Wijziging België: verbod op bonussen (Arrest 246999)
De raad van state heeft via arrest 246999 een totaalverbod bekomen op het uitreiken van bonussen en gratis weddenschappen. https://legalworld.wolterskluwer.be/nl/nieuws/in-het-staatsblad/raad-van-state-maakt-einde-aan-reclame-op-gokwebsites-voor-gratis-speldeelnames-en-bonussen/
Wat denken jullie dat de toekomst brengt?
Goldenpalace haalt gewoon even 300 euro van mijn balans omdat dat nog deels bonus geld is en zij denken dat dat netjes regels opvolgen is.
Bij mij van't zelfde, had nog 1950 euro bonus staan en ze veranderen dit in 273 euro opneembaar tegoed.
Dat is gewoon diefstal! Dan hoor je die geweldige kansspelcommissie niet hoor? Alle bonussen aangegaan VOOR 1 maart 2020 mogen ze gewoon laten doorlopen tot ze rondgespeeld zijn. Bepaalde bookmakers doen dat ook. Niet meer dan logisch. Waar zitten ze nu de Belgische overheid? Ook qua berichtgeving in de media ben ik nog niks tegen gekomen. Pure schande is dit.
Goed, voldoende animo dus starten we een petitie? Ik signeer ze direct :)
Goed, voldoende animo dus starten we een petitie? Ik signeer ze direct :)
Ik ook!!
Een signaal van voetbalwedden.net mag gerust komen. Ook al zal het weinig uithalen. Ben uiteraard ook benieuwd met wat voor alternatieven de bookmakers gaan afkomen, een verhoogde notering met max 10 euro gaat, in mijn inziens, niet veel volk lokken.
Als ik de verhalen van hierboven mag geloven zullen ze wel met niks anders afkomen. Die bonussen kosten hun blijkbaar klauwen met geld.
En de media inschakelen lijkt me ook niet het beste plan. Een interview met 1 persoon die gans zijn hebben en houden heeft vergokt en je mag blij zijn dat ze niet effectief naar een inzetlimiet van 200 euro per week.gaan.
Het kost hun bij sommige spelers veel geld, maar blijkbaar compenseerden ze dat ruimschoots door de rest van de spelers...
Spijtige zaak voor mij in elk geval.
Een signaal van voetbalwedden.net mag gerust komen. Ook al zal het weinig uithalen. Ben uiteraard ook benieuwd met wat voor alternatieven de bookmakers gaan afkomen, een verhoogde notering met max 10 euro gaat, in mijn inziens, niet veel volk lokken.
We gaan de mogelijkheden naast elkaar leggen en kijken hoe we dit het beste kunnen oppakken. Komen we op terug!
Theoretische vraag: zijn er niet belgische bookmakers die bonussen geven aan belgen?
Zowel Unibet als Napoleongames geven wel nog odds-boosts. Met verhoogde noteringen kom je ook al ergens me dunkt.
En weet je, de opdracht is én blijft slimmer zijn dan de bookmaker (wat mij ook nog niet gelukt is, maar goed :-) )
Ik vraag mij af als het niet zal zorgen voor een serieuze terugval in gokken & het misschien wel verdwijnen van enkele bookmakers?
Sommige bookmakers hebben echt lage odds, zonder bonussen heeft het zin meer om daar klant te zijn & voorlopig zie ik toch geen hogere odds verschijnen bij die bookies....