Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
13-03-2012 16:56 in Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
Bedankt voor alle positieve reacties :) Ik zal beginnen met mijn eerste tip uit de Legue 2 tussen Burton Albion en Torquay United.
Wedtip 8/10 op winst Torquay United @2.53 Canbet
Burton dat op een 16de plek staat ontvangt hoogvlieger Torquay United dat op een 2de plek staat. Torquay is vol in de race om directe promotie af te dwingen en als ik kijk naar de vorm van Burton verwacht ik zeker een winst voor Torquay hier. Burton heeft de laatste 5 wedstrijden allemaal verloren. Van de laatste 6 thuiswedstrijden verloor Burton er 3 en werd het 3x gelijk. Als je naar de laatste 8 wedstrijden kijkt thuis en uit, werden er 0 wedstrijden gewonnen, 2x gelijk en 6x verloren. Deze reeks is de slechtste uit de League van alle teams.
Torquay de nr2 zal deze wedstrijd zien als een uitgelezen mogelijkheid om te winnen en zo de goede uitgangspositie verder te versterken tov de concurrentie. In uitwedstrijden heeft Torquay 19 gespeeld waarvan 9 werden gewonnen , 3x gelijk en 5x verloren. Wel werden 6 van de laatste 7 gewonnen dus de ploeg is in een uitstekende vorm.
Conclusie is dat Torquay bezig is aan een uitstekende reeks en dat hun het opnemen tegen Burton die echt slecht spelen. Ik kan hier alleen maar Toruay United zien gaan winnen.

Ik speel het mee (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.