Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Deniocus

Geduld geduld geduld, dat is eigenlijk key in elke strategie. Wachten op het juiste moment en dan de juiste wedtips plaatsen.


Waar ik de laatste tijd mee heb geëxperimenteerd is daar ook een voorbeeld van.

Bij deze de uitleg:


In het mannen tennis (challenger en ATP) zijn er veel wedstrijden waarin 1 van de spelers een zeer goede service laat zien in de wedstrijd. Sommige tennissers staan er om bekend een goede service te hebben, daar zit weinig value op met deze strategie, maar soms willen de bookies nog wel eens slapen.


Een andere randvoorwaarde is de type ondergrond waar je rekening mee moet houden. Hard/gras is een harde service vaak een goed wapen, voor gravel hanteer ik een andere taktiek. Die ik beide hieronder zal uitleggen.


Ik zal het illustreren aan de hand van mijn laatste gewonnen bet vanochtend in de wedstrijd van Duckworth, James - Auger Aliassime, Felix

Felix Auger Aliassime liet de volgende service beurten noteren:

W-15, W-0, W-0 met first serve percentage van undefinedundefined


Op basis van deze gegevens komt er value op zijn service beurten te liggen. De "to win game" is megalaag (1.10 ongeveer), maar de correct score in de game zit wel value op.

De volgende odds waren beschikbaar voor zijn volgende service game:

W-0 3.75

W-15 3,40

W-30 4.00


Dit betekent dat wanneer deze game niet naar deuce gaat, en je zet op alle 3 hetzelfde bedrag, je altijd winst pakt.

Ik speel het zelf met iets meer risico in het geval van de bovenstaande wedstrijd.

Door de statistieken was het ook mogelijk namelijk om alleen de w-0 en w-15 te spelen. Hiermee pak je dus minimaal 1.40 Stake winst op als hij valt.

Uitslag: W-15


LET OP! De laatste game van een set, bijvoorbeeld bij een 5-3 stand en serveren voor set winst, liever niet spelen. Je ziet dan vaak dat er toch wat spanning op de arm komt, en er ineens rare dingen gebeuren. Ook een risico is het om te spelen wanneer het de eerste service game van de nieuwe set betreft. Soms zie je dan wat concentratie verlies.


Wanneer er op gravel gespeeld wordt, zie je vaak dat er toch 1 punt wordt ingeleverd op eigen service, dan speel ik vaker de w-15 en w-30. Ik kan op voorhand niet zeggen welke potjes er voor in aanmerking komen, want ook de toppers kennen slechte dagen, dus het live aankijken van deze wedstrijden is daarin het beste.


Liggen de odds onder de 3 voor 1 van de bets, dan zou ik de wedstrijden laten lopen, want dan is er geen value meer.


Ik ben benieuwd naar jullie gedachte en aanvullingen op deze strategie.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar deniocus
Country flagdeniocus in 15-01-2020 10:06 Leden topics
in 15-01-2020 10:06 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@deniocus zou je een indicate kunnen maken van low medium high stakes of iets dergelijks? Dat zou 't een stuk prettiger maken om je tips te volgen!

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Match: Sidney FC - Shanghai SIPG

Tip: Shanghai SIPG to win

Odd: 1.80

Stake: 3/3

3 Vind ik leuk's

Winner!

2 Vind ik leuk's

TIP:


Van Duijvenbode to win ODD 2

Man in vorm, en zie dit als value bet


Succes!

Helaas verloren!

Bericht gewijzigd door deniocus op do 19 nov. 2020, 21:03
1 Vind ik leuk's

Had m meegepakt, top!

0 Vind ik leuk's

Match: FC Slovan Liberec - FK Jablonec

Tip: FK jablonec or Draw

Odd: 1.57

Stake: 2/3

Reason: Home team about to rest players and some injuries/illness on their side.

0 Vind ik leuk's

Match: Den Bosch - Jong Ajax

Tip: Jong Ajax to win

Odd: 1.60

Stake 2/3


Reason: massive defensive problems for Den Bosch with 4 starting players being injured, Jong Ajax has a strong attack. Will be enough to crack Den Bosch today

0 Vind ik leuk's

Combo:

Match: van den Bergh - Clayton

Match: Whitlock - Hunt

Tip: van den Bergh and Whitlock to win

Odd: 2.03

Stake 2/3

Reason: Both players impressed me more during first round.


0 Vind ik leuk's

Pre Tip!


Match: Volendam - Oss

Tip: Mulattieri to score

Stake: 2/3

Reason: scored 4 in last 5 matches, and expecting goals from Volendam!

0 Vind ik leuk's

Helaas

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.