Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin nieuwe shirtsponsor Ajax?

'Kans groot dat Ajax al voorcontract heeft met gokbedrijf Bwin als nieuwe shirtsponsor'
Sponsoring-adviseur Frank van den Wall Bake, die een belangrijke rol speelde bij het sponsorcontract van Ajax met AEGON, stelt in het Algemeen Dagblad dat het 'waarschijnlijk' is dat gokbedrijf Bwin de nieuwe shirt en hoofdsponsor wordt van Ajax. Hij acht de kans zelfs groot dat Bwin al een voorcontract heeft getekend. 'Het nieuwe kabinet gaat het gokken op internet legaliseren en Bwin wil nu alvast bovenaan de lijst staan bij Ajax. Ik ben verrast door de geringe commotie over het vroegtijdig uitstappen van AEGON bij Ajax. De relaxte wijze waarmee hier werd omgegaan is een teken aan de wand.
Lijkt er erg op dat de Nederlandse gokmarkt gelegaliseerd gaat worden :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 16-11-2012 09:02 Offtopic
in 16-11-2012 09:02 Offtopic
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chomponthis2005:
wedden:
De toto is bijv al jaren sponsor van de Eredivisie dus bij wet is het wel toegestaan dat een legale gok-aanbieder het voetbal mag sponsoren.

True. true. Ik zie dan zelf eerder partnership dan een shirtsponsor. Is de wedmarkt in NL niet best klein (absoluut/relatief afgezet tegen ENG, ESP, DUI etc)?

De wedmarkt in NL lijkt mij zeker een stuk kleiner dan die van de landen met grote competities. Het sponsorbedrag zal dan zeker ook een stuk lager liggen echter nog wel aantrekkelijk genoeg aanbod dat niet geweigerd kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Lol ik zie nu dat Toto ook nog sponsor is bij Ajax. Kan wat worden als Bwin daar sponsor wordt daar :D
[quote]Ajax sponsor Toto zal haar boarding bij het duel Ajax - FC Groningen aanpassen. Om alle vrijwilligers in het voetbal een hart onder de riem te steken en uit respect voor de nabestaanden van de overleden grensrechter gebruikt Toto de boarding om voor respect te vragen. "Stop agressie. Respecteer elkaar. Respecteer de sport. Zonder respect geen voetbal", zo zal er op de boarding te lezen zijn.
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/29803_Boarding%20Toto%20bij%20Ajax-FC%20Groningen%3A%20%27zonder%20respect%20geen%20voetbal%27.php
0 Vind ik leuk's
Als Real Madrid in Nederlands speelt mag Bwin niet op de shirts staan hoe zit dat dan?
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Als Real Madrid in Nederlands speelt mag Bwin niet op de shirts staan hoe zit dat dan?

Dat heeft te maken met de huidige wetgeving in NL waar alleen de Toto reclame mag maken voor het wedden op voetbalwedstrijden. Bwin is hier 'illegaal' ondanks het feit dat het indruipt tegen de regels van de Europese Unie voor het 'vrije verkeer van handel in goederen en diensten tussen Europese Landen'.
Maar ja, dat gaat de komende jaren wel veranderen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
gaittie:
Als Real Madrid in Nederlands speelt mag Bwin niet op de shirts staan hoe zit dat dan?

Dat heeft te maken met de huidige wetgeving in NL waar alleen de Toto reclame mag maken voor het wedden op voetbalwedstrijden. Bwin is hier 'illegaal' ondanks het feit dat het indruipt tegen de regels van de Europese Unie voor het 'vrije verkeer van handel in goederen en diensten tussen Europese Landen'.
Maar ja, dat gaat de komende jaren wel veranderen.

Klopt. Mocht in Belgie vroeger ook niet, maar sinds de vergunning die unibet heeft zie je ze bij verschillende clubs opduiken als sponsor. Standard, Cercle en Beerschot hebben er al mee uitgepakt.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Lol ik zie nu dat Toto ook nog sponsor is bij Ajax. Kan wat worden als Bwin daar sponsor wordt daar :D
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/29803_Boarding%20Toto%20bij%20Ajax-FC%20Groningen%3A%20%27zonder%20respect%20geen%20voetbal%27.php

Toto is volgens mij van iedereen sponsor of partner toch? Eigenlijk de hele eredivisie.
0 Vind ik leuk's
Bwin kan beter een echte ploeg sponsoren, galaaatasaaray
Ultraslan :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
Grappenmaker, dan kan Bwin nog beter kiezen voor PEC Zwolle
0 Vind ik leuk's
En daar gaan we weer....
Ook Feyenoord snakt naar een wedsponsor :P
Mogelijk overbruggingsjaar voor hoofdsponsor om in 2014 wedsponsor te strikken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.