Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK vrouwen 2019 in Frankrijk

Aangezien vrouwenvoetbal in de lift zit kan dit niet ontbreken op voetbalwedden.net.

Het toernooi start 7juni en gastland Frankrijk opent het toernooi.

Vanuit deze topic kunnen we diverse tips mbt dit evenement delen met elkaar en hopelijk maken we er een winstgevend feest Van!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chapko
Country flagchapko in 1-06-2019 12:32 Leden topics
in 1-06-2019 12:32 Leden topics
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Aangezien vrouwenvoetbal in de lift zit kan dit niet ontbreken op voetbalwedden.net.

Het toernooi start 7juni en gastland Frankrijk opent het toernooi.

Vanuit deze topic kunnen we diverse tips mbt dit evenement delen met elkaar en hopelijk maken we er een winstgevend feest Van!

1 Vind ik leuk's

Toernooi informatie/weddenschappen:


*USA is de torenhoge favoriet! Met een odd van 4,50 staan ze gelijk met Frankrijk hiervoor. USA heeft het toernooi al 3x gewonnen en is daarmee koploper. Ieder WK tot op heden (das is vanaf 1991) hebben ze in de top 3 geeindigd. Topprestatie! Dit verklaart de lage odd ook voor hen.

*Frankrijk daar in tegen heeft nog niks bewezen maar wordt als thuisland naar voren geschoven als kanshebber. Ook de 4e plek op de FIFA ranglijst helpt hieraan mee. Echter de odd met 4,50 staat daarom in mijn ogen ook veels te laag voor een eindzege van de fransen. Lyon is natuurlijk al 4x op rij de sterkste van Europa en dat speelt hierbij ook mee. Zij heb en 6 Fransen in hun basiself en 9 in de selectie zitten. Ondanks dit vind ik 4,50 gewoon weg te laag! Vriendschappelijk hebben ze wel gewonnen van de USA en Japan, maar op de shebelievescup hebben ze niks gepresteerd.

De overige kanshebbers zijn Nederland (11.00 odd), Duitsland (6,50) Japan (18,00) & Engeland (8,00).

*Nederland en Duitsland zijn Europees en Olympisch kampioen (in die volgorde). Beide hebben ze een wisselde voorbereiding gehad richting het WK toe. *Engeland daar in tegen heeft de shebelievescup gewonnen en ook in 2019 grote teams verslagen als Japan en Brazilie. Ook een gelijkspel tegen USA was goed!

*Japan heeft een slechte voorbereiding te pakken. Vandaar ook hun hogere odd tov de rest. Japan is wel de runner up van de vorige editie en winnaar in 2011 van het WK.

Dark Horse: Australie (18,00), Brazilie (41,00) & Canada (36,00)


Alle odds zijn van Unibet


Op Unibet kan je wedden op hoever team USA komt. Omdat zij alle edities top 3 gefinished zijn denk ik dat dit weer gaat gebeuren. Mocht dat zo zijn dan is er gratis geld op te halen omdat de weddenschap als volgt is:

Winnaar odd 4,50

Runner up: 5,00

Eliminated semi final: 4,50

Als je deze 3 aan gelijke stakes inzet heb je altijd prijs als ze in de top 4 eindigen!

Bericht gewijzigd door chapko op zo 2 jun. 2019, 09:21
1 Vind ik leuk's

Ja als je het zo bekijkt wel

Waarschijnlijk zullen ze wel bij de eerste 3 eindigen.

Maar er zijn in voetballand geen zekerheden.

Dus gratis geld is het niet.

We zullen zien, veel succes.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op za. 1 jun. 2019, 19:06 schreef magic-ap:

Ja als je het zo bekijkt wel

Waarschijnlijk zullen ze wel bij de eerste 3 eindigen.

Maar er zijn in voetballand geen zekerheden.

Dus gratis geld is het niet.

We zullen zien, veel succes.

Snap wat je bedoeld maar de odds zijn wel goed om een grote kans te hebben op winst ;)

0 Vind ik leuk's
Op za. 1 jun. 2019, 19:38 schreef chapko:
Op za. 1 jun. 2019, 19:06 schreef magic-ap:

Ja als je het zo bekijkt wel

Waarschijnlijk zullen ze wel bij de eerste 3 eindigen.

