Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Pokertoernooien: informatie, vragen en suggesties

Beste leden,


Op veler verzoek hebben we ons de afgelopen weken bezig gehouden met het regelen en opzetten van pokertoernooien.


We hebben jullie geduld hierbij lang op de proef moeten stellen - maar hopelijk vergeven jullie ons dat :-)


Via een speciale actiepagina kunnen jullie je vanaf nu opgeven. Dus niet meer in een chaotisch topic.


Vragen of suggesties voor de toernooien kunnen uiteraard wél via dit topic aan ons bekendmaken.


Vanzelfsprekend proberen we toernooien te regelen met bookmakers die toegankelijk zijn voor Nederlandse én Belgische spelers, alleen heeft niet elke bookmaker interesse. Unibet en Pokerstars hadden bijvoorbeeld (momenteel) geen zin om iets op te zetten.


Het eerste toernooi is a.s. zondag 9 oktober om 20:00.


Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 3-10-2016 12:51 Offtopic
in 3-10-2016 12:51 Offtopic
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Top actie! Jammer dat het bij 888 is daar heb ik me uitgesloten vond het niks aan. Succes en veel plezier boys
0 Vind ik leuk's
Ik heb me opgegeven. Weet nog niet zeker of ik er aanstaande zondag bij kan zijn. Maar als jullie in de toekomst vaker dit soort toernooitjes organiseren ben ik er zeker bij!
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 3 okt. 2016 om 18:34
pauperclown:
Ik heb me opgegeven. Weet nog niet zeker of ik er aanstaande zondag bij kan zijn. Maar als jullie in de toekomst vaker dit soort toernooitjes organiseren ben ik er zeker bij!


Zeker, dat is wel de bedoeling :-)

Mits genoeg animo natuurlijk.

totomaster:
Top actie! Jammer dat het bij 888 is daar heb ik me uitgesloten vond het niks aan. Succes en veel plezier boys


Bwin wil waarschijnlijk ook wel iets organiseren - dus wellicht de volgende keer dan (Y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik heb er zin in! Hopelijk deze keer meer mazzel, desalniettemin wens ik iedereen een goed toernooi toe! Zal nu ook meer geluk zijn, aangezien het een turbo toernooi is. Daar was ik ook voorstander van, aangezien het anders zo ontzettend lang kan duren.

Ik heb alleen 2 vragen: Moet je software downloaden? En moet je voor 8 uur in het toernooi zitten of is er ook een late inschrijving?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Er staat na het aanmelden bij: zorg dat je saldo hebt want het is een toernooi met buy in.

Dus geen free entry vanuit voetbalwedden ?
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 4 okt. 2016 om 11:16
rollerdam:
Er staat na het aanmelden bij: zorg dat je saldo hebt want het is een toernooi met buy in.

Dus geen free entry vanuit voetbalwedden ?


Dit is inderdaad een buy-in toernooi.

Begreep uit de feedback op de vorige toernooien dat dat een 'must' was? ;-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 4 okt. 2016 om 12:21
thijs92:
Ik heb er zin in! Hopelijk deze keer meer mazzel, desalniettemin wens ik iedereen een goed toernooi toe! Zal nu ook meer geluk zijn, aangezien het een turbo toernooi is. Daar was ik ook voorstander van, aangezien het anders zo ontzettend lang kan duren.

Ik heb alleen 2 vragen: Moet je software downloaden? En moet je voor 8 uur in het toernooi zitten of is er ook een late inschrijving?


Je kunt in de browser spelen óf software downloaden.

#edit: Je hebt de software nodig om alle toernooien (waaronder de onze) te zien.

Late inschrijving staat in dit geval uit aan.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wat bedraagt de buy-in?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 5 okt. 2016 om 08:18
haagsebrabander:
Wat bedraagt de buy-in?


$5
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik ben bij!

Accountnaam is : MrStephanovich
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.