Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe Toto regels na legalisering In Nederland

Deze mail vandaag van Toto in de inbox met wijzigingen die per 1 oktober in gaan: https://www.toto.nl/oktober


Gelukkig kan je tot ergens volgend jaar zonder gedoe blijven betten bij de oude vertrouwde bookmakers: unibet, bwin, william hill, 888 etc.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 5-08-2021 12:29 Overige sporten en evenementen
in 5-08-2021 12:29 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ja ben f de chat bij toto ingedoken voor de gein , ik vraag of de wet voor ons of de staat beter wordt , hij zegt voor jullie want geen belasting meer etc maar ik zeg maar over quoteringen en bv het linke van de aangifte door jullie is niet dat spelers achteraf

gedoe krijgen wat betreft teveel inkomsten voor toeslagen ?

Huur zorg of studie of wat dan ook ? Nee daar kunnen ze niks over zeggen pfffff

Fuck hun met verslaving

Puur totaal controle en geld innen meer niet

We gaan zien boys

2 Vind ik leuk's

Mooi dat je de chat even ingedoken bent, ga ik ook even doen. Meer kansspelbelasting voor de bookmaker betekend ook minder marge en dus lagere uitbetalingen en dus lagere odds. Misschien dat ze de odds vanuit marketing oogpunt nog klunstmatig hoog kunnen houden maar op de lange termijn hebben de "illegale" bookmakers (waar we nu ook al spelen) gewoon een beter aanbod qua hoogte van de odds. Dat kan haast niet anders.


Ik blijf de komende tijd lekker bij Unibet, de rest ga ik wel zien hoe het zich ontwikkeld. De kansspelbelasting van 30% is in ieder geval echt te hoog.

3 Vind ik leuk's

Het is trouwens ook wat gek dat de Toto straks het alleenrecht heeft op bets plaatsen in de winkel. Jammer dat je straks geen William Hill achtige betshops hebt in populaire Nederlandse winkelstraten. Wat wel fijn is, is dat de 449 grens voor de belasting er af is. De domme combi's die de Toto soms plaatst als betbooster zijn dan ineens voor tientallen euro's te spelen.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Er staat opzich niet heel veel geks tussen toch? Ben alleen bang dat de odds een stuk lager wordt waardoor het het simpelweg niet meer waard is.

Bericht gewijzigd door calibermonkey op do 5 aug. 2021, 19:00
1 Vind ik leuk's

De 1 X 2 quoteringen bij voetbalwedstrijden zijn bij Toto nl afgesteld op ±92.5% uitbetaling. Als ze zelf de kansspelbelasting moeten afdragen draaien ze verlies, óf hun quoteringen zakken zodanig dat het niet meer interessant is om te spelen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.


Edit: Toto NL zal 29% belasting betalen over hun winstmarge, niet over hun uitgekeerde winst. Dan kunnen ze door met hun huidige quoteringen. De belasting proberen terug te verdienen met lagere quoteringen zal spelers afschrikken.

Bericht gewijzigd door PPTheulings op do 5 aug. 2021, 21:24
1 Vind ik leuk's

Dat denk ik ook! Precies de reden waarom ik voorlopig bij de gevestigde orde blijf.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Maar voor ons spelers veranderd er verder niets? Wij betalen dus geen belasting over de winsten of word er nu juist gecontroleerd wie wat wint en daarop aangesproken door de belastingdienst?

1 Vind ik leuk's

Nee je betaalt zelf geen kansspelbelasting meer omdat de bookmakers dit al voor je doen.

0 Vind ik leuk's

Maar bd weet dus wel wat je maandeljjks als inkomsten erbij hebt , vindt maar linkie allemaal

0 Vind ik leuk's

Dat ligt er maar net aan om welk bedrag het gaat en wat je hiermee doet.....zolang het niet je hoofdinkomen is hoef je je geen zorgen te maken. Als het om veel geld gaat dan komt vanzelf de vermogensbelasting om de hoek kijken, tenzij je het gewoon uitgeeft. De belastingdienst heeft straks geen poot om op te staan, want jij bent niet meer kanspelbelastingplichtig. Dit zijn de bookmakers. Of je moet bij bookmakers gaan wedden die niet gelegaliseerd zijn in Nederland maar die wel Nederlanders gedoogd toestaan. Over deze uitbetalingen moet je wel officieel kansspelbelasting betalen....

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 6 aug. 2021, 19:27
4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.