Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor voetbalwedden.net leden?

@voetbalwedden
Is het niet leuk om binnenkort weer een pokertoernooitje te organiseren voor de leden van voetbalwedden?
De vorige keer dat we dit deden was het een super leuk en gezellig toernooi! Hierdoor kunnen de leden van de site elkaar ook weer wat beter leren kennen en ben ik benieuwd of de vorige titelhouder zijn titel kan verdedigen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 17-10-2012 11:34 Offtopic
in 17-10-2012 11:34 Offtopic
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor iedereen die niet weet wat een raider is (de oude Twix):
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Voor iedereen die niet weet wie de beste rapper is:
Bekijk em hier
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Ik denk dat er maar eens aan moeten geloven... we gaan in overleg met een bookmaker die voor ons ook een mooi pokertoernooi kan gaan opzetten. Over het hoe en wat horen jullie spoedig iets :-)
Ik heb een Mars, ik heb een Raider, ik heb een Nuts, ik heb een zakje m&m's en wie weet ligt er straks wel een bounty op mijn hoofd, of die van vonloite. Wie het weet mag het zeggen...

Aangezien ik bijna terug ben van een tropische vakantie in Thailand verdien ik die bounty op mijn hoofd. De bounty's zijn daar uitgevonden dus bij terugkomst in Nederland staat die bounty al reeds op mijn voorhoofd ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
vw-crew:
Ik denk dat er maar eens aan moeten geloven... we gaan in overleg met een bookmaker die voor ons ook een mooi pokertoernooi kan gaan opzetten. Over het hoe en wat horen jullie spoedig iets :-)
Ik heb een Mars, ik heb een Raider, ik heb een Nuts, ik heb een zakje m&m's en wie weet ligt er straks wel een bounty op mijn hoofd, of die van vonloite. Wie het weet mag het zeggen...

Aangezien ik bijna terug ben van een tropische vakantie in Thailand verdien ik die bounty op mijn hoofd. De bounty's zijn daar uitgevonden dus bij terugkomst in Nederland staat die bounty al reeds op mijn voorhoofd ;-)

Zet ook maar een bounty op mijn hoofd, heb zin om dit te crushen :-) als het maar een lekkere structuur is :)
0 Vind ik leuk's
oh ja als het op een geschikt moment valt schuiven we uiteraard weer aan (y)
0 Vind ik leuk's
-
twouter:
wedden:
vw-crew:
Ik denk dat er maar eens aan moeten geloven... we gaan in overleg met een bookmaker die voor ons ook een mooi pokertoernooi kan gaan opzetten. Over het hoe en wat horen jullie spoedig iets :-)
Ik heb een Mars, ik heb een Raider, ik heb een Nuts, ik heb een zakje m&m's en wie weet ligt er straks wel een bounty op mijn hoofd, of die van vonloite. Wie het weet mag het zeggen...

Aangezien ik bijna terug ben van een tropische vakantie in Thailand verdien ik die bounty op mijn hoofd. De bounty's zijn daar uitgevonden dus bij terugkomst in Nederland staat die bounty al reeds op mijn voorhoofd ;-)

Zet ook maar een bounty op mijn hoofd, heb zin om dit te crushen :-) als het maar een lekkere structuur is :)

Ik mag hopen dat jullie geen boter op jullie hoofd hebben :p:p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
on topic: wat is een bounty op je hoofd?
Een premie die je op het hoofd van iemand zet en als een speler diegene uitschakeld die speler een bedrag ervoor krijgt?
Sorry als het wat vaag is, maar ik weet het niet beter te vragen :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
on topic: wat is een bounty op je hoofd?
Een premie die je op het hoofd van iemand zet en als een speler diegene uitschakeld die speler een bedrag ervoor krijgt?
Sorry als het wat vaag is, maar ik weet het niet beter te vragen :p

Jep. Als VW-Crew een bounty heeft van laten we zeggen 50 euro en jij schakelt VW-Crew uit, ontvang jij de 50 euro ;).
0 Vind ik leuk's
of heb je liever een snicker?
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
sundayem:
thijspronk:
on topic: wat is een bounty op je hoofd?
Een premie die je op het hoofd van iemand zet en als een speler diegene uitschakeld die speler een bedrag ervoor krijgt?
Sorry als het wat vaag is, maar ik weet het niet beter te vragen :p

Jep. Als VW-Crew een bounty heeft van laten we zeggen 50 euro en jij schakelt VW-Crew uit, ontvang jij de 50 euro ;).

Klinkt goed, ik lust zo'n dure bounty of smartie wel ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.