Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jong PSV - FC Eindhoven: FC Eindhoven @2.42 (Circus, low)


Ik verwacht dat deze odd flink zal gaan crashen, omdat Jong PSV waarschijnlijk met een jeugdelftal zal gaan spelen. De Eindhovense talenten hebben een dag later namelijk een uitwedstrijd tegen Lens op het programma staan in de Youth League. Eerder dit seizoen zat Jong PSV al in een vergelijkbare situatie: toen verloor een piepjong elftal met maar liefst 4-0 bij FC Groningen.


Hieronder vind je de lijst met spelers die staan ingeschreven voor de Youth League en die Jong PSV maandagavond dus hoogstwaarschijnlijk zal moeten missen:


https://www.uefa.com/uefayouthleague/match/2039422--lens-vs-psv/lineups/

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 19 okt. 2023, 06:34
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Willem II - Jong PSV: Jong PSV AH +1 @2.15 (Bet365, low)


"Morgen krijgt Willem II een totaal andere Jong PSV-ploeg tegenover zich dan FC Eindhoven maandag, met 8 of misschien zelfs 9 andere basisspelers. O.a. Van Duiven, Van de Blaak, Land en Bars sluiten na het Youth League-avontuur in Lens weer aan bij de beloften."


https://twitter.com/RikElfrink/status/1717537075136696546

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 26 okt. 2023, 15:27
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Is iemand bekend met surebetnl.com. Ziet er uit als een website met wat mooie surebetjes! En ook best veel openbaar. Ben benieuwd.

0 Vind ik leuk's

Patriotas - Fortaleza: Patriotas AH -0.25 @1.95 (Unibet, low)


Dit is de grote finale van de Clausura in de Primera B, het tweede niveau van Colombia. De winnaar promoveert naar het hoogste niveau, al heeft Fortaleza al promotie op basis van de stand van de algemene ranglijst al promotie op zak. De value ligt dus bij Patriotas, dat dit tweeluik wel moet winnen om promotie af te dwingen.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Voor vanavond bij Fortuna Sittard - Vitesse klein betje op Marco van Ginkel Meer dan 0,5 schoten op doel @2.20 (Bet365, low). Hij kwam in vijf van zijn laatste zes wedstrijden tot tenminste een doelpoging tussen de palen. Voornaamste reden voor deze weddenschap is echter dat hij in Limburg in de punt van de aanval zal staan: https://www.gelderlander.nl/vitesse/edward-sturing-grijpt-in-bij-vitesse-van-ginkel-in-de-spits-isimat-mirin-op-de-bank~a945283d/




0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Oriente Petrolero - Wilstermann: AH Onder 2 goals @1.80 (Bet365, Circus, low)


Dit is de laatste speelronde in de Boliviaanse LFPB. Oriente Petrolero heeft nog één punt nodig om lijfsbehoud veilig te stellen en Wilstermann heeft nog één punt nodig om zich te plaatsen voor de Copa Sudamericana. De odds voor een gelijkspel zijn al gecrasht, maar deze odds zijn in mijn ogen nog goed speelbaar.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Boyaca Chico - Atletico Junior: Boyaca Chico AH +0 @1.90 (Unibet, medium)


Atletico Junior is de regerend landskampioen van Colombia. De club uit havenstad Barranquilla heeft echter een enorme hekel aan het spelen in de ijle berglucht van Tunja, de thuisbasis van Boyaca Chico. In slechts één van de laatste zeventien onderlinge ontmoetingen in Tunja wisten de bezoekers met de volle buit te ontsnappen.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Nog even terugkomend op bovenstaande tip:


Atletico Junior laat dit weekend zijn beste spelers, waaronder voormalig Atletico Madrid-spits Carlos Bacca, thuis: https://www.elheraldo.co/rincon-juniorista/chico-fc-vs-junior-previa-del-encuentro-por-la-segunda-jornada-de-la-liga-betplay

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Patriotas - Atletico Junior: Patriotas DNB @3.00 (Bet365, low)


Op het eerste oog lijkt de favorietenrol voor de bezoekers volkomen logisch. Atletico Junior bezet immers de vijfde plek, terwijl Patriotas onderaan bungelt in de hoogste afdeling van Colombia. Vergeet echter niet dat de bezoekers uit het Caribische gedeelte van het land een bloedhekel hebben aan spelen in de ijle berglucht van Tunja. Van hun voorgaande twaalf uitwedstrijden tegen Patriotas wonnen zij er slechts een. Daarnaast zijn zij enkele spelers kwijt vanwege interlandverplichtingen.

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Millonarios - Santa Fe: Santa Fe AH +0 @2.68 (Bet365, medium)


Deze odd gaat ongetwijfeld flink crashen. Millonarios en Santa Fe komen niet alleen allebei uit Bogota, maar spelen ook nog eens in hetzelfde stadion. Er is dus absoluut geen thuisvoordeel. 

Daarnaast is Millionarios bezig aan een hopeloos seizoen. De blauwhemden hebben al zeven wedstrijden op rij niet meer gewonnen en kunnen kwalificatie voor de playoffs vrijwel zeker op hun buik schrijven. Santa Fe ligt met een derde plek wel op koers voor de playoffs en zou in mijn ogen favoriet moeten zijn.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.