Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
261 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Union Magdalena - Atletico Junior: Atletico Junior AH -0.25 @1.88 (Bet365, low)


Met slechts één punt uit de eerste drie speelrondes wachten zowel Union Magdalena als Atletico Junior nog op hun eerste overwinning van deze Clausura. Beide teams komen uit het Carabische kustgebied, al is Junior van oudsher de absolute grootmacht in deze regio. Daarnaast kan Union Magdalena dit weekend niet in zijn eigen stadion in Santa Marta spelen, maar moet het uitwijken naar het 250 kilometer verderop gelegen Valledupar. Ik reken dus op veel meer uitsupporters in het stadion dan fans van de thuisclub.


https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-betplay/junior-vs-union-magdalena-sufrio-cambio-de-sede-y-se-jugara-en-valledupar-186155

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

De Boliviaanse bekerwedstrijd Real Santa Cruz - Guabira is er een om in de gaten te houden. Vanwege werkzaamheden wordt dit duel namelijk niet in het stadion van Real Santa Cruz gespeeld, maar in het stadion van Guabira. De odds zijn op dit moment echter nog niet uit.


https://eldeber.com.bo/real-santa-cruz/real-santa-cruz-hara-local-ante-guabira-en-montero_335441


Update:

Ik had gehoopt op hogere odds voor de 'bezoekers,' maar dat valt helaas een beetje tegen. Geen bet.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 10 aug. 2023, 09:53
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Deportivo Pereira - Jaguares de Cordoba: Jaguares AH +0.5 @2.03 (Bet365, low)


Deportivo Pereira wacht na vijf speelrondes in de Colombiaanse Clausura nog steeds op zijn eerste zege. Dat is ook niet zo gek, want de prioriteiten van de thuisclub liggen bij de Copa Libertadores. Ook dit weekend is de kans groot dat Deportivo Pereira veel basisspelers rust zal geven, want enkele dagen later staat in de kwartfinales van de Copa Libertadores de kraker tegen de Braziliaanse topclub Palmeiras voor de deur. Ik geef het bescheiden Jaguares daarom wel een aardige kans op een mooi resultaat.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Real Santa Cruz - Oriente Petrolero: Oriente Petrolero DNB @1.90 (Bet365, low)


Real Santa Cruz is zijn stadion aan het verbouwen, waardoor deze wedstrijd in het stadion van Oriente Petrolero gespeeld zal worden. De 'bezoekers' zijn daarom in mijn ogen favoriet.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Wilstermann - Universitatio de Vinto: Universitario de Vinto AH +0.25 (Unibet, low)


Foutje van de bookmakers. Deze wedstrijd in de Boliviaanse Clausura wordt namelijk gespeeld in het stadion van Universitario de Vinto.


https://www.soyaviador.com/partido-entre-wilstermann-y-universitario-de-vinto-se-jugara-este-miercoles-en-el-estadio-de-quillacollo/

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Tigres - Bogota: Bogota AH +0.25 @1.80 (Bet365, low)


Tigres en Bogota spelen allebei in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Tigres eindigde in de Apertura al helemaal onderaan. Deze Clausura doet de ploeg het weliswaar iets beter, maar moet het nog steeds voorrang verlenen aan Bogota. De value ligt daarom bij de 'bezoekers.'

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Independiente Medellin - Atletico Nacional: Atletico Nacional AH +0.25 @1.80 (Bet365, low)


Dit weekend staat in de Colombiaanse Primera A de derby van Medellin tussen Independiente Medellin en Atletico Nacional op het programma. Beide teams spelen in hetzelfde stadion en doen ook qua resultaten nauwelijks voor elkaar onder - de 'bezoekers' staan in de Clausura zelfs een plek hoger dan hun stadsgenoot. Dit is daarom veel meer een 50-50 wedstrijd dan de odds doen vermoeden.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Boyaca Chico - Atletico Junior: Boyaca Chico AH +0 @1.95 (Bet365, medium)


Uitstekende value in deze wedstrijd in de Colombiaanse Primera A. Atletico Junior beschikt met onder meer voormalig Sevilla-spits Carlos Bacca weliswaar over meer voetbalvernuft, maar heeft het traditioneel altijd moeilijk in het op ruim 2800 meter hoogte gelegen Tunja. De club uit de Caribische havenstad won in de geschiedenis slechts eenmaal bij Boyaca Chico, en dat was ondertussen ook alweer acht jaar geleden. Daarnaast lijkt het veld op dit moment meer op een crossbaan dan een voetbalveld, wat duidelijk in het voordeel van de thuisclub is.


https://www.elheraldo.co/deportes/chico-vs-junior-se-jugara-en-una-cancha-horripilante-1034717

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Real Soacha Cundinamarca - Fortaleza: Fortaleza AH -0.25 @1.95 (Bet365, low)


Fortaleza is hier de overduidelijke favoriet. Real Soacha en Fortaleza komen allebei uit Bogota, dus het is voor de bezoekers maar een kwartiertje rijden. Daarnaast staan de bezoekers er veel beter voor. Zij hebben volop ervaring op het hoogste niveau en gaan met 31 punten uit 12 wedstrijden aan de leiding in de Colombiaanse Primera B, terwijl de thuisclub een anonieme rol in het rechterijtje vertolkt.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 25 sep. 2023, 05:51
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Boca Juniors - Atletico FC: Atletico FC AH +0 @2.20 (Bet365, low)


Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus er is geen thuisvoordeel. Daarnaast staat Atletico FC hoger op de ranglijst en wist het in de laatste tien onderlinge ontmoetingen tegen Boca Juniors met vijf zeges en vijf gelijke spelen telkens ongeslagen te blijven. Vorige maand won Atletico FC als 'thuisploeg' met 2-0 van zijn stads- en stadiongenoot.

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.