Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wijziging België: verbod op bonussen (Arrest 246999)

De raad van state heeft via arrest 246999 een totaalverbod bekomen op het uitreiken van bonussen en gratis weddenschappen. https://legalworld.wolterskluwer.be/nl/nieuws/in-het-staatsblad/raad-van-state-maakt-einde-aan-reclame-op-gokwebsites-voor-gratis-speldeelnames-en-bonussen/

Wat denken jullie dat de toekomst brengt?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagNicker818
27-02-2020 08:03 in Overige sporten en evenementen
93 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. feb.. 2020, 17:28 schreef T3stikel:

Mss kan iemand van VW-admin één van de bookmakers contacteren en vragen waarom er voor het KB van 2018 wel freebets e.d konden gegeven worden maar nu dat het artikel over bonusen vernietidg is door het arrest het niet meer kan?

omdat een rechtszaak van een fysiek kantoor dit heeft aangevochten aangezien zij geen bonussen mogen geven en dat geen eerlijke concurrentie is.

0 Vind ik leuk's
Op vr. feb.. 2020, 17:43 schreef koeniuer:
Op vr. feb.. 2020, 17:28 schreef T3stikel:

Mss kan iemand van VW-admin één van de bookmakers contacteren en vragen waarom er voor het KB van 2018 wel freebets e.d konden gegeven worden maar nu dat het artikel over bonusen vernietidg is door het arrest het niet meer kan?

omdat een rechtszaak van een fysiek kantoor dit heeft aangevochten aangezien zij geen bonussen mogen geven en dat geen eerlijke concurrentie is.

Akkoord maar wat ik dan niet versta is dat er voor het KB van 2018 het dan ook niet mogelijk was om bonussen te geven in fysieke en online operatoren dan? Dus waarom waren er wel online?

0 Vind ik leuk's

Net even in de live-chat met BetFirst nagevraagd - ook zij hebben de bonussen verwijderd. Zo te zien dus ook van toepassing op NL-spelers.

De chat bevestigd nu wel dat men al 8 maanden bezig is om een licentie in Malta te krijgen.

Bericht gewijzigd door Jewie op vr 28 feb. 2020, 19:02
2 Vind ik leuk's

Zoals Griekhoofd aangeeft, als je afhankelijk bent van bonussen op wat voor manier dan ook kan je beter stoppen met gokken.

Matched betting is leuk met bonussen maar volgens mij hebben de meeste hier daar nog nooit van gehoord en dat verbaasd mij niks. Gebruik de search functie maar eens op dit forum. Ook krijg je vervolgens berichten van Belgen die denken dat ze niet bij exchange kunnen spelen i.v.m. matched betting. Dit kan wel degelijk.....maar als je dit niet weet dan kan je je beter beperken tot de soft bookies en bonussen die je niet meer krijgt,...... gewoon alles lekker zien als een hobby en een hobby kost geld. Groetjes de kansspel - bonuscommissie.

2 Vind ik leuk's

Ik ben afhankelijk van bonussen, maar niet van sportkennis.

MB (!= gokken) is zeker leuk en de meesten kennen het niet, daarom heb ik kunnen profiteren...

Bericht gewijzigd door koeniuer op za 29 feb. 2020, 07:48
0 Vind ik leuk's

Bij Napoleon hebben ze blijkbaar al een "gat" in die nieuwe regelgeving (van mijn kloten) gevonden?

Die bieden morgen gewoon een winstverhoging van 50% aan - weliswaar voor een beperkte inzet, iets wat ze al langer doen - op Real Madrid-Barcelona.

Als dit wettelijk is, dan kan men die bonussen en freebets makkelijk vervangen door bv een winstverhoging van 100% op maximaal 250 euro inzet, lijkt mij?

2 Vind ik leuk's

heb overal mijn geld afgehaald

1 Vind ik leuk's

Napoleon niet voor Nederlanders toch?

0 Vind ik leuk's

Vreemd, bij Bwin krijg ik nog altijd een Freebet van 2 euro per overwinning van Club Brugge voor mijn seizoensvoorspelling op de kampioen in de Belgische eerste klasse. Bij Unibet dan weer een boodschap dat ze nog persoonlijke bonussen zouden willen aanbieden, maar vervolgens geen toegang meer tot hun sportweddenschappen....

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op zo. mrt.. 2020, 20:55 schreef roelkothman:

Napoleon niet voor Nederlanders toch?

Neen.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.