Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA15 toernooi voor PS3, PS4 en XBOX one van start gegaan!

HET FIFA TOERNOOI VOOR DE PS3,PS4 en XBOX ONE IS VAN START GEGAAN. VOOR RONDE 1 HEBBEN JULLIE DE TIJD TOT VRIJDAG 13 MAART 23:59.

JE NEEMT ZELF MET JE TEGENSTANDER CONTACT OP WANNEER JULLIE SPELEN.

PS4 MAG AL BEGINNEN MET RONDE 2 VOOR IEDEREEN DIE KAN!

PSN NAAM IS EVT HIER TE VINDEN:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/11KHsRgQ52cyXo-5wBtF5ofpxwkL8GVNb3tDEAfUDxFM/edit?usp=sharing


Wedstrijd- instellingen
Toegestane teams: Landenteams + Clubteams
De standaard-instellingen van FIFA vriendschappelijk
Duur helft: 6 min
Besturing: Willekeurig
Spelsnelheid: Normaal
Type team: Online
Update met teams en hun vorm


Regels
Het betreft een Knock-out toernooi, dit houdt in dat de winnaar van de wedstrijd doorgaat naar de volgende ronde. In het geval van een gelijkspel, moet er een rematch worden gespeeld. Wordt er wederom gelijk gespeeld, dan volgt er nog een rematch. Dit gaat door tot er een winnaar is.

Als je eigen internet uitvalt, verlies je automatisch de wedstrijd, ongeacht de stand. Degene met de goede internetverbinding stuurt een screenshot/foto van het eindscherm waar de automatisch aan hem toegekende overwinning staat.

Cheaten is strict verboden. Hieronder valt het verbreken van de verbinding tijdens een wedstrijd en het invoeren van cheatcodes. Dit wordt bestraft met directe diskwalificatie.

Je bent zelf mede verantwoordelijk voor het goede verloop van de wedstrijd. Het achteraf klagen over misstanden tijdens de wedstrijden (bijvoorbeeld de speelduur staat op 5 minuten in plaats van op 6 minuten) wordt niet in acht genomen.

Als je anderen beschuldigt van vals spel dan moet je met concreet bewijs komen. Zonder bewijs, zal de aanklacht verworpen worden. Als er meer gedoe uit voortkomt, zullen beide deelnemers uitgesloten worden van het toernooi.

In het geval van twijfel over de eerlijkheid en interpretatie van de regels heeft Sw0tty en Nickovic1 altijd het laatste woord. Hiertegen kun je niet in beroep gaan.

Er dient dus minstens 1 wedstrijd gespeeld te worden, is er een winnaar geldt deze wedstrijd. De uitslag dient met een foto gestuurd te worden naar Sw0tty of Nickovic1

Prijzenpot PS3 = 70 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst gesponsord door Voetbalwedden.net

1ste prijs : 35 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst gesponsord door Voetbalwedden.net
2e prijs: 24,50 euro
3e prijs: 10,50 euro

Prijzenpot PS4 = 85 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst gesponsord door Voetbalwedden.net

1ste prijs: 42,50 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst
2e prijs: 29,75 euro
3e prijs: 12,25 euro

Prijzenpot XBOX one = 10 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst
1ste Prijs = 10 euro + 20 euro wedtegoed bij Netbet of Betfirst

Bij XBOX ONE WORDT ER BEST OF 3 GESPEELD, WAARBIJ DE MEESTE PUNTEN OVER DEZE 3 WEDSTRIJDEN WINT

Standen doorgeven
Je speelt de wedstrijd tegen elkaar. Na afloop stuurt de winnaar een screenshot (genomen vanuit de PS of een foto van het eindscherm op naar Sw0tty of Nickovic1, waar de eindstand en de game naam van beide spelers te zien zijn. Dit moet opgestuurd worden voor de laatste dag van de speelronde! Vergeet bij deze niet je PSN nick + Voetbalwedden gebruikersnaam te sturen.

Foto maken kan ook met de mobiel en deze kan worden geupload bij tinypic.com of imageshack.com. De url kan gestuurd worden naar ons.

SCHEMA PS3:
www.challonge.com/PS3FIFATOERNOOI

SCHEMA PS4:
http://challonge.com/PS4FIFATOERNOOI

SCHEMA XBOX ONE:
http://challonge.com/XBOXONEFIFATOERNOOI
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sw0tty
Country flagsw0tty in 21-02-2015 12:25 Offtopic
in 21-02-2015 12:25 Offtopic
273 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nickovic1:
Middag,

Alle betalingen voor de winnaars van het FIFA toernooi zijn de deur uit.
Ik was op vakantie vandaar dat het iets langer duurde dan gepland, mijn excusses hiervoor.

Gr nick


heb de betaling binnen. jammer van het langere wachten, maar eind goed al goed.

gr
0 Vind ik leuk's
groen geel
Het is binnen. Nog niet binnen of vragen? Stuur gerust een PM.

Begin juni komt er wederom een toernooi met een nieuwe variant, dus hou het in de gaten!!

Kan dit topic op slot? dankjewel!

0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ik heb het binnen, bedankt voor dit mooie toernooi!
Tot de volgende ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.