Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Hogelandje

Beste leden,
Nu bijna iedereen een eigen topic heeft dacht ik laat ik ook maar eens beginnen.
Mijn tips voor vandaag zijn:
Celta vigo - Barcalona o2,5. @1,45 (Unibet)
espanyol - malaga 12 @1,35 of u2,5 @1,68 (Unibet)
Waarom deze tips?
Bij de laatste 5 ontmoetingen tussen beiden, scoorde Celta Vigo er maar liefst 6 Barcalona daarin tegen 11 doelpunten. 4 van de 5 ontmoetingen werden een o3,5 en één daar van o4,5. 26 oktober speelde Celta 0-5 tegen malaga uit en Barca speelde een 2-1 tegen Real madrid. Dus in mijn ogen genoeg reden voor een o2,5.
Bij Espanyol en Malaga vind ik dit een easy tip, omdat in de laatste 24 ontmoetingen er maar 2 gelijk werden gespeeld. Daarbij komt de u2,5 en dat is omdat beiden weinig tot nooit scoren, in de laatste 5 primera divison scoorde Espanyol er 3 en Malaga maarliefst 2.
Gegroet en tot de volgende keer!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hogelandje
Country flaghogelandje in 29-10-2013 08:49 Leden topics
in 29-10-2013 08:49 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey ik ben weer actief op het forum!

Mijn tips:

Inter - Cagliari 1 @1,42

01,5 tips:

Getafe - Malaga
Cesena - AC Milan
Chievo - Empoli
Torino Fiorentina

Ik heb zelf Inter al eerder in een combo waar ik nu 2 uit 3 goed heb, en dus alleen nog Inter.
De over bets heb ik in 1 grote combo met nog een aantal wedstrijden die ik later wel zal plaatsen

succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.