Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

League of Legends Mid-Season Invitational 2018


League of Legends Mid-Season Invitational 2018



Op donderdag 3 mei start het tussentijdse prestigieuze toernooi weer en wat hebben we daarheen uitgekeken. De grootste vijf regio's (West-Europa, Noord-Amerika, China, Zuid-Korea en Taiwan) hebben hun nummer één van de desbetreffende competitie een plek gegeven in de Mid-Season Invitational van dit jaar. Dit jaar is het extra spannend doordat SK Telecom T1 - die de MSI jarenlang domineerde - het toernooi moet missen na een dramatische eerste seizoenshelft in Korea. SK Telecom heeft haar plaats moeten afstaan aan het haast onverslaanbare Kingzone DragonX (voorheen Longzhu Gaming). In de eigen competitie was Kingzone met een 16-2 resultaat de grote winnaar en naaste opponent Afreeca Freecs kon in de finale niets inbrengen tegen de verwoestende kracht van dit 'powerhouse'. In Europa en Noord-Amerika waren er eveneens andere nummer ééns vergeleken met voorgaande jaren; Fnatic en Team Liquid werden eerste en dwongen een plek op de MSI af.

Daarnaast heeft ook China in Royal Never Give Up een team dat een gooi kan doen naar de eerste plaats op MSI. In de eigen competitie was Royal bij wijlen niet in staat om zich te profileren als een top team, maar mede dankzij een ijzersterke Playoff-inhaalrace wisten ze tegen alle verwachtingen in eerste te worden. Taiwan kent al jaren éénzelfde winnaar in de Flash Wolves en ook zij kunnen venijnig uit de kast komen. De winnaar van dit jaar mag zich ?‚?385,000 rijker rekenen, waarbij de totale prijzenpot neerkomt op ?‚?1,000,000!


Alvorens de 'echte' teams tegen elkaar gaan strijden volgt er eerst een 'Play-in' voor de nummer ééns van de minder grote regio's. Het team dat eerste wordt in de groep gaat door naar de volgende ronde waarin het zich bij de teams uit de grotere regio's voegt. De groepen in de Play-in zijn als volgt ingedeeld.


Voorspellingen Group Stage Play-in


In groep A zal de strijd gaan losbarsten tussen Gambit Esports (Rusland) en Rainbow7 (Latijns-Amerika Noord). Beide teams wonnen hun competitie zonder veel tegenslag en plaatsten zich zo voor de Play-in fase. Op papier zijn deze teams erg aan elkaar gewaagd waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Gambit. Rainbow7 (voorheen Lyon Gaming) heeft het hele seizoen Whitelotus moeten missen door een schorsing en ondanks dat ze alsnog eerste werden moet het team zich weer helemaal gaan aanpassen aan de oude ADC. Het is trouwens de vraag of Whitelotus überhaupt gaat starten in deze MSI. Gambit heeft met namen als Kira en Diamondprox simpelweg een solide line-up en mede dankzij de Europese ervaring van Edward en Diamond zal ook de Play-in niet veel pressie opleveren naar mijn mening.


Groep A Voorspelling:

  1. Gambit Esports
  2. Rainbow7
  3. Ascension Gaming
  4. Kaos Latin Gamers


In groep B zal de strijd er wat harder aan toe gaan. Het Turkse SuperMassive eSports en het Braziliaanse KaBuM! gaan de lakens uitdelen in deze groep. KaBuM! was voor mij niet de gedoodverfde favoriet in de Braziliaanse CBLOL dit jaar, waarbij het zichtbaar de nodige moeite had met de opponenten. Liever had ik gezien dat Vivo Keyd zich had geplaatst omdat ik hun als team beter vond presteren. SuperMassive gaat als je het mij vraagt deze groep domineren met spelers als GBM en Zeitnot. Historisch gezien doen Turkse teams het ook altijd beter en beter op internationale toernooien.


Groep B Voorspelling:

  1. SuperMassive eSports
  2. KaBuM!
  3. Dire Wolves
  4. PENTAGRAM


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Voorspellingen voor het échte MSI volgen na de Play-in!
















3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 2-05-2018 17:49 Overige sporten en evenementen
in 2-05-2018 17:49 Overige sporten en evenementen
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

PENTAGRAM-Dire Wolves. Een 2 wat denk je

0 Vind ik leuk's
Op zo. 6 mei 2018, 10:55 schreef nili007:

PENTAGRAM-Dire Wolves. Een 2 wat denk je

Ik speel deze ook, heb weer 3 nederlagen voor pentagram in combi

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Helaas verloor PENTAGRAM niet de laatste game, moest werken gisteren dus kon jullie niet van tips voorzien.

0 Vind ik leuk's
~

Ronde 2 Mid-Season Invitational


In de tweede ronde van de Mid-Season Invitational nemen Play-In winnaars Gambit en SuperMassive het op tegen teams die op vorige toernooien nét niet genoeg punten bij elkaar hebben weten te spelen om rechtstreekse plaatsing bij de grootste regio's af te dwingen. Er staat nu veel op het spel, want de winnaars van deze wedstrijden voegen zich bij de grotere regio's en doen zo mee op de 'echte' MSI.


