• /
  • Forum /
  • Offtopic /
  • Throwback Thursday: deel jouw mooiste wedverhaal met de community!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Throwback Thursday: deel jouw mooiste wedverhaal met de community!

Throwback Thursday: deel jouw mooiste wedverhaal met de community!


In een periode waarin het negatieve nieuws de overhand heeft, willen we graag met jullie even terugdenken aan momenten waarvan jij een heerlijk gevoel kreeg. Denk bijvoorbeeld even terug aan dat mooie moment dat jij een dikke weddenschap gewonnen had! 


Deel dit gevoel met de community door in dit topic jouw verhaal over je heerlijke odd of weddenschap te plaatsen!


Heb jij het verhaal over de odd van 1046.04 al gelezen? Check in dit artikel of een lid van Voetbalwedden de hoofdprijs van €20.920,76 wist te winnen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-04-2020 09:46 Offtopic
in 9-04-2020 09:46 Offtopic
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor een weddenschap die ik nooit meer zal vergeten moet ik een paar jaar terug in de geschiedenis. Ik zat met mijn vriendin een Champions League wedstrijd van Barcelona te kijken. Beetje live wedden met minimale inzetten (eurotje per bet) op basis wat er tussen minuut x & y zou gebeuren. Had je in een weddenschap goed, dan kreeg je punten via onderstaand schema. Per kwartier mocht je maar 1 weddenschap plaatsen.


Odd onder de 1,50: 1 punt

Odd tussen 1,50 en 2,00: 2 punten

Odd tussen 2 en 3: 3 punten

En zo verder.


We zaten in de eerste helft, minuutje 20. Ik plaatste een weddenschap op "Barcelona to score between 15-30 minutes". Er gebeurde niks totdat Barcelona in de 24e minuut een strafschop kreeg. Tegelijkertijd lag er ook een speler van Barcelona op de grond. De verzorger kwam het veld in. De minuten verstreken. Minuut 26, minuut 27, minuut 28. Uiteindelijk werd de speler naar de zijkant gebracht... minuut 29. De seconden begonnen te tellen. De spelers moesten buiten de '16 gaan staan. 29 minuut 38, 29 minuut 39, 29 minuut 40, 29 minuut 41, 29 minuut 42. Het duurde maar en het duurde maar. "Schiet op" schreeuwde ik, "schiet nou oooohooooop". Messi nam een aanloop en schoot de strafschop binnen op 29 minuten en 57 seconden. Whooooooooo! Gewonnen, 2 punten er bij!


Ware het niet dat er spelers van de tegenstander te vroeg in liepen en de strafschop overnieuw moest.... weddenschap verloren.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Minder leuk dan hierboven maar ook deze vergeet ik niet. Ooit een complete speelronde (9 wedstrijden) in de Eredivisie goed voorspelt in een combi. De odd stond op iets van 180 euro. Dat is mij daarna nooit meer gelukt, helaas.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op do. apr.. 2020, 13:22 schreef jeronimo:

Minder leuk dan hierboven maar ook deze vergeet ik niet. Ooit een complete speelronde (9 wedstrijden) in de Eredivisie goed voorspelt in een combi. De odd stond op iets van 180 euro. Dat is mij daarna nooit meer gelukt, helaas.

Systeembetje en je bent spekkoper ;-)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Niet zo gek lang geleden pakte ik onderstaande weddenschap. Free betje van Bet777 en in gedachten zag ik Sergio Ramos al aan de noodrem trekken. Real moest die wedstrijd in de achtervolging en met ruimte achter de verdediging zouden ze het waarschijnlijk moeilijk gaan krijgen tegenover Mahrez en Jesus. Zo geschiedde, al gebeurde het pas in de 87ste minuut. Liever laat dan niet, zullen we maar zeggen.


0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. apr.. 2020, 13:30 schreef richard123:

Niet zo gek lang geleden pakte ik onderstaande weddenschap. Free betje van Bet777 en in gedachten zag ik Sergio Ramos al aan de noodrem trekken. Real moest die wedstrijd in de achtervolging en met ruimte achter de verdediging zouden ze het waarschijnlijk moeilijk gaan krijgen tegenover Mahrez en Jesus. Zo geschiedde, al gebeurde het pas in de 87ste minuut. Liever laat dan niet, zullen we maar zeggen.


Nice one!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.