Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021


NBA 2020/2021


In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.


Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)




Tips volgen nog.

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sjorss94
Country flagsjorss94 in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen

1 Vind ik leuk's

ik ook, als je een een aantal seasonal-tips hebt, laat maar komen, ik volg graag ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ik vind de odd voor Harden als topscorer veel te laag en dus value te vinden op de andere. Harden kan nog getrade worden hij was vrij onverschillig op het arriveren van John Wall in houston en heeft lopen feesten terwijl de rest van het team zich in de bubbel meldde (wie weet of dit nog consequenties gaat hebben).

2 Vind ik leuk's

Jep, probleem met Harden is dat we nu geen flauw idee hebben wat er met hem gaat gebeuren. Hij wilt nog altijd graag weg uit Houston maar er zijn maar een paar teams (Brooklyn, Phoenix & Philly) die hem aan zouden kunnen trekken maar zij zijn momenteel tevreden over de huidige selectie. Het zou me dan ook niets verbazen dat Harden blijft maar het is dus lastig in te schatten wat de Rockets gaan presteren dit jaar, dat heeft natuurlijk ook invloed op de rest van de Western Conference want Houston was de laatste jaren een zekerheidje in de Playoffs.


Mijn tips voor het komende seizoen;


Alle lines bij Betfair zijn opeens verdwenen? Hopelijk komen ze morgen/dinsdag weer online.


-------------------------------------------------------------------------------


Player average points per game;


James Harden (Houston Rockets) under 33.5 @1.91 (Low, Unibet)


Stephen Curry (Golden State Warriors) over 28.5 @2.00 (Medium, Unibet)

Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves) over 25.5 @1.91 (Medium, Unibet)

Fred VanVleet (Toronto Raptors) under 19.5 @1.83 (Medium, Unibet)


Zion Williamson (New Orleans Pelicans) over 23.5 @1.83 (High, Unibet)


-------------------------------------------------------------------------------


DeAndre Ayton (Phoenix Suns) most improved player of the year @15.00 (Fun, Unibet)


James Wiseman (Golden State Warriors) rookie of the year @7.00 (Fun, Unibet)


Spencer Dinwiddie (Brooklyn Nets) 6th man of the year @13.00 (Fun, Unibet)


Steve Nash (Brooklyn Nets) coach of the year @11.00 (Fun, Unibet)


Luka Doncic (Dallas Mavericks) scoring leader @7.50 (Fun, Unibet)

Luka Doncic (Dallas Mavericks) MVP @5.00 (Fun, Unibet)


-------------------------------------------------------------------------------


Phoenix Suns to reach the Playoffs @1.75 (Low, Unibet)


Memphis Grizzlies over 40.5% team win @1.75 (Low, Unibet)


Atlanta Hawks over 47.5% team win @1.95 (Low, Unibet)


-------------------------------------------------------------------------------


Miami Heat (Southeast) x Denver Nuggets (Northwest) x Dallas Mavericks (Southwest) division winner @3.40 (Low, Unibet)


-------------------------------------------------------------------------------


Luka Doncic (Dallas Mavericks) most triple double in the season (excl. Playoffs) @1.85 (Medium, Unibet)

7 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Leuke en goede tips weer Sjors! Ik heb zelf via WilliamHill een paar #YourOdds meegespeeld. Heb ook nog een aanvraag lopen. Betreft voornamelijk player specials. Ik zie de Lakers kampioen worden en een spannende strijd in de MVP-keuze tussen Doncic (mijn absolute favoriet) en Antetekounmpo. Zijn maar weinig spelers die 3-MVPs achter elkaar hebben gewonnen, zelfs Curry en Lebron lukte dat niet. ‘Voter-fatique’ kan best van invloed zijn als ze weer ‘saai’ eerste worden in East en er geen duidelijke sprong zit in de cijfers van Antetekounmpo.

- Giannis Antetekounmpo MVP, DPOY en Rebound Leader @51

- Doncic MVP, A Davis DPOY en Antetekounmpo Rebound Leader @67

- Doncic MVP, Adebayo DPOY, Wiseman ROY en Nash COY @2001

Heb nog twee aanvragen lopen, kijken of de odds daar interessant voor zijn:

- LaMelo Ball ROY, Lebron James assist leader en Lakers kampioen

- Dinwiddie 6MOY en Ayton Most Improved (toevallig heb jij dezelfde twee)

Nog een side note: Nets maakte een goede indruk in de Pre-Season, maar ben bang dat ze op 72 wedstrijden te veel moeten leunen op Irving en Durant, beiden met blessure geschiedenis. Boston kunnen nog wel eens de sleepers van het Oosten worden.

3 Vind ik leuk's

Voor deze nacht speel ik alvast volgende bet:

Lakers - Clippers

Lakers -3 (odd 1.90 Unibet)


Lakers zijn in mijn ogen sterker geworden dan vorig jaar. Enkel de passing van Rondo is hun grootste verlies, maar met Lebron hebben ze nog genoeg assists om dit te compenseren. Ook hun bank is sterker geworden. De Clippers gaan te afhankelijk zijn van George en Leonard en de de Lakers hebben meer alternatieven voor handen.

Ik zie de Lakers met een 8-tal punten winnen.


Voor de wedstrijd van Brooklyn - Golden State heb ik lang getwijfeld om de over te spelen, maar de line ligt mij al redelijk hoog met 230.

De opening lines lagen op 223, maar sinds de odds open gegaan zijn bij de asian bookmakers is deze sterk gestegen.

En de line voor Brooklyn -7.5 is in mijn ogen ook correct.


Wat spelen jullie allemaal deze nacht?

0 Vind ik leuk's

Vannacht nog niet te veel op de wedstrijd lines. De odds voor Curry over 27,5 (1.91) en A Davis over 26,5 (1.95, beiden Unibet) zijn in mijn ogen interessant.

Ik verwacht Lakers ook sterker dan de Clippers, maar opening night vorig jaar was ook voor de Clippers. Vandaar de player pick op Davis.

Daarnaast heb ik mijn overige 2 aanvragen op WilliamHill terug gekregen, speel ze beiden nog mee.

- Lakers kampioen, Lebron assist leader en Lamelo Ball ROY @51

- Dinwiddie 6MOY en Ayton MIP @171

3 Vind ik leuk's

Het is even afwachten of Schröder gaat spelen namens de Lakers, wel een belangrijke pion in aanvallend opzicht aangezien James en Davis nog niet 35+ minuten gaan spelen. Bij de Clippers vooral benieuwd of Paul George dit seizoen de verwachtingen waar kan maken.


Ik kom vanavond nog even terug op de tips etc.

Bericht gewijzigd door sjorss94 op di 22 dec. 2020, 12:19
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Volgens het laatste bericht werd hij enkel uit voorzorg niet opgesteld in de laatste oefenwedstrijd, maar zou hij fit zijn voor de eerste wedstrijd. Ik verwacht dan ook dat hij zal spelen.

Aan de andere kant kan je ook hetzelfde zeggen, Leonard en George gaan ook geen 35+ minuten spelen en ik schat de bank van de Lakers hoger in.

1 Vind ik leuk's

talen horton tucker is de naam :) , betzr of schröder dus zal weinig tot geen invloed hebben , die gast wast niet normaal in de voorbereiding

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.