Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wijziging België: verbod op bonussen (Arrest 246999)

De raad van state heeft via arrest 246999 een totaalverbod bekomen op het uitreiken van bonussen en gratis weddenschappen. https://legalworld.wolterskluwer.be/nl/nieuws/in-het-staatsblad/raad-van-state-maakt-einde-aan-reclame-op-gokwebsites-voor-gratis-speldeelnames-en-bonussen/

Wat denken jullie dat de toekomst brengt?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagNicker818
27-02-2020 08:03 in Overige sporten en evenementen
93 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

napoleon: we stoppen met bonussen

also napoleon: hier is nog 100% max 50 bonus

:p

0 Vind ik leuk's

Vaarwel Voetbalwedden. It was fun while it lasted.

2 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op do. feb.. 2020, 16:11 schreef koeniuer:

napoleon: we stoppen met bonussen

also napoleon: hier is nog 100% max 50 bonus

:p

Dan heb je geluk, ik krijg niets van Napoleon. Behalve de vraag mijn loyalty balans snel in te cashen :p

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

En wat met af en toe verhoogde noteringen? Of acties als 1 fout in je multiple en geld terug? Mag dat ook niet meer?

0 Vind ik leuk's

Bet777 heeft ook al mail gestuurd dat ze geen bonussen meer mogen aanbieden.

Hoe kan dit in hemelsnaam goedgekeurd worden en in de wetgeving terecht komen, wat een ellende. Dit heeft net zo goed gevolgen voor Nederlanders die bij Belgische bookies spelen. Ik zou als Belgische bookie dan ook maar naar Malta verkassen.

0 Vind ik leuk's

Maakt toch niet uit waar de bookie gevestigd is? Wil je als bookmaker sportweddenschappen aanbieden aan de Belgen dan dien je een licentie te kopen ( en daar zal wel in zijn opgenomen dat het aanbieden van bonussen niet langer toegelaten is).

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op do. feb.. 2020, 18:34 schreef blackie:

En wat met af en toe verhoogde noteringen? Of acties als 1 fout in je multiple en geld terug? Mag dat ook niet meer?

Deze lijken mij nog wel toegelaten te zijn. Free bets daarentegen...

0 Vind ik leuk's

Het gaat niet alleen om aanbieden aan Belgen aangezien ik een Nederlander ben, dus die zijn inmiddels ook uitgesloten. Bovendien opereren uiteraard heel wat bookies op de markt zonder officiële Belgische licentie.

0 Vind ik leuk's

als ik het arrest lees, gaat het om het feit dat fysieke kantoren niet kunnen concurreren met online aanbieders omwille van bonussen.

dit is dus eigenlijk geen politieke beslissing? Is er hier een advocaat die dit Franse jargon kan ontcijferen? Google translate is nog niet zover, merkte ik.

1 Vind ik leuk's
Op do. feb.. 2020, 21:37 schreef koeniuer:

als ik het arrest lees, gaat het om het feit dat fysieke kantoren niet kunnen concurreren met online aanbieders omwille van bonussen.

dit is dus eigenlijk geen politieke beslissing? Is er hier een advocaat die dit Franse jargon kan ontcijferen? Google translate is nog niet zover, merkte ik.

Kreeg deze notules opgestuurd via iemand, misschien haal je hier wat uit:

https://www.gamingcommission.be/opencms/export/sites/default/jhksweb_nl/documents/Informatieve-nota-Nummer-14-vergadering-19_02_2020-GEVOLGEN-VAN-A....pdf

https://www.gamingcommission.be/opencms/export/sites/default/jhksweb_nl/documents/Informatieve-nota-Nummer-15-vergadering-19_02_2020-GEVOLGEN-VAN-AR....pdf

https://www.gamingcommission.be/opencms/export/sites/default/jhksweb_nl/documents/note-technique-du-SET-du-19_02_2020_FR_NL.pdf

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.