Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

The Strongest - Bolivar: Bolivar AH -0.75


Dit is de Clasico van Bolivia. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. The Strongest zal aantreden met een B-elftal, omdat het over enkele dagen een belangrijke kwalificatiewedstrijd voor de Copa Libertadores op het programma heeft staan. De 'bezoekers' zullen wel met hun sterkste elftal op de proppen komen.


https://eldeber.com.bo/futbol/el-clasico-paceno-se-jugara-este-lunes-a-las-1900_270168

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Ik werd vanmorgen wakker en dacht: laat ik mijn VW-ledentopic weer eens afstoffen! :))


Oriente Petrolero - Royal Pari: Royal Paris AH +0 @1.90 (Bet365, low)


Dit is een wedstrijd in de poulefase van de Boliviaanse beker. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Royal Pari won drie van zijn vier groepsduels en ligt op koers voor de knockout-fase, terwijl Oriente Petrolero al zo goed als uitgeschakeld is. Daarnaast liggen de prioriteiten van de "thuisclub" elders, want de club verkeert in acute degradatienood. Oriente Petrolero zal dus sowieso een B-elftal aan de aftrap brengen.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 20 jul. 2023, 11:17
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Tigres - Fortaleza: Fortaleza DNB @1.83 (Bet365, low)


Dit is de eerste speelronde van de Clausura van de Colombiaanse Primera B. Beide teams spelen allebei in Metropolitano de Techo in Bogota, dus er is geen thuisvoordeel. Fortaleza had in de Apertura na zestien speelrondes - mede dankzij een 1-0 zege op Tigres - maar liefst tien punten meer dan Tigres en liep in de playoffs op een haar na een finaleplaats mis. Toen beide teams elkaar in maart troffen met Fortaleza als thuisclub, kreeg je een odd van hooguit 1.50 voor deze weddenschap. De value ligt dus duidelijk bij de "bezoekers".

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 20 jul. 2023, 13:48
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."


Bolivar - The Strongest: The Strongest DNB @2.62 (Bet365, low)


Dit weekend staat in Bolivia de Clasico Paceño weer op het programma. Bolivar en The Strongest zijn niet alleen de twee grootste clubs van het land, maar komen ook allebei uit de hoofdstad La Paz en hebben beiden het Estadio Hernando Siles als thuisbasis.


Bolivar is van oudsher de meest succesvolle club van het land. Met een voorlopige vierde plaats kennen de blauwhemden echter een stroef seizoen en staan zij na achttien speelrondes al op acht van acht punten van koploper The Strongest. In tegenstelling tot de bookmakers zie ik de "bezoekers" daarom als licht favoriet.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Patriotas - Real Cartagena: Patriotas AH -1 @2.43 (Unibet, low)


Patriotas was de degradant uit de Primera A van vorig seizoen en is dus logischerwijs een van de grootste clubs in de Colombiaanse Primera B. De ploeg won dit seizoen al de Aperuta en is ook in de Clausura de absolute topfavoriet. Met het hooggelegen Tunja als thuisbasis is Patriotas met name op eigen veld ontzettend sterk. Real Cartagena komt van de Caribische kust en speelt dus niet graag op grote hoogte. Ook qua spelersmateriaal leggen de bezoekers het overduidelijk af tegen de thuisclub.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

The Strongest - Palmaflor: The Strongest Eerste helft AH -1 @2.03 (Bet365, low)


The Strongest is de koploper van Bolivia, is de beste thuisploeg van de Clausura en ging in zeven van zijn tien thuisduels met een voorsprong aan de thee. Dat zijn echter niet de hoofdredenen voor deze pick. De spelers van Palmaflor hebben namelijk al vier maanden geen salaris ontvangen en zijn daarom in staking gegaan. Er wordt dus niet getraind en het is nog maar de vraag of de spelers dit weekend in de bus naar La Paz zullen stappen. Het zou dus kunnen dat de bezoekers genoodzaakt zijn om met een jeugdelftal aan te treden. Dat is in het verleden namelijk wel vaker gebeurd bij teams die met soortgelijke problemen kampten, want als je niet komt opdagen loop je het risico op een boete. Wat er precies gaat gebeuren weet ik natuurlijk niet, maar van een ideale voorbereiding is duidelijk geen sprake.


Voor meer info zie https://eldeber.com.bo/fuera-de-juego/palmaflor-el-paro-continua-jugadores-sin-respuestas-y-la-incertidumbre-es-total_334022

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Blooming - Independiente: Thomaz Santos scoort @5.00 (Bet365, lowest)


Thomaz Santos is de clubtopscorer en strafschoppennemer bij de bezoekers en is met vier goals in zijn laatste vijf wedstrijden prima in vorm. Dit weekend gaat de ploeg uit Sucre op bezoek bij Blooming, de vice-hekkensluiter van de Boliviaanse Clausura die dit seizoen in 19 wedstrijden al 36 tegengoals om de oren kreeg. Ik begrijp daarom niet waarom Bet365 de Braziliaan zo over het hoofd ziet - deze odd had in mijn ogen niet boven de 3.00 uit mogen komen.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Phnom Penh Crown - Visakha: Phnom Penh Crown AH +0 @1.90 (Bet365, low)


De bookmakers verwachten een fifty-fifty wedstrijd in deze Cambodjaanse Supercup, maar daar ben ik het niet mee eens. Regerend landskampioen Phom Penh Crown is de absolute topclub van het land en heeft een prima voorbereiding achter de rug. Bekerwinnaar Visakha werd nog nooit kampioen en ging vorig jaar in de Supercup al met 2-1 onderuit tegen Phnom Penh Crown. Ook in deze editie behoort Phnom Penh Crown de favoriet te zijn.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Feyenoord - PSV: Gimenez scoort @2.55 (Unibet, low)


Vrijdagavond barst het nieuwe seizoen eindelijk weer los met de strijd om de Johan Cruijff Schaal in de Kuip. Bij landskampioen Feyenoord beleefde Santiago Gimenez afgelopen seizoen zijn grote doorbraak. De Mexicaanse spits wist zijn uitstekende vorm deze zomer door te trekken door zijn land naar de Gold Cup te schieten en ook in de oefenwedstrijd tegen Benfica van afgelopen weekend was hij weer trefzeker. Bij PSV hebben de komst van Peter Bosz en Noa Lang voor nieuw elan gezorgd, maar de broodnodige defensieve versterkingen laten nog steeds op zich wachten. De Eindhovenaren kregen vorig seizoen de meeste tegentreffers van de top zes in de Eredivisie om de oren, dus ik zie wel kansen voor Gimenez om opnieuw een doelpunt mee te pikken.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Eredivisie kampioen 2023-2024: Feyenoord @3.25 (Bet365, low)


De bookmakers zien Ajax als grote favoriet, met Feyenoord en PSV als outsiders. Bij ajax is het echter erg onrustig, terwijl PSV nog steeds niets heeft gedaan aan zijn zwakke achterhoede. Feyenoord is weliswaar aanvoerder Orkun Kökçü kwijtgeraakt aan Benfica, maar kan hem een-op-een vervangen met Ramiz Zerrouki. Ook Calvin Stengs is voor Eredivisie-begrippen natuurlijk een topaanwinst. Het allerbelangrijkste is echter het aanblijven van Arne Slot, met afstand de beste coach op de Nederlandse velden. Ajax en PSV zullen heus nog wel de transfermarkt op gaan, maar Feyenoord gaat ongetwijfeld weer tot het einde meedoen om de kampioensschaal. Deze odd had daarom in mijn ogen niet boven de 2.50 uit mogen komen.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op wo 2 aug. 2023, 11:02
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.