De wedstrijden:


8 mei 2018 13:00: EVOS eSports (Vietnam) - SuperMassive eSports (Turkije)

9 mei 2018 13:00: Flash Wolves (Taiwan) - Gambit eSports (Rusland)


Voor beide wedstrijden zullen voorbeschouwingen worden geschreven, dus houd dit topic in de gaten!


0 Vind ik leuk's
~

EVOS eSports - SuperMassive eSports


8 mei 2018 13:00


Introductie


Op dinsdag spelen deze twee teams tegen elkaar voor een plek bij de grotere regio's op de MSI. SuperMassive imponeerde het meest van alle teams in de Play-in en had geen enkele moeite met de tegenstanders in de groep. EVOS eSports aan de andere kant kon meteen doorstromen naar de 2e Ronde doordat hun voorgangers (Gigabyte Marines) een puike prestatie hadden neergezet op voorgaande toernooien. Wie voegt zich als eerste bij de grootmachten?


EVOS eSports: Kan de underdog stunten?


EVOS eSports staat voor een moeilijke klus om de laatste ronde van het toernooi te bereiken. Voorheen lukte het de Gigabyte Marines wél om rondes verder te komen in toernooien vanuit een underdog positie en dat zou hier zo weer kunnen gebeuren. Echter, eerlijk is eerlijk, EVOS eSports is niet hetzelfde als de beroemde Marines en daarbij hebben zij ook verreweg een team dat harder zal moeten werken voor zo'n prestatie.


In de eigen Vietnamese divisie was EVOS met 10 overwinningen uit 12 wedstrijden haast onverslaanbaar, al moet hier wel bij worden gezegd dat door het uiteenvallen van de Gigabyte Marines er geen echte tegenstand was voor EVOS. In de finale van de Vietnamese divisie wonnen ze met gemakkelijk met 3-0 en plaatsen zich zo voor de 2e Ronde op de MSI.


EVOS eSports beschikt met spelers als Stark en YiJin over solide spelers, waarbij YiJin zelfs werd uitgeroepen tot meest waardevolle speler in Vietnam én beste nieuwkomer (Rookie of the Split). De rest van het team acht ik niet speciaal genoeg om hun de hemel in te prijzen, maar wat we allemaal wel hebben geleerd is dat men teams uit Azië in het algemeen nooit dient uit te sluiten van een eventuele stunt.


Line-up: Stark, YiJin, Warzone, Slay, RonOP


SuperMassive eSports: Verreweg de beste botlane gedurende de Play-In


Het Turkse SuperMassive had gedurende de Play-In niets te vrezen van haar opponenten, welke één voor één werden afgeslacht. Daarnaast stond het zó ver voor dat zij tegen KaBuM! een wedstrijd speelden met plezierchampions als Yasuo en top lane Ezreal. Dit was dan ook de enige smet op de naam SuperMassive, want doordat zij de partij tegen KaBuM! verloren mistten zij de ongeslagen status gedurende de Play-In.


Vooral de botlane van SuperMassive was onverslaanbaar met Zeitnot en SnowFlower. De Koreaanse import support-speler SnowFlower werd al uitgeroepen tot de beste support van Turkije en dat maakte hij grandioos waar tijdens de Play-In. Verder was het vooral een teamprestatie dat het team eenvoudig een ronde verder is gekomen op de MSI. Je zag dat teams zich niet konden aanpassen aan de speelstijl van SuperMassive, dat vooral door de gunstige ligging altijd kan trainen op een grotere server als West-Europa en ook kan scrimmen tegen betere teams.


Line-up: fabFabulous, Stomaged, GBM, Zeitnot, SnowFlower


Prognose: SuperMassive wint met grote cijfers


Persoonlijk denk ik niet dat EVOS enige vorm van oppositie kan brengen tegen SuperMassive en het zal van goede huize moet komen om überhaupt een game te winnen. Daarnaast heeft EVOS geen internationale ervaring op één speler na in hun team. SuperMassive heeft al zes wedstrijden gespeeld en dat zou wel eens heel voordelig kunnen zijn.


De bookmakers geven wederom hoge quoteringen naar mijn mening en denken dat EVOS wel een game gaat pakken. Hier kan ik mij niet in vinden, al durf ik het risico niet geheel aan dat SuperMassive met 3-0 wint (best-of-5 games).


SuperMassive wint @ 1.50 (Betsafe, high)

SuperMassive -1.5 games @ 2.20 (Betsafe, low)

SuperMassive wint 0-3 @ 4.70 (Betsafe, very low stake)


5 Vind ik leuk's
~

Ik ga mee met je eerste bet 105 ballen erop

0 Vind ik leuk's

Ik ben er ook een keertje bij. Bedankt voor de info!

0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

Ik speel weer mee. Voor de 3-0 raad ik Betway aan, die hebben een boost voor een odd van 5.00


Verder zijn de odds daar de hoogste die ik heb kunnen vinden, 1.60 voor winst en 2.60 voor -1,5 maps




edit: max inzet voor mij op deze boost is 12.87 euro

Bericht gewijzigd door donnynedved op ma 7 mei 2018, 13:56
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Helaas, EVOS wint de eerste game met een betere team composition. SuperMassive moet nu alle 3 de games achter elkaar winnen om onze tweede bet te laten slagen.

0 Vind ik leuk's
~

T ziet er niet best uit :/

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.