Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: Alle Remote leagues

Darten in quarantainetijd, welke toernooien zijn er?

Darten is één van de weinig sporten die zich leent voor het spelen via een livestream en daar maken de verschillende dartsbonden en managementbureau's dankbaar gebruik van. Toch zal niet iedere speler in deze tijd op een livestream verschijnen, zo haakten top-10 spelers Daryl Gurney en Gary Anderson al af wegens gebrek aan een goed Wifi-signaal en gaf Michael van Gerwen de voorkeur aan trainen met Vincent van der Voort. Hier een kort overzicht van de verschillende toernooien die momenteel gespeeld worden:

PDC Home Tour

De PDC startte met een kleinschalige Darts at Home van twee avonden waarbij Nathan Aspinall en Devon Peterson dagzeges pakten. Vervolgens is dit concept uitgebreid naar een toernooi met 32 groepen van vier spelers. Iedere avond wordt één poule gespeeld met wedstrijden over maximaal 9 legs, de groepswinnaar gaat vervolgens naar de tweede ronde. De wedstrijden zijn gratis te zien bij de PDC als je een account aanmaakt en beginnen iedere avond om 20:30. Tijdens de eerste speelronden zijn er al genoeg interessante momenten voorbij gekomen. Zo gooide Luke Woodhouse de eerste remote 9-darter en versloeg hij vervolgens Gerwyn Price met 5-0. Daarnaast wordt Jelle Klaasen beticht van valsspelen omdat men twijfelt of zijn dubbel wel raak was. Vanavond kun je in groep 9 onder andere Michael Smith en de Nederlander Martijn Kleermaker in actie zien, die in januari van dit jaar voor het eerst een PDC Tour Card bemachtigde. Je vindt de groepsindelingen en tussenstanderen hier.

Remote Darts League

Het speelveld van de Remote Darts League bestaat uit WDF-spelers en oud PDC-spelers. Een aantal bekendere namen die je hier voorbij kan zien komen zijn Gary Robson, Alan Norris, Tony O'Shea, James Richardson en Darryl Fitton. Momenteen is het toernooi in de eindfase van de groepswedstrijden, deze wedstrijden gaan over 12 legs zodat een gelijkspel ook mogelijk is. Maandag 27 april wordt er vervolgens een finaledag georganiseerd. De wedstrijden zijn iedere dag vanaf 22:00 op Youtube live te bekijken.

Modus 'A Night at the Darts' en Modus 'Icons of Darts League'

Managementbureau Modus pakte uit met maar liefst twee toernooien. Modus-spelers als Van Gerwen en Danny Noppert konden wegens hun PDC-contract helaas niet meedoen. Gezien deze toernooien vandaag ten einde lopen zal ik hier niet te veel op ingaan, maar het is niet onwaarschijnlijk dat we na vandaag een nieuw toernooi van Modus kunnen verwachten. Op het Youtubekanaal van Modus kun je vanaf 12:00 vanmiddag onder andere Diogo Portela, Paul Nicholson en Arron Monk in actie zien in de Icons of Darts League. Vanavond vanaf 18:30 zie je op datzelfde kanaal A Night at the Darts met onder andere Fallon Sherrock, Boris Koltsov en Scott Mitchell.

Hoe interessant is wedden op de verschillende toernooien?

Aangezien ook de bookmakers momenteel naar manieren zoeken om het wedaanbod zo uitgebreid mogelijk te houden zul je bij de meeste bookmakers op al deze toernooien kunnen wedden.Omdat er weinig op het spel staat is de druk niet enorm hoog, zo is er bij de PDC geen prijzengeld te verdienen en krijgen de spelers alleen een 'appearance fee'. Ik wed daarom zelf voornamelijk op underdogs bij wedstrijden waarbij het niveauverschil mij niet al te groot lijkt. Ik zal in dit topic zo nu en dan een tip geven en natuurlijk is iedereen welkom om te discussiëren of zijn tips te delen!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnynedved
25-04-2020 05:24 in Overige sporten en evenementen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. apr.. 2020, 10:06 schreef benjohnson:
Op di. apr.. 2020, 09:41 schreef mikefr1908:
Op ma. apr.. 2020, 17:07 schreef donnynedved:
Op ma. apr.. 2020, 16:57 schreef benjohnson:

Wat was die dame van vandaag slecht zeg! Speelt zij morgen weer of ligt zij er al uit? Weten de darts expert hier iets van?

De spelers die vandaag in actie kwamen zullen de hele week spelen :) iedere speler heeft 1 rustdag dus dat geldt ook voor Dobromyslova, welke dag dat is weet ik niet precies

Vandaag doen Monk en Edhouse weer mee en Smith en Anastasia niet.

Dat klopt maar wanneer speelt die dame weer dan? Ik kan er niks over terugvinden

Normaalgesproken zou ze dan morgen weer meedoen, maar het kan zomaar zijn dat ze is gestopt na gisteren :p

edit: gezien er vandaag twee nieuwe spelers meedoen en er normaal maar één speler is met een rustdag denk ik dat Smith of Dobromyslova is gestopt met het toernooi

Bericht gewijzigd door donnynedved op di 28 apr. 2020, 06:47
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Smith deed t wel aardig, dus denk onze dame

0 Vind ik leuk's

Dobey wint al ze potten vandaag odd 4, gisteravond stond die nog op odd 7

0 Vind ik leuk's

Phil Taylor tegen Warburton, 4-0 of 4-1 winnen @2.38 of iets minder risico d.m.v. -1.5 legs @1.56 is toch erg mooi?

1 Vind ik leuk's

Vandaag wordt de laatste speelronde in deze poule afgewerkt in de Modus of Darts League. Omdat Dobromyslova zich na de eerste dag heeft teruggetrokken moeten er nog een aantal extra wedstrijden worden gespeeld. Hier een kort overzicht hoe de deelnemers het hebben gedaan de afgelopen dagen:

Arron Monk eindigde vorige week tweede in de poule met 22 punten uit 20 wedstrijden, hij moest alleen Paul Nicholson voor laten gaan. Deze week mocht hij opnieuw doen nadat Dobromyslova er mee stopte en heeft hij na vijftien wedstrijd al hetzelfde aantal punten verzameld als vorige week, daarmee is hij favoriet voor de groepswinst. Donderdag wist hij drie van de vier wedstrijden te winnen en gooide hij gemiddeld 93 punten per beurt met een finishpercentage van 31%. Vrijdag haalde Monk opnieuw zes punten en scoorde hij gemiddeld 91.3 per beurt en 33% op de finishes. Hij doet het een stuk beter dan vorige week toen hij ongeveer 85 per beurt gemiddeld gooide.

Jarred Cole wist op donderdag net als Monk zes punten te pakken maar was statistisch iets beter met een gemiddelde van 96 per beurt en een finishpercentage van 33%. De onderlinge wedstrijd met Monk was op hoog niveau met voor beide mannen een gemiddelde boven de 100 per beurt en een 5-3 uitslag in het voordeel van Cole. Woensdag haalde hij ook al zes punten met een daggemiddelde van 94.4 per beurt en 40% raak op de finishes. Vrijdag was zijn vrije dag.

Richie Edhouse had donderdag een offday en eindigde met nul punten uit vier wedstrijden. Gemiddeld gooide hij 90 punten per beurt met 32% raak op de finishes. Vrijdag herpakte hij zichzelf met groepswinst, hij haalde de volle acht punten met een daggemiddelde van 93.1 en maar liefst 45% raak op de finishes. Op donderdag na heeft hij het iedere dag prima gedaan want daarvoor won hij zes van zijn acht wedstrijden.

Justin Smith is de vierde speler die vandaag nog voor de groepswinst kan gaan. Hij pakte woensdag de groepswinst met zes punten en het beste legsaldo. Donderdag was zijn spel een stuk minder verzorgd maar wist hij desondanks nog vier punten binnen te slepen. Vrijdag zag zijn spel er al iets beter uit maar bleef hij steken op vier punten. De Welshman gooide op deze dagen respectievelijk 90, 86 en 91 gemiddeld met finishpercentages van 46%, 40%, 43%.

Voor Keelan Kay zit het toernooi er op terwijl Jose Justicia nog voor spek en bonen zal gooien. Justi kwam in december voor het eerst op het WK uit maar deed dit via de Iberische qualifier waar de concurrentie niet heel groot is. Hij wist deze week slechts drie van zijn zestien wedstrijden te winnen en gooide op zijn laatste twee speeldagen slechts 81 en 83 als daggemiddelde. Alle drie zijn overwinningen boekte hij op Keelan Kay, hij verloor dus al zijn wedstrijden van zijn tegenstanders van vandaag!

De top vier is dus erg gewaagd aan elkaar en kan eigenlijk allemaal van elkaar winnen in dit korte format.

De interessante odds van vandaag:

12.50 Jarred Cole wint van Richie Edhouse @ 2.20 (Ladbrokes/Coral/Bwin)

13.15 Justin Smith wint van Arron Monk @ 2.75 (Betfair)

14.05 Richie Edhouse wint van Arron Monk @ 2.25 (Betway)

14.55 Jarred Cole wint van Arron Monk @ 2.75 (William Hill)

15.20 Jose Justicia wint van Richie Edhouse @ 3.00 (William Hill) -> Justicia verloor de laatste twee onderlinge wedstrijden deze week met 5-4 van Edhouse. Hij was er dus twee keer dichtbij maar krijgt een mooie odd, dus dit is een gokje waard.

We zetten overal weer gelijke stakes op in, bij twee bets binnen spelen we ongeveer quitte, vanaf drie maken we een heel mooie winst.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Dit was een pechdag, Monk won zijn wedstrijden op het nippertje met 5-4.

Hierdoor -5 stakes

Bericht gewijzigd door donnynedved op di 5 mei 2020, 08:10
0 Vind ik leuk's

Voor de MODUS Night at the Darts:

19.00 Adams wint van Nijman @ 2.87 (Betfair).

Adams was de afgelopen wedstrijden aardig gewaagd aan de Nederlander en won gisteren nog met 5-3 van hem,

19.40 McKinstry wint van Nijman @ 2.75 (Unibet)

Ook McKinstry wist zijn laatste wedstrijd van Nijman te winnen donderdag. In de andere twee partijen die zij speelden was het niveauverschil klein.

1 Vind ik leuk's

De tweede fase van de Modus Icons of Darts is ingegaan. Er wordt over maximaal zeven legs gespeeld en dus liggen verrassingen op de loer. Een aantal interessante picks voor vandaag:

15.30 Michael Warburton wint van Wessel Nijman @ 3.75 (Betfair) - Een enorm oddsverschil hier terwijl Warburton zowel vrijdag als zaterdag nog van Nijman wist te winnen met respectievelijk 5-3 en 5-2. In dit nog kortere format zou Nijman niet zo duidelijk favoriet moeten zijn.

16.10 Andy Jenkins wint van Scott Mitchell @ 2.10 (William Hill) - Wat mij betreft zou Jenkins hier niet de underdog moeten zijn. Mitchell heeft dit toernooi nog weinig laten zien, Jenkins startte vandaag met een knappe overwinning op Monk.

17.50 Mark Webster wint van Scott Mitchell @ 3.25 (Betway) - Scott Mitchell heeft in april nog niet de juiste vorm laten zien, hij verloor vijftien van zijn twintig wedstrijden in de meest recente week waarin hij meedeed. Ook Webster was ondermaats en heeft ongeveer dezelfde statistieken, maar het verschil in odds is mij hier wat te ruim.

18.30 - Michael Warburton wint van Scott Mitchell @ 2.75 (Betway) - Deze mannen hebben vorig jaar op de World Masters al een spannende wedstrijd tegen elkaar gespeeld en ook dit keer verwacht ik het verschil niet zo groot als de odds doen vermoeden.

Edit; Vandaag een mooie dartsmiddag. Vier stakes ingezet en 4.85 stakes terug, oftewel 0.85 stakes winst. Ik ga kijken of ik voor vanavond (PDC) of morgen nog mooie odds kan vinden.

Bericht gewijzigd door donnynedved op di 5 mei 2020, 15:01
2 Vind ik leuk's

In deze tweede fase van de Modus Icons of Darts zijn de overgebleven spelers opgesplitst in twee poules. Vanmiddag zien we opnieuw de poule in actie die maandag de eerste speelronde had. Jarred Cole werd toen dagwinnaar met vijf overwinningen in zes wedstrijden en een legsaldo van +8. Hij gooide met 95.6 het hoogste daggemiddelde. Hij wist maandag al met 4-2 van David Evans te winnen en heeft in dit korte format een te hoge quote gekregen wat mij betreft, mijn eerste bet voor vandaag is daarom

14.30 Jarred Cole wint van David Evans @ 2.50 (Unibet, Betfair of William Hill)

Ook tegen Richie Edhouse is hij de underdog, terwijl het in onderlinge wedstrijden 3-2 in het voordeel van Cole is. Ik zou hier de kansen als 50/50 inschatten en ga daarom voor

16.10 Jarred Cole wint van Richie Edhouse@ 2.20 (Betfair)

Cole wint er één en verliest er één. +0.20 stakes deze middag

Bericht gewijzigd door donnynedved op wo 6 mei 2020, 12:31
3 Vind ik leuk's

Vandaag wordt de tweede dag in de tweede poule afgewerkt, hierbij weer enkele tips!

Op de eerste speeldag wisten Arron Monk, Jason Askew en Andy Jenkins allen tien punten te halen (vijf overwinningen in zes wedstrijden). Zij scoorden respectievelijk een daggemiddelde van 102.6, 96.6 en 94.8 met finishpercentages van 50%, 46% en 51%.

Wessel Nijman vormde in zijn eentje de middenmoot met zes punten, hij gooide 91 gemiddeld per beurt met 46% raak op de checkouts.

Mark Webster, Scott Mitchell en Michael Warburton haalden allen slechts twee punten (één overwinning uit zes) en gooiden respectievelijk gemiddelden van 90.7, 88.3 en 83.4 met finishpercentages van 45%, 32% en 24%.

12.30 Mark Webster wint van Scott Mitchell @ 2.62 (William Hill)

Mark Webster en Scott Mitchell wisten dinsdag beiden weinig punten te pakken. Gezien hun huidige vorm lijkt mij dit een 50/50.

12.50 Mark Webster wint van Warburton @ 1.90 (Unibet). Webster speelde een aantal prima partijen en heeft de statistieken die dat laten zien, door wat pech eindigde hij met minder punten dan hij verdiende. Zijn cijfers van dinsdag zijn overtuigend en hij zou net als dinsdag van Warburton moeten winnen, toen won hij met 4-0.

16.10 Andy Jenkins wint van Wessel Nijman @ 2.40 (Unibet)

Jenkins pakte dinsdag vier punten meer dan Nijman, dit verschil maakte hij door een 4-0 overwinning op Nijman te boeken. Ook hier zouden de odds dichter bij elkaar moeten liggen.

17.50 Jason Askew wint van Wessel Nijman @ 2.10 (Bwin)

Askew won dinsdag met 4-1 van Nijman, ook hier is alles boven de 2.00 mooi.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.