Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:

Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81
22-01-2020 01:20 in Leden topics
276 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Jeroenunibet81 (18-09-2025 02:56) Citatie verwijderen

GV San Jose - Blooming: GV San Jose AH -1 @2.38 (Unibet, medium)

Blooming komt uit het tropische deel van Bolivia en heeft het daarom altijd ontzettend zwaar in de ijle berglucht van Oruro, dat op ruim 3700 meter boven de zeespiegel ligt. Ik reken daarom op een klinkende zege voor de thuisclub, dat de bezoekers in december vorig jaar nog met een 6-0 nederlaag naar huis stuurde. In negen van de laatste veertien onderlinge ontmoetingen in Oruro was deze pick winnend. Vier keer zou ik mijn inzet hebben en één keer zou ik hebben verloren.

ik dacht dat deze bet WON was todat ik zag dat blooming juist de thuisteam heeft gesloopt.

0 Vind ik leuk's
  • Jeroenunibet81 (18-09-2025 02:56) Citatie verwijderen

GV San Jose - Blooming: GV San Jose AH -1 @2.38 (Unibet, medium)

Blooming komt uit het tropische deel van Bolivia en heeft het daarom altijd ontzettend zwaar in de ijle berglucht van Oruro, dat op ruim 3700 meter boven de zeespiegel ligt. Ik reken daarom op een klinkende zege voor de thuisclub, dat de bezoekers in december vorig jaar nog met een 6-0 nederlaag naar huis stuurde. In negen van de laatste veertien onderlinge ontmoetingen in Oruro was deze pick winnend. Vier keer zou ik mijn inzet hebben en één keer zou ik hebben verloren.

Mee eens, de hoogte van Oruro maakt echt het verschil. Blooming heeft daar nauwelijks kans, thuisclub zou dit opnieuw overtuigend moeten winnen.

0 Vind ik leuk's
  • Cvfgbnh (22-09-2025 10:07) Citatie verwijderen

ik dacht dat deze bet WON was todat ik zag dat blooming juist de thuisteam heeft gesloopt.

Haha, ja, daar zat ik inderdaad goed mis. Dat is misschien wel het grootste nadeel aan wedden op sport: zodra je je betje hebt geplaatst, ben je overgeleverd aan die 22 spelers op het veld - je kunt de bal er niet zelf in schieten. ;)

Maar goed, tijd voor de volgende tip:

Atletico Junior - Deportivo Pasto: Atletico Junior AH -1.5 (low)

Atletico Junior is een van de topteams van Colombia en is met name in het eigen Metropolitano erg sterk. Deportivo Pasto bungelt onderaan en is niet gewend aan de tropische temperaturen van de Caribische havenstad Barranquilla.

Bovendien rommelt het bij de bezoekers, aangezien zes spelers ervan worden verdacht te hebben gegokt op hun eigen wedstrijden. Er worden geen namen genoemd, maar volgens de voorzitter zijn de betreffende spelers al uit de selectie gezet. De rest van de spelersgroep neemt het echter voor de bannelingen op, omdat hard bewijs zou ontbreken. Trainer Camilo Ayala is inmiddels al opgestapt:

https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-betplay/acolfutpro-rechazo-senalamientos-de-presidente-del-pasto-a-jugadores-por-presuntas-apuestas-255830

https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-betplay/camilo-ayala-renuncio-a-la-direccion-tecnica-de-deportivo-pasto-tras-escandalo-de-apuestas-255849

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 26 sep. 2025, 04:22
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

NEC - AZ:

Mexx Meerdink scoort of geeft een assist @2.60 (Toto, low)

NEC gaat weer kamikazevoetbal spelen, dus ik zie Meerdink wel weer kansen krijgen. Bij Unibet krijg je slechts een odd van 1.78 voor precies dezelfde weddenschap.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

RKC - Jong Ajax: RKC AH -1 @1.98 (Jacks, low)

Jong Ajax zal behoorlijk wat spelers missen, want een dag later gaat Ajax O19 in de Youth League op bezoek bij Olympique Marseille. Op versterking vanuit de A-selectie hoeft de belofteploeg waarschijnlijk ook niet te rekenen, want die spelen op dezelfde dag eveneens tegen de Franse topclub. De kans is daarom erg groot dat we maandagavond in Waalwijk een piepjong Jong Ajax te zien zullen krijgen.

Update afwezigen:

Konadu, Reverson, Alders, Bouwman, Mokio, Bounida, Steur, Ünüvar

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 29 sep. 2025, 13:42
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

FC Porto - Benfica: FC Porto AH -0.5 @1.95 (Bet365, low)

Er is een virus uitgebroken bij Benfica. Het was nog even de vraag of deze Portugese klassieker wel door kon gaan, maar volgens A Bola komt Benfica zondagavond toch gewoon opdraven:

https://www.abola.pt/noticias/benfica-vai-a-jogo-mesmo-sob-ameaca-de-virus-2025100319521143028

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.