Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

surebet icehocky

ik kwam vandaag met het zoeken een gekke surebet tegen bij canadiens tegen blackhawks.

bij de odd/even bet krijg je voor odd @2,2 bij unibet en voor even @3,2 bij coral, dit geeft je 129% dus 29% winst.
Nu maak ik mij alleen een beetje zorgen om of het void wordt ja of nee want dat zou het snel verpesten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar drozax
Country flagdrozax in 7-10-2015 10:15 Overige sporten en evenementen
in 7-10-2015 10:15 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lijkt me een overduidelijke fout van de bookie (Coral in dit geval) eigenlijk. Dus persoonlijk zou ik me er niet aan wagen, kans dat ie ongeldig wordt gemaakt. Hoewel ik geen ervaring heb met Coral en dus niet weet hoe scherp ze op dit soort dingen zijn.
0 Vind ik leuk's
03060:
Lijkt me een overduidelijke fout van de bookie (Coral in dit geval) eigenlijk. Dus persoonlijk zou ik me er niet aan wagen, kans dat ie ongeldig wordt gemaakt. Hoewel ik geen ervaring heb met Coral en dus niet weet hoe scherp ze op dit soort dingen zijn.


Ja dat dacht ik dus ook, maar ook ladbrokers heeft hem op @2,88. Het verschil is wel dat uni zonder overtime is en coral met.
0 Vind ik leuk's
Ja daar ga je al, dan is het geen surebet denk ik.

Als je doet

100 op oneven @ unibet zonder overtime = 220
100 op Even @ coral met overtime = 320

En het wordt 2-2 regular time (unibet fout). en 3-2 na overtime (coral fout). Dan zit je met de gebakken peren

0 Vind ik leuk's
juist daar kwam ik net ook achter dus einde topic dan maar!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.