals 1.30]

Totale odd: 1.95

high stake[William Hill]


Verdubbelaar: Wimbledon heeft de laatste 10 wedstrijden minimaal 1 goal gemaakt, Crewe heeft de laatste 8 wedstrijden minimaal 1 goal geïncasseerd. Colchester heeft de laatste(17!) wedstrijden minimaal 1 x gescoord, Morecambe 8 goals tegen in de laatste 7 wedstrijden. Onderlinge duels zijn alleen niet heel doelpunt rijk maar ik verwacht dat Colchester gebrand is om weer de aansluiting bij de top te maken na de verloren partij van afgelopen dinsdag. 🍀


5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dasjem
Country flagdasjem in 19-12-2020 10:01 Leden topics
in 19-12-2020 10:01 Leden topics
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanavond 4 uit 4? 🍀


29-12

Newport County v Exeter [Goal in both halves @ 1.8]

High stake[William Hill]


Helaas even geen tijd voor een write-up. Succes!

Bericht gewijzigd door dasjem op di 29 dec. 2020, 16:21
2 Vind ik leuk's

Wedstrijd is zojuist afgelast vanwege een te slecht veld van Newport(wateroverlast). Helaas

1 Vind ik leuk's

30-12


Swansea v Reading [Swansea O0.5 goals 1.33]]

Sint-Truiden v Beerschot [Doelpunt in beide helften 1.67]

Totale odd: 2.22

medium stake[William Hill]


Swansea is een stabiele ploeg met een degelijke verdediging. In de laatste 4 wedstrijden scoorden zij 6 keer. In de laatste 7 onderlinge ontmoetingen trof Swansea altijd minimaal 1x doel. Reading kreeg in 8 van de 10 laatste wedstrijden minimaal een goal tegen.


Sint-Truiden presteert de laatste wedstrijden weer beter. Incasseren niet heel veel maar scoorden wel 5 keer. Beerschot is het even kwijt en presteert beduidend minder de laatste wedstrijden. Toch zie ik wel brood in een wedstrijd met veel doelpunten en wellicht nog een rode kaart. Beerschot heeft in 17 wedstrijden 37x gescoord maar kreeg er ook 37 tegen. De laatste onderlinge ontmoeting in oktober werd maar liefst 6-3.


Succes! 🍀

Bericht gewijzigd door dasjem op wo 30 dec. 2020, 11:33
2 Vind ik leuk's

Jammer, de winnende streak komt voorlopig ten einde. Missen helaas een doelpunt in de tweede helft en Swansea staat ook nog op de brilstand :)

0 Vind ik leuk's

Eindelijk kan ik weer vrij spelen bij WH, wellicht dat het contact dat VW heeft als partner met het doorsturen van de gebruikersnamen heeft geholpen.


Voor vandaag weer een nieuwe bet. 4 uit 5 tot nu toe.


3-2

Rennes v Lorient [Goal in both halves @ 1.91]

Medium stake [William Hill]


Vanavavond het treffen tussen de nummer 5 en 18 in de hoogste competitie van Frankrijk. Op ‘t eerste oog verwacht je misschien een klinkende zege van Rennes maar schijn bedriegt. Lorient is de ploeg in vorm. Vorige week versloeg het PSG met 3-2 en schreven zij maar liefst 11 doelpunten bij in de laatste 5 wedstrijden. Mooi voor deze bet is dat ze er in die laatste 5 wedstrijden ook 13 om de oren kregen. Ook de stats zijn uitstekend met een winrate van bijna 70%. (In 81% viel gemiddelde bij beide ploegen in de eerste helft een doelpunt en in 86% in de tweede helft. De vorige ontmoeting in december werd 0-3 maar ik verwacht dat zo’n eindstand vanavond niet op het scorebord zal staan in het voordeel van Rennes.

Bericht gewijzigd door dasjem op wo 3 feb. 2021, 10:38
1 Vind ik leuk's

✅ mooie winner, moesten er even op wachten in de tweede helft maar zoals vaker een late goal.

3 Vind ik leuk's

Vandaag weinig voetbal aanbod maar toch een leuke bet uit Turkije


4-2

Trabzonspor v Denizlispor [Goal in both halves @ 1.80]

Medium stake [Betsson]


In 95% van de thuiswedstrijden van Trabzonspor en de uitwedstrijden van Denizlispor viel er in de eerste helft minimaal 1 doelpunt en in 72% in de tweede helft. Dit geeft ons een win rate van 68% op deze bet. De laatste 5 wedstrijden was deze bet winnend in 5/5 bij Trabzon en 4/5 bij Denizli.


Betsson geeft de hoogste odd, 1.73 WilliamHill en 1.71 bij Unibet.

Bericht gewijzigd door dasjem op do 4 feb. 2021, 11:40
0 Vind ik leuk's

15 doelpogingen en een niet gegeven penalty, tja.. soms heb je gewoon pech.

0 Vind ik leuk's

12-2 - 16.30u

Al-Raed v Al-Baron [Goal in both halves @ 1.80]

High stake [WilliamHill]


Vandaag geen tijd voor een lange write-up, maar de stats van beide ploegen dit seizoen zijn uitstekend. In 89% van de thuis wedstrijden van Al-Raed viel er minimaal één doelpunt en in 85% van Al-Baron in de tweede helft maakt een win rate van ruim 75%!

Bericht gewijzigd door dasjem op vr 12 feb. 2021, 11:13
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.