Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Pokertoernooien: informatie, vragen en suggesties

Beste leden,


Op veler verzoek hebben we ons de afgelopen weken bezig gehouden met het regelen en opzetten van pokertoernooien.


We hebben jullie geduld hierbij lang op de proef moeten stellen - maar hopelijk vergeven jullie ons dat :-)


Via een speciale actiepagina kunnen jullie je vanaf nu opgeven. Dus niet meer in een chaotisch topic.


Vragen of suggesties voor de toernooien kunnen uiteraard wél via dit topic aan ons bekendmaken.


Vanzelfsprekend proberen we toernooien te regelen met bookmakers die toegankelijk zijn voor Nederlandse én Belgische spelers, alleen heeft niet elke bookmaker interesse. Unibet en Pokerstars hadden bijvoorbeeld (momenteel) geen zin om iets op te zetten.


Het eerste toernooi is a.s. zondag 9 oktober om 20:00.


Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 3-10-2016 12:51 Offtopic
in 3-10-2016 12:51 Offtopic
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Blinds wat minder snel doen binnen 50 minuten is het al afgelopen :D
0 Vind ik leuk's
Het kon wat beter worden georganiseerd. Verder was het prima. Blinds gingen redelijk snel. Toernooi heeft een half uurtje geduurd. Wat mij betreft mag het tempo wat langzamer. Maar denk niet dat iedereen er zo over denkt.

In ieder geval bedankt voor het organiseren en ik ben benieuwd naar de volgende toernooitjes!

Ik wil sowieso alle winnaars feliciteren!

@Reminho. Unlucky bubbelboy. Next time better! :p (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk toernooi met een goed tempo. Misschien de tempo iets langzamer maken van 3 min blinds naar 5 minuten.
Hopelijk zo snel mogelijk een nieuw toernooi, want ik zag dat veel mensen er plezier in hadden.
0 Vind ik leuk's
Ik vond dit eerlijk gezegd geen poker, maar stomweg een beetje gokken.
Toernooi was zo klaar, door snelle blinds verhogingen.
Hierdoor was ieder genoodzaakt snel all-in te gaan, wat het tacktitsche spelletje van poker niet ten goede komt.

0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 11 okt. 2016 om 13:39
Dank voor de feedback (Y)

Volgende toernooi gaan we 't volgende proberen:

- Toegankelijk voor Nederlanders én Belgen
- Iets minder turbo
- Betere uitleg (en op tijd) over hoe en wat (onze fout)
- Iets meer animo (a)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Het mag van mij wel wat later op de avond, zal wel niet iedereen het mee eens zijn denk ik maar goed.
0 Vind ik leuk's
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.' George Orwell, 1984
Dus wanneer is het nieuwe toernooi?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 8 nov. 2016 om 14:13
doedannn:
Dus wanneer is het nieuwe toernooi?


December ergens?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
doedannn:
Dus wanneer is het nieuwe toernooi?


December ergens?


Weer op een zondag hoop ik?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.