Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe Toto regels na legalisering In Nederland

Deze mail vandaag van Toto in de inbox met wijzigingen die per 1 oktober in gaan: https://www.toto.nl/oktober


Gelukkig kan je tot ergens volgend jaar zonder gedoe blijven betten bij de oude vertrouwde bookmakers: unibet, bwin, william hill, 888 etc.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 5-08-2021 12:29 Overige sporten en evenementen
in 5-08-2021 12:29 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit is inderdaad wel vrij cruciaal. Dat de bookmaker belasting voor je betaalt klinkt in 1e instantie aantrekkelijk, maar dat is het natuurlijk niet als ze deze gelijk aftrekken van ieders winst. Als de hoogte van de kansspelbelasting hetzelfde blijft, dan kan vrijwel niemand daar winstgevend tegenop betten.


Als bovenstaande inderdaad het geval blijkt, dan durf ik wel te zeggen dat ik de gelicentieerde bookmakers absoluut zal gaan mijden en naar andere wegen zal kijken om op de ''ouderwetse'' manier te kunnen blijven spelen.

0 Vind ik leuk's

Exact! Ik ook. Maar alle welkomstbonusjes ben ik bij, als die er komen.

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Dit schept ook niet echt duidelijkheid


0 Vind ik leuk's

Het wordt deels of volledig door verrekend naar de consument afhankelijk vd hoeveelheid winstmarge. Dat is toch normaal? Zo gebeurt het ook in andere industrieën als bepaalde belastingen omhoog gaan...

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.