Maar er zijn in voetballand geen zekerheden.

Dus gratis geld is het niet.

We zullen zien, veel succes.

Snap wat je bedoeld maar de odds zijn wel goed om een grote kans te hebben op winst ;)

Ben het met je eens. Het enige mogelijke minpuntje van deze bet is dat de kans redelijk groot is dat de Amerikaanse vrouwen eerst Engeland (achtste finale) en Frankrijk (kwartfinale) moeten verslaan voordat ze in de halve finale staan. Althans: als de Verenigde Staten, Frankrijk en Engeland allemaal de groepwinst pakken - iets wat ik niet uitsluit gezien de tegenstanders - dan zullen deze drie landen allemaal aan dezelfde kant van het schema terechtkomen.


Het is zeker mogelijk dat de VS de (halve) finale haalt, maar het lijkt er op papier op dat ze dan wel daarvoor al de nodige zware tegenstanders moeten verslaan.

0 Vind ik leuk's
Op za. 1 jun. 2019, 20:32 schreef wesley1240:
Op za. 1 jun. 2019, 19:38 schreef chapko:
Op za. 1 jun. 2019, 19:06 schreef magic-ap:

Ja als je het zo bekijkt wel

Waarschijnlijk zullen ze wel bij de eerste 3 eindigen.

Maar er zijn in voetballand geen zekerheden.

Dus gratis geld is het niet.

We zullen zien, veel succes.

Snap wat je bedoeld maar de odds zijn wel goed om een grote kans te hebben op winst ;)

Ben het met je eens. Het enige mogelijke minpuntje van deze bet is dat de kans redelijk groot is dat de Amerikaanse vrouwen eerst Engeland (achtste finale) en Frankrijk (kwartfinale) moeten verslaan voordat ze in de halve finale staan. Althans: als de Verenigde Staten, Frankrijk en Engeland allemaal de groepwinst pakken - iets wat ik niet uitsluit gezien de tegenstanders - dan zullen deze drie landen allemaal aan dezelfde kant van het schema terechtkomen.


Het is zeker mogelijk dat de VS de (halve) finale haalt, maar het lijkt er op papier op dat ze dan wel daarvoor al de nodige zware tegenstanders moeten verslaan.

Wanneer USA groepswinnaar wordt en Engeland ook ontlopen ze elkaar. USA moet tegen de nummer 2 van die groep en dat worst Spanje of China. Kwartfinale heb je gelijk in.

2 Vind ik leuk's
Op za. 1 jun. 2019, 20:52 schreef chapko:
Op za. 1 jun. 2019, 20:32 schreef wesley1240:
Op za. 1 jun. 2019, 19:38 schreef chapko:
Op za. 1 jun. 2019, 19:06 schreef magic-ap:

Ja als je het zo bekijkt wel

Waarschijnlijk zullen ze wel bij de eerste 3 eindigen.

Maar er zijn in voetballand geen zekerheden.

Dus gratis geld is het niet.

We zullen zien, veel succes.

Snap wat je bedoeld maar de odds zijn wel goed om een grote kans te hebben op winst ;)

Ben het met je eens. Het enige mogelijke minpuntje van deze bet is dat de kans redelijk groot is dat de Amerikaanse vrouwen eerst Engeland (achtste finale) en Frankrijk (kwartfinale) moeten verslaan voordat ze in de halve finale staan. Althans: als de Verenigde Staten, Frankrijk en Engeland allemaal de groepwinst pakken - iets wat ik niet uitsluit gezien de tegenstanders - dan zullen deze drie landen allemaal aan dezelfde kant van het schema terechtkomen.


Het is zeker mogelijk dat de VS de (halve) finale haalt, maar het lijkt er op papier op dat ze dan wel daarvoor al de nodige zware tegenstanders moeten verslaan.

Wanneer USA groepswinnaar wordt en Engeland ook ontlopen ze elkaar. USA moet tegen de nummer 2 van die groep en dat worst Spanje of China. Kwartfinale heb je gelijk in.

Klopt, je hebt helemaal gelijk! Ik heb verkeerd gekeken in het schema ;)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.