Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Basketbal: NBA 2020/2021


NBA 2020/2021


In dit topic zal ik al mijn NBA-tips en voorbeschouwingen voor het komende seizoen gaan delen. Dit jaar helaas geen uitgebreide openingspost al had ik dit wel graag willen doen. De Los Angeles Lakers gaan dit seizoen proberen om hun titel te verdedigen. Zij wisten zich afgelopen seizoen tot kampioen te kronen nadat ze met 4-2 te sterk waren voor Miami Heat in de NBA Finals. Het afgelopen seizoen stond natuurlijk net zoals alle andere topsportcompetities stil vanwege het corona-virus, in Amerika besloten ze echter om een Bubble te creëren waardoor het seizoen alsnog kon worden uitgespeeld. Zonder publiek gingen 22 (van de 30 in totaal) teams op jacht naar het kampioenschap op het ESPN Wide World of Sports Complex in Orlando. Dit jaar zullen alle teams weer in de eigen stadions spelen maar er zal nog geen publiek aanwezig zijn, de verwachting is natuurlijk wel dat de stadions langzaam maar zeker worden gevuld met kleine aantallen toeschouwers. Verder is het belangrijk om te weten dat er dit seizoen 72 reguliere competitiewedstrijd zijn, dit waren er in het verleden altijd 82. De NBA gaat van start op 23 december met de wedstrijd tussen de Brooklyn Nets en Golden State Warriors, een aantal dagen later staat alweer het 2e Kerstdag programma op de kalender en die speelronde is traditioneel gevuld met toppers. Wie gaat er dit seizoen vandoor met de titel? Het is in ieder geval een feit dat er een aantal teams in staat zijn om het de Los Angeles Lakers ontzettend lastig te maken.


Quoteringen Winner - Including Playoffs / Eastern Conference Winner - Including Playoffs / Western Conference Winner - Including Playoffs (Unibet)




Tips volgen nog.

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sjorss94
Country flagsjorss94 in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
in 18-12-2020 10:22 Overige sporten en evenementen
175 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Void inderdaad!


.5 kan natuurlijk goed en fout uitpakken ;)





2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Prachtig programma vandaag, erg veel betjes lopen maar pin me er niet op vast dat ze allemaal binnen gaan.

De Kerstwedstrijden geven over het algemeen de nodige verrassingen en spectaculaire wedstrijden, er is lastig een pijl op te trekken maar het maakt het natuurlijk leuker om te volgen zo.


18:00 Miami Heat vs. New Orleans Pelicans

20:30 Milwaukee Bucks vs. Golden State Warriors

23:00 Boston Celtics vs. Brooklyn Nets

02:00 Los Angeles Lakers vs. Dallas Mavericks

04:30 Denver Nuggets vs. Los Angeles Clippers


Good luck en fijne feestdagen.

Bericht gewijzigd door sjorss94 op vr 25 dec. 2020, 15:33
3 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Kijk ook uit naar Lakers versus Mavericks. (staat foutje in je link in je post)

2 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Oops! 

De pagina die je probeerde te vinden bestaat niet (meer). 

Goed om te weten: we zijn zojuist op de hoogte gebracht dat je deze pagina niet hebt gevonden en proberen snel een oplossing te vinden. Bedankt voor het melden!



heb ik de laatste tijd ook altijd voor 😒

0 Vind ik leuk's

Als je gewoon via de website menu naar de voorbeschouwingen gaat krijg je deze melding niet 😉


0 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.

Scoort de meeste punten - Inclusief overtime

Murray - George

Pick: George (odd 1.70 Unibet)

0 Vind ik leuk's

Yikes wat een dramatische nacht, allemaal blowouts in de verkeerde richting +)

Nets zien er wel heel scary uit tbh.

2 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Ik zie nu pas dat dit topic gemaakt is. Normaal (afgelopen 3 jaar) houd ik wel een leuke winst over aan het NBA seizoen. Op mijn blogabet kun je zien wat ik speel. Als de link hier delen niet mag moet iemand me dat maar ff zeggen dan post ik ze gewoon hier in het topic.


https://alchemist.blogabet.com/

2 Vind ik leuk's

Ja Morant (Memphis Grizzlies) over 24.5 points @1.90 (Low, Betfair)


Donovan Mitchell (Utah Jazz) top points scorer @2.30 (Low, Betfair)


Russell Westbrook (Washington Wizards) to record a double-double @2.32 (Low, Unibet)


Pascal Siakam (Toronto Raptors) under 20.5 points @1.90 (Low, Betfair)


Devin Booker (Phoenix Suns) to score 30 or more points & Phoenix Suns to win @4.00 (Low, Betfair)

4 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Suns -3.5

Raptors -2.5

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.