Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?

@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 17-10-2012 11:34 Offtopic
in 17-10-2012 11:34 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Genoeg animo lijkt mij zo, zou leuk zijn als het door zou gaan. :)
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook graag mee als de datum goed uitkomt!
0 Vind ik leuk's
leuk idee (y) innnnnnnn
0 Vind ik leuk's
ik doe mee als ik kan !
0 Vind ik leuk's
(y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Kan niet wachten!! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
stephanv:
Kan niet wachten!! (y) (y)

²
Leuk Leuk Leuk
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat er maar eens aan moeten geloven... we gaan in overleg met een bookmaker die voor ons ook een mooi pokertoernooi kan gaan opzetten. Over het hoe en wat horen jullie spoedig iets :-)
Ik heb een Mars, ik heb een Raider, ik heb een Nuts, ik heb een zakje m&m's en wie weet ligt er straks wel een bounty op mijn hoofd, of die van vonloite. Wie het weet mag het zeggen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ik denk dat er maar eens aan moeten geloven... we gaan in overleg met een bookmaker die voor ons ook een mooi pokertoernooi kan gaan opzetten. Over het hoe en wat horen jullie spoedig iets :-)
Ik heb een Mars, ik heb een Raider, ik heb een Nuts, ik heb een zakje m&m's en wie weet ligt er straks wel een bounty op mijn hoofd, of die van vonloite. Wie het weet mag het zeggen...

Ik denk dat 80% niet weet wat een raider is :D:D:D
Die goeie ouwe tijd ;)
0 Vind ik leuk's
Heb wel trek in een leuk pokertoernooi (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.