Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Malaysian Open 2015

Tijd om weer eens een wat kleinere ATP Toernooi voor te beschouwen! Van Maandag 28 September tot en met zondag 4 oktober 2015 vind het ATP Toernooi voor mannen plaats in Kuala Lumpur, genaamd de Malaysian Open. Het toernooi wordt indoor op een hardcourbaan gespeeld.


Aan het toernooi doen 28 man mee, het schema laat wel 32 man zien maar door de 4 bye’s komt de deelnemerslijst op 28 man in totaal. Met de kwalificatiewedstrijden meegeteld zijn het er meer maar voor de kwalificaties schrijf ik nooit in een voorbeschouwing. Het toernooi valt overigens onder de ATP250 punten regeling.


Deelnemers

Kei Nishikori wist vorig jaar het toernooi te winnen maar doet dit jaar niet mee. Hierdoor krijgen wij gegarandeerd een nieuwe kampioen en de lijst is gevuld met sterke deelnemers waaronder:


- David Ferrer

- Grigor Dimitrov

- Ivo Karlovic

- Feliciao Lopez

- Viktor Troicki

- Nick Kyrgios

- Jeremy Chardy

- Sam Groth


Spelers die al direct zijn geplaatst voor de tweede ronde:

- David Ferrer

- Grigor Dimitrov

- Ivo Karlovic

- Feliciao Lopez


In eerste instantie zou Gasquet een bye krijgen maar hij heeft zich afgemeld voor het toernooi, Karlovic neemt hiermee zijn plaats in.


Toernooi Tips

Unibet ziet Ferrer als grote favoriet op 3.25 maar op hardcourt en de blessure die hij dit jaar heeft gehad ben ik daar nog niet zo zeker van. Hij moet zijn ritme eerst nog zien te pakken. Eigenlijk wou ik een paar euro’s inzetten op Karlovic wint het toernooi als de notering interessant is. Hij heeft het voordeel dat hij de eerste ronde een bye heeft en natuurlijk zijn sterke service waarmee hij dit jaar al een ATP toernooi wist te winnen en moeilijk te breaken is. Gek genoeg staat Karlovic alleen niet op unibet bij toernooiwinst.


Dimitrov is volgens unibet de tweede favoriet met notering 4.00 en ik zie hem zeker als een van de grootste kanshebbers maar heeft sinds de US open waarbij hij van Kukushkin heeft verloren niet meer gespeeld. Toch zie ik hem eerder op hardcourt winnen dan Ferrer. Dimitrov heeft dit jaar veel meer wedstrijden gespeeld en Ferrer komt net terug van een blessure en zijn grote liefde blijft toch het gravelspel. Ferrer kan het wel op hardcourt maar tegen een Dimitrov zie ik hem op deze baansoort onderuit gaan.


Kukushkin doet ook mee aan dit toernooi, zijn notering staat op 26.00 en schat ik zeker niet kansloos in, zoals gezegd versloeg hij Dimitrov al op het grote podium en wist het Cilic erg lastig te maken. Een paar dagen terug verloor hij indoor wel van Istomin dus de stabiliteit zit er nog niet in maar als hij een goede dag heeft dan kan hij de top uitschakelen. Een speler die zeker niet onderschat mag worden. Al denk ik wel dat hij tekort komt voor toernooiwinst. Een groot talent Kyrgios heeft het ook in zich om het toernooi te winnen maar ik vind hem nog steeds te onstabiel en ik verwacht net als Kukushkin dat hij voor de eindzege tekort schiet.


Een andere outsider die ik wil noemen is Chardy, hij heeft de grootste bookmaker favoriet Ferrer op de US Open al uitgeschakeld en stond in Montreal (ATP 1000!) in de halve finale. Hier wist Chardy niet van Djokovic te winnen wat uiteraard geen schande is. Zijn notering staat op 14.00 en kan de moeite waard zijn om low stake te proberen.


Wedtips

Het is lastig dit toernooi een winnaar te voorspellen maar er zijn