Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor VW leden, doe je mee?

Een tijdje geleden was één van onze leden met het verzoek gekomen of het niet leuk zou zijn om een pokertoernooi te organiseren voor al onze trouwe leden. Dat gaan we oppakken indien er genoeg animo/interesse voor is. Dit willen we eerst gaan inventariseren.


De bedoeling:

Wij organiseren een online pokertoernooi en zorgen dat het prijzengeld (minimaal 100 euro) beschikbaar komt. Het is een zogenaamde 'freeroll' waarbij je geen geld hoeft in te zetten om mee te doen maar wel échte geldprijzen kunt winnen. We zullen het toernooi organiseren bij Bwin, Unibet of een andere partner.


Lijkt dit je leuk? Reageer dan in dit forum topic met een voorkeur voor een dag+tijd. Eind volgende week gaan we de balans opmaken om te kijken of we het toernooi definitief gaan organiseren en wanneer. We willen minimaal 50 deelnemers voordat we iets gaan organiseren.

Groeten!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 3-02-2011 23:33 Offtopic
in 3-02-2011 23:33 Offtopic
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Super idee (y) (y)
Ik doe zeker mee! Ik stel voor op een doordeweekse dag om 19.00u of 19.30u op Bwin of Unibet. 100 euro is een mooie prijs!
Hopelijk wel met wachtwoord, zodat alleen leden van vw mee kunnen doen.
Ik zie nu trouwens 50 deelnemers, maar dat zal wel lastig worden door allleen leden van het forum uit te nodigen :)
SUCCES IIG!
0 Vind ik leuk's
Ik zou ook zeker wel mee willen doen! Maakt mij niet veel uit welke dag, maandag en woensdag liever niet maarja iedereen heeft dagen waarop hij niet kan en daar kan je geen rekening mee gaan houden, want dan blijft er geen dag over. (y)
Super idee VW ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook wel mee ik kan pas over 9 dagen weer op bwin ;) En ik ga met aratel mee met:
aratel:
Maakt mij niet veel uit welke dag, maandag en woensdag liever niet maarja iedereen heeft dagen waarop hij niet kan en daar kan je geen rekening mee gaan houden, want dan blijft er geen dag over.
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook mee!
Maandag en donderdagavond komen mij niet uit.
Maar de VW-crew moet straks een datum prikken en hopen dat de meeste mensen dan kunnen
Goed idee BTW!
0 Vind ik leuk's
Lijkt me leuk het liefst s'avonds
0 Vind ik leuk's
lijkt me super!!!
liefst niet dinsdag of donderdag!!
Ik zou het wel VW-forum leden only houden :)
en nen bounty zetten op VW-crew :D wie hem er uit speelt krijgt ne freebet van 5 euro ofzo (a)
0 Vind ik leuk's
Lijkt me super fet!:D Ik doe mee :D
0 Vind ik leuk's
=
Zeker super idee ik doe ook mee !!
Gr
0 Vind ik leuk's
Lijkt me ook echt te gek. Het liefste dan op vrijdag zaterdag of zondag en dan in de avonduren.
0 Vind ik leuk's
Unibet
bet-winner:
Ik doe ook wel mee ik kan pas over 9 dagen weer op bwin ;) En ik ga met aratel mee met:
aratel:
Maakt mij niet veel uit welke dag, maandag en woensdag liever niet maarja iedereen heeft dagen waarop hij niet kan en daar kan je geen rekening mee gaan houden, want dan blijft er geen dag over.

Mr fish er ook bij :p haha grapje!!
haha, benieuwd wie de beste wordt! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.