Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

wie maakt winst /verlies met wedden?

Naar aanleiding van de post van sgutierrez;
http://www.voetbalwedden.net/topic/leven-van-voetbalwedden-1566/
met de volgende uitspraak:
Aan de manier waarop er hier gegokt wordt kan ik aflezen dat meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.
ben ik eens benieuwd wie er hier winst of verlies maakt? (h)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 18-12-2012 13:35 Leden topics
in 18-12-2012 13:35 Leden topics
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
120 op comeon gezet geloof ik met 60 bonus maakt 180.
Sta nu op 373 dus gaat wel lekker. Voor mij redelijk wat geld.
Speel dan ook geen hele hoge inzetten!
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
voor mij is gokken nog niet winstgevend gebleken! Maar doe het vooral als hobby en maakt me niet zoveel uit als ik verlies maak
0 Vind ik leuk's
Destijds begonnen op Toto. Daar al snel binnen een paar weken mee opgehouden en overgestapt naar Unibet. Betere odds en een prettige mobiele site (tot de laatste update dan want nu is het inloggen soms niet mogelijk). Maar daar zon 200 euro ingezet en een keer zo rond de 75 euro uit laten betalen. Bwin 50 euro gestort maar dat was ook snel op. Laatst via Tonybet 50 euro gestort wat 150 is geworden (bonus). Ik heb nu een saldo van 135 euro en ik heb een paar weken terug 150 euro uit laten betalen. Dus 100 winst (-50 inzet) en nog 135 euro op mijn rekening nu. dus gaat niet verkeerd nu. Ik zet meestal voor 5 euro per wedstrijd in omdat ik anders snel door mijn saldo heen ben. maar als ik Tim zie zou ik dat soort bedragen ook weleens willen winnen. Maar dat risico durf ik nu nog niet te lopen met dit kleine saldo.
Leuke Topic!
0 Vind ik leuk's
boempatat:
meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.

Je geeft zelf het antwoord al, lijkt me sterk dat hier iemand gaat posten dat ie elke maand 100 euro verliest :D
Ik denk dat iedereen die combi's speelt op de lange termijn verlies draait. Je kan in de topics van leden zelf wel zien wie er winst draaien en wie verliest. Mensen die verliezen houden het vaak niet bij in hun topic ;)
0 Vind ik leuk's
90 euro in het verlies ben sinds feb 2012 aan het spelen
ik hoop dat het wat leergeld is/was om mijn regeltjes/systeem/flow/discipline op orde te krijgen.
Vraag het over een jaar weer dan hoop ik een positief getal te noemen :D
Maar ik heb geen spijt van de 90 euro die ik tot nu toe heb verloren, de spanning van een wedstrijd neemt er door toe. Ondanks dat ik met relatief kleine bedragen speel
0 Vind ik leuk's
Toen ik begon met wedden (een klein halfjaartje geleden) heb ik een bescheiden 25 euro naar mijn Unibet account gestort. Ben sindsdien vele bookmakers afgegaan, maar heb nooit meer direct geld van mijn rekening bijgestort. Alles wat ik verder heb gespeeld is van de winsten die zijn voortgekomen uit die oorspronkelijke 25 euro (wat ik rondschuif via Moneybookers). Ik heb in totaal nu 400 euro uitgecashed, en nog +- 500 euro in spel op het moment.
Dus ja, van 25 euro 900 euro maken, dan kun je wel zeggen dat ik winst heb gedraaid. :)
Maarrrrrr, ik ben de eerste om toe te geven dat dat bijna volledig te danken is aan het feit dat ik goed gebruik maak van de bonussen bij alle bookmakers (ik ben nog altijd bezig elke mogelijke bonus van iedere bookmaker die ik maar kan vinden mee te schrapen), en doordat ik vooral in het begin gruwelijk veel dom geluk heb gehad. Heb daardoor toen een vliegende start gemaakt, terwijl met de manier van spelen die ik toen aanhield 9 vd 10 mensen al lang blut waren gespeeld.
De laatste tijd draai ik een stuk minder goed, en ik denk dat wanneer het puur om ROI gaat (dus als er geen bonussen meer zijn te vinden waar ik nog misbruik van kan maken) ik met mijn huidige manier van spelen op de lange termijn echt wel verlies zou draaien. Maar ik heb al ontzettend veel geleerd, en ben hard bezig een betere wedder te worden. Zolang ik gedisciplineerd blijf, valt er met name in het livebetten wel een leuk zakcentje voor mij te verdienen denk ik.
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Ik ben medio maart/april tot de ontdekking gekomen dat ik echt 0 plezier heb in wedden. Singles en combis kosten mij teveel tijd om ze winstgevend te maken. Netto in my life-time heeft het me misschien 50 tot 100 euro opgeleverd voor uren en uren wedden. Ik heb simpelweg betere en belangrijkere dingen te doen. In februari was ik al aan het oefenen met drawlayen en stokte mijn singles/combis. De spanning was eraf, ik was ziek van al dat gezeur en dat gescheld van mensen, die lamme strategieën en vooral de tijdverspilling. Ik draai nu sinds een maand of 5 (minus de maanden dat ik in het buitenland was) alleen nog maar drawlays op Betfair (hometeam @ 1.40, 10 euro per match, backen met minimaal verlies rond minuut 60). Dit heeft een aantal voordelen: het kost me weinig tijd, ik pik nu per dag 3 a 4 goede drawlays, die ik gewoon neutraal speel, terwijl ik een boek lees ofzo. Ik kan dus ook weer van voetbal genieten zonder al die onzin eromheen. Ik heb een drawlay ROI van 126 over 5 maanden. Hiermee spaar ik mooi voor mijn vakanties :)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.