Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Davis Cup 2016

Poland vs. Argentina @1.30
Polen zonder Janowicz zal alleen evt. dubbelspel kunnen winnen denk ik.
In de enkels zijn ze kansloos. Denk zelf 0-5 overwinning voor Argentinie.

Serbia vs. Kazachstan @1.09
Servie met Djoko en Troicki. Kazakken hebben alleen Kukushkin, waarmee ze misschien 1 puntje kunnen pakken.

France vs. Canada @1.07
Gasquet/Tsonga/Monfils vs. Canada zonder Raonic en Nestor. Blijft alleen Pospisil over, of te wel kansloos voor de overwinning. Ook hier 5-0 verwacht ik

Hungary vs. Israel @1.50
Israel trekt aan het langste eind denk ik, hebben met Erlich een prima dubbelaar en ook in het enkelspel met Sela en Weintraub vind ik ze net wat sterker dan de Hongaren met Fucsovics.

Portugal vs. Austria@1.38
Oostenrijk met een Thiem die gruwelijk in vorm is. Dubbelspel ook nog Peya, waarmee ze toch wel minimaal 3 gemakkelijke puntjes kunnen pakken.

Romania vs. Slovenia @1.50
Met Mergea/Tecau sowieso dubbelspel puntje, de enkels liggen bij elkaar. Daarom verwacht ik de Roemenen die winnen.

Australia vs. USA @1.57
Kyrgios is uitgevallen, waardoor deze nu wegvalt in het enkelspel. Ze moeten het nu doen met Tomic en Groth tegen Sock en Isner. Ook hier gelijkwaardig, alleen met Bryan/Bryan verwacht ik een zeker puntje dus in het voordeel van USA.

Belgium vs. Croatia @1.34
Nog redelijke odd voor kroatie, ivm hun finaleplaats vorig jaar. Echter met Cilic, Coric en Dodig in het dubbelspel lijkt dit een makkelijk klusje te worden. Goffin zal misschien nog 1/2 puntjes pakken, maar verder niks.

Great Britainvs. Japan @ 1.31
Dubbelspel gaat naar Engeland en verwacht ook wel dat Murray zijn 2 potjes wint (o.a. van Nishikori). 2e enkel bij Japan veel minder sterk, dus misschien na dag 2 al beslist.

Italy vs. Switzerland @1.05
Zonder Stan en Federer blijft er niks over. Italie wint dit makkelijk met Seppi/Lorenzi en Bolelli.

Argentina, Great-Britain, France, Croatia, Serbia, Italy to win @2,8 10/10

Verder ook nog een 7 fold met alle bovenstaande potten. Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 3-03-2016 19:18 Overige sporten en evenementen
in 3-03-2016 19:18 Overige sporten en evenementen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je hebt serieus Italië, Frankrijk en Servië gebet, voor die odds? wtf...
Tevens kiest Polen voor een razendsnelle indoor hardcourt baan, de favoriete ondergrond van Przysiezny. Oke, het is geen hoogvlieger maar de Argentijnen staan er natuurlijk om bekend echte gravelbijters te zijn.
Ook USA vind ik tricky voor die odd. Imo gewoon 50/50, dus value op de Aussies. Die spelen ook allemaal het liefst op gras, iets wat bijvoorbeeld Sock niet bijzonder graag doet.
Waarom Portugal voor hardcourt heeft gekozen is voor mij btw een raadsel haha
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Je hebt serieus Italië, Frankrijk en Servië gebet, voor die odds? wtf...
Tevens kiest Polen voor een razendsnelle indoor hardcourt baan, de favoriete ondergrond van Przysiezny. Oke, het is geen hoogvlieger maar de Argentijnen staan er natuurlijk om bekend echte gravelbijters te zijn.
Ook USA vind ik tricky voor die odd. Imo gewoon 50/50, dus value op de Aussies. Die spelen ook allemaal het liefst op gras, iets wat bijvoorbeeld Sock niet bijzonder graag doet.
Waarom Portugal voor hardcourt heeft gekozen is voor mij btw een raadsel haha


Als je de teams tegenover elkaar afzet van deze 3 landen, horen odds van @1.03 +- te zijn, dus nog altijd value.

Przysiezny gaat geen 2 potjes winnen van top 50 spelers op hardcourt en daarnaast nr. 2 single van polen is Hurkacz (ATP 602), die gaan sowieso verloren. Dubbel acht ik Berlocq/Mayer ook sterker.

USA ben ik met je eens, maar met wegvallen van Kyrgios denk ik dat ze absoluut favoriet zijn.
Ja, die hebben juist gravelspelerd en daar doet die Souza het prima op. Nu zijn ze kansloos denk ik.

0 Vind ik leuk's
Ik acht Kubot/Matkowski in de dubbel op zo'n snelle baan favoriet, Kubot zou ook nog gewoon een single kunnen spelen. Moet eerlijk zeggen dat ik die Hurkacz ook niet ken.
Souza is idd prima op gravel, aardig op hardcourt. Elias en Sousa echter kunnen "niks" als ze niet op gravel spelen haha
0 Vind ik leuk's
@ Santi21

Bij welke bookie speel jij die 7fold?
0 Vind ik leuk's

relo10:
@ Santi21

Bij welke bookie speel jij die 7fold?


Ik speel hem bij Marathonbet.

Hierbij nog bets die ik in de dubbel speel:

South-Korea vs. New-Zealand @1.40
Sitak/Venus allebei ruim top 100 in dubbel, Zuid-Korea geef ik geen kans.

Belgium vs. Croatia @1.40
Skugor zal ongetwijfeld vervangen worden door Cilic in de dubbel.
Bemelmans/de Greef geen enkele kans denk ik.

Poland vs. Argentina @3.20
Olivo/Mayer staat er nu, maar naar alle verwachtingen zal het Berlocq/Mayer worden. Ik zie deze pot zeker 50/50 als ze samen spelen. Kubot/Matkowski vind ik niet zo heel sterk samen, dus ik zie de Argentijnen het morgen al beslissen. +1,5 set en +4.0 games ook zeer interessant en heb ik in combo met Croatie en New-Zealand.
0 Vind ik leuk's
Chiudinelli zieke choker, van 5-2 naar 5-7 in de 5e gisteren, 3 matchpoints op rij mis ook nog eens. Ook voor Laaksonen lagen er kansen zeg. Die dubbels kun je vaak beter live betten, zo vaak dat er iemand wordt vervangen.

Vraag me overigens af of ze Skugor vervangen in de dubbel, is namelijk een prima dubbel speler imo.
0 Vind ik leuk's
santi21:
Poland vs. Argentina @1.30
Polen zonder Janowicz zal alleen evt. dubbelspel kunnen winnen denk ik.
In de enkels zijn ze kansloos. Denk zelf 0-5 overwinning voor Argentinie.

Serbia vs. Kazachstan @1.09
Servie met Djoko en Troicki. Kazakken hebben alleen Kukushkin, waarmee ze misschien 1 puntje kunnen pakken.

France vs. Canada @1.07
Gasquet/Tsonga/Monfils vs. Canada zonder Raonic en Nestor. Blijft alleen Pospisil over, of te wel kansloos voor de overwinning. Ook hier 5-0 verwacht ik

Hungary vs. Israel @1.50
Israel trekt aan het langste eind denk ik, hebben met Erlich een prima dubbelaar en ook in het enkelspel met Sela en Weintraub vind ik ze net wat sterker dan de Hongaren met Fucsovics.

Portugal vs. Austria@1.38
Oostenrijk met een Thiem die gruwelijk in vorm is. Dubbelspel ook nog Peya, waarmee ze toch wel minimaal 3 gemakkelijke puntjes kunnen pakken.

Romania vs. Slovenia @1.50
Met Mergea/Tecau sowieso dubbelspel puntje, de enkels liggen bij elkaar. Daarom verwacht ik de Roemenen die winnen.

Australia vs. USA @1.57
Kyrgios is uitgevallen, waardoor deze nu wegvalt in het enkelspel. Ze moeten het nu doen met Tomic en Groth tegen Sock en Isner. Ook hier gelijkwaardig, alleen met Bryan/Bryan verwacht ik een zeker puntje dus in het voordeel van USA.

Belgium vs. Croatia @1.34
Nog redelijke odd voor kroatie, ivm hun finaleplaats vorig jaar. Echter met Cilic, Coric en Dodig in het dubbelspel lijkt dit een makkelijk klusje te worden. Goffin zal misschien nog 1/2 puntjes pakken, maar verder niks.

Great Britainvs. Japan @ 1.31
Dubbelspel gaat naar Engeland en verwacht ook wel dat Murray zijn 2 potjes wint (o.a. van Nishikori). 2e enkel bij Japan veel minder sterk, dus misschien na dag 2 al beslist.

Italy vs. Switzerland @1.05
Zonder Stan en Federer blijft er niks over. Italie wint dit makkelijk met Seppi/Lorenzi en Bolelli.

Argentina, Great-Britain, France, Croatia, Serbia, Italy to win @2,8 10/10

Verder ook nog een 7 fold met alle bovenstaande potten. Succes allen!


Prima Davis Cup weekendje zo!
0 Vind ik leuk's
Kukushin heeft je toch nog even aan het zweten gebracht :P Juist daarom zou ik dus nooit zulke odds spelen. Davis Cup brengt het beste in mindere goden naar boven (kijk alleen al ons Fed Cup team) en als Nole dan niet fit 3 duels gaat spelen... Nu pakte het alsnog goed uit, maar zo'n risico nemen voor 1.09 oid...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.