[PS3] Het Voetbalwedden FIFA14 toernooi!
Hallo Voetbalwedden
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Fifa 14 is weer uit en dus dacht ik tijd voor een toernooi. Helaas heeft bijna niemand een Xbox en dus organiseer ik het voor de PS3.
Het gaat Als volgt:
* Min. 16 deelnemers
* Teams: Maximaal 4,5 ster
* Start toernooi 14 Oktober (Behalve als we nog niet genoeg man hebben)
* Speeltijd 6 minuten
* Uit & Thuis wedstrijd
* Console Playstation3
* Alleen clubs geen landen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed plan, ik heb het meteen verwerkt in de stand!
De definitieve kwartfinales zijn bekend:
Kwartfinales
Zenith - Spurs
Bayer Leverkusen - NAC 0-0, 1-2
Liverpool - Napoli 4-0 , 1-0
Schalke 04 - AS Roma
Halve finales:
Zenith/Spurs - NAC
Liverpool - Schalke04/AS Roma
Graag zo spoedig mogelijk de wedstrijden spelen! Zodat ik weer een nieuw toernooi kan gaan starten.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
juveeeeenl / NLNACJUVE / NAC
De naam NLNACJUVE staat niet geregistreerd als ps3 user....
@Klijn, in de pouls zie ik twee keer Napoli staan. Dit is het geval bij Stroom en ArjanB. Ik denk dat Stroom het team Feyenoord moet hebben als ik het zo goed zie.. Ik zal mijn poulegenootjes even toevoegen!
Ik neem aan dat we met de online selecties spelen, dus let er op dat je bij het aanmaken van een match het online selectiebestand neemt anders speel je met de teams waar nog niet alle transfers zijn verwerkt!
arie07:
@Klijn, in de pouls zie ik twee keer Napoli staan. Dit is het geval bij Stroom en ArjanB. Ik denk dat Stroom het team Feyenoord moet hebben als ik het zo goed zie.. Ik zal mijn poulegenootjes even toevoegen!
Ik speel ook Napoli, heb het als eerste aangegeven en Arjan wilt niet veranderen vandaar. Anders kijk ik zometeen nog wel even naar een ander team eventueel.
Cavese? Nu pot? voeg me toe?
robbert08:
Mocht hij niet op komen dagen dan mag kevin0202 in zijn plaats met NAC!
Indien er nog personen zijn die niet komen opdagen wil ik graag team overnemen, zelf de exacte "ploegnaam"
Mijn PS3-naam is RADi0MUSiC (0 = nul / kleine i / rest = drukletters)
Mijn PS3-naam is RADi0MUSiC (0 = nul / kleine i / rest = drukletters)
Poule C
Arsenal - Atl Madrid 1-2
Arsenal - Atl madrid 3-1
haha wat een traag spel is fifa :p
Arsenal - Atl Madrid 1-2
Arsenal - Atl madrid 3-1
faraz1994:
Dat is GTA5 online momenteel ook, heb dat nog maar 1x online mogen spelen. En hopelijk wordt het Playstation Network ooit een stuk sneller zodat alle toffe spellen vloeiend gespeeld kunnen worden :p
Toto Sigarenboer