Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrijd bezoeken van buitenlandse voetbal clubs

Beste mensen,
Ik zou in de toekomst graag nog meerdere wedstrijden bezoeken int buitenland maar nu is mijn vraag,
Welke clubs zijn in jullie ogen mooie clubs om te bezoeken, qua sfeer/stad etc. Misschien uit ervaringen of gewoon qua gevoel.
Het maakt niet uit welke divisie de clubs spelen en/of welk land, als er maar goeie sfeer is en leuk om te bezoeken qua club/stad.
MVG
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 10-10-2011 17:53 Offtopic
in 10-10-2011 17:53 Offtopic
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor twee jaar terug naar Liverpool - Fulham geweest. Helaas, Torres geblesseerd. Prutser Ngog in de spits. Kuyt op de flank en Babel viel nog in. De sfeer tijdens die wedstrijd was wat lafjes, het YNWA was zo'n beetje het enige wat de fans zongen. Een zeer slechte 0-0 zou daar de verklaring voor zijn. Jammer, met de sterren van nu zou ik Liverpool zeker nog eens overdoen. Ons weekend in Liverpool viel gelijk met de Grand National, een grote paardenrace aldaar. Dit zorgde voor een waar gekkenhuis in de stad en maakte de droevige wedstrijd nog wat goed. Trouwens ook daar veel bookmakertjes gezien in de pubs....
Vorig jaar had een kennis van me met een aantal gasten kaartjes voor Man. United - Man. City. Daar aangekomen bleken het uitkaarten te zijn (foutjeueh!?)! Op hun weg richting het 'juiste' vak wisten ze niet hoe gauw ze hun United shawls moesten verstoppen. Na de prachtige omhaal van Rooney moest een aantal even worden tegengehouden met juichen;) Een prachtige ervaring voor die gasten, al hadden ze tijdens deze match nog liever tussen het United publiek gezeten.....
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
shotsur:
hoe geraak je dan in het uitvak? is dat met politiebegleiding?

In Engeland wordt hooliganisme keihard aangepakt. Er lopen wel wat politiepaarden, maar rond het stadion lopen uit- en thuissupporters gewoon door elkaar. Men weet er van. Ze zijn dan ook zonder politiebegeleiding binnen gekomen. Hoe rivaliserende fans in de binnenstad met elkaar omgaan durf ik niet te zeggen...
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
shotsur:
hoe geraak je dan in het uitvak? is dat met politiebegleiding?

In Engeland wordt hooliganisme keihard aangepakt. Er waren geloof ik wel wat agenten te paard, maar rond het stadion lopen uit- en thuissupporters gewoon door elkaar. Men weet er wel van. Ze zijn dan ook zonder politiebegeleiding binnen gekomen. Hoe rivaliserende fans in de binnenstad met elkaar omgaan durf ik niet te zeggen...
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Ligt aan de wedstrijd hoor. Bij een hoop wedstrijden worden de supporters toch behoorlijk gescheiden, al kennen ze geen belachelijke combi varianten zoals ze dat hier kennen. Gewoon paar rijen blauw (daar geel) ertussen. Maar gaat vaak zat fout hoor. Zo gemakkelijk hier die politici altijd wijzen naar Engeland... die weten echt niet waar ze het over hebben.
Liverpool geweest met Utrecht, gezapig zooitje dat Liverpool stadion. Het was vooral Utrecht wat de dienst uitmaakte. Op alle fronten overigens maar goed dat terzijde. Wel echt heerlijke stad om te stappen. Doordeweekse dagen kroegen en clubs open, en gewoon druk, heerlijk. Als je er bent... ga naar de Envi en doe ze de groeten uit Utrecht. Twee heerlijke nachten gehad met paar honderd gasten. Heerlijke tent, alles kan en alles mag :d .
Jaren geleden Fullham-Everton geweest, was ook niet veel moet ik eerlijk zeggen. Je kon er toen wel al gokken op de omloop van de tribunes, dat is natuurlijk helemaal top hehe. Ook een wedstrijd Barcelona meegemaakt, dat stadion (en was vol toen) was toch wel heel apart.
Met Utrecht europees wel bij wat clubs geweest laatste jaren. Ik wil zelf nog wel graag een derby pakken in Griekenland, Brazilie/Argentinie en idd Turkije. Dat is allemaal toch echt andere koek. Griekenland ook. Daar hebben alle clubs ook volleybal en basketbal. Daar zitten ze ook gewoon met 25.000 duizend man heel bizarre dingen.
0 Vind ik leuk's
-
Had ff niets te doen zojuist dus dacht laat ik eens een lijstje maken met teams waar ik wel eens heen zou willen.
Wat denken jullie van deze clubs? ( als het sfeerloos is of geen reet aan zeg het even hahaa, maar is het fantastisch kan je het natuurlijk ook zeggen:)
+. hebben jullie eventuele toevoegingen uit eigen ervaring of van horen zeggen voor clubs die er niet bij staan uit het buitenland wat echt supergaaf was.
Alvast bedankt!
Dortmund
Bayern München
Schalke 04
HSV
St-Pauli
Alemannia Aachen
Standard Luik
Real Madrid
FC Barcelona
Athletic Bilbao
Valencia
Juventus
Palermo
AC Milan
AS Roma
PSG
Celtic
Arsenal
Liverpool
Man United
Chelsea
Man City
Tottenham
Fulham
Newcastle
Everton
Sunderland
Leeds United
Fenerbache
Panathinaikos
Dynamo Zagreb
River Plate
0 Vind ik leuk's
=
Griekse clubs zijn ook zeker de moeite waard!
0 Vind ik leuk's
ja panathinaikos lijkt me idd wel fet:D
0 Vind ik leuk's
=
Waar ben je al geweest zelf dan Tim?
0 Vind ik leuk's
buitenland dortmundd.
0 Vind ik leuk's
=
Nog meerdere mensen die tips hebben om mooie reisjes te maken?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.