Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pokertoernooi voor VW leden, doe je mee?

Een tijdje geleden was één van onze leden met het verzoek gekomen of het niet leuk zou zijn om een pokertoernooi te organiseren voor al onze trouwe leden. Dat gaan we oppakken indien er genoeg animo/interesse voor is. Dit willen we eerst gaan inventariseren.


De bedoeling:

Wij organiseren een online pokertoernooi en zorgen dat het prijzengeld (minimaal 100 euro) beschikbaar komt. Het is een zogenaamde 'freeroll' waarbij je geen geld hoeft in te zetten om mee te doen maar wel échte geldprijzen kunt winnen. We zullen het toernooi organiseren bij Bwin, Unibet of een andere partner.


Lijkt dit je leuk? Reageer dan in dit forum topic met een voorkeur voor een dag+tijd. Eind volgende week gaan we de balans opmaken om te kijken of we het toernooi definitief gaan organiseren en wanneer. We willen minimaal 50 deelnemers voordat we iets gaan organiseren.

Groeten!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 3-02-2011 23:33 Offtopic
in 3-02-2011 23:33 Offtopic
65 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik doe wel me rond 8 op een zondag ofso
0 Vind ik leuk's
Lijkt mij een goed idee. Welke dag maakt mij niet uit, maar 's avonds lijkt mij het beste.
Het liefst wel bij Unibet of Bwin. (y)
0 Vind ik leuk's
Als er teveel verschillende voorkeuren zijn dan is het misschien een geschikt idee om in het weekend en in de midweek een pokertoernooi te organiseren en dan bijv het prijzengeld over 2 pokertoeirnooien te verdelen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
super geniaal leuk! Ik ben erbij, wel voor 15e please anders zit ik in het verre oosten!
0 Vind ik leuk's
Maandag tm donderdag en dan 's avonds iets van 7 of uur 8 lijkt me wel fijn. Kan ook wel later, maar die dagen komen mij uit
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook down ;)
succes allemaal met alle varianten weddenschappen dit weekend en de rest van het jaar :P
0 Vind ik leuk's
kayerr:
super geniaal leuk! Ik ben erbij, wel voor 15e please anders zit ik in het verre oosten!

Ha ok het verre oosten welk land ga je precies op vakantie Kayerr ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik doe ook mee!
(h) (y)
0 Vind ik leuk's
gewoon op een zondagmiddag of avond, iedereen kijkt voetbal en ondertussen pokeren
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
ik doe ook mee !
Misschien is het best om op een zondagmiddag te spelen ????????????
Als iedereen akkoord gaat natuurlijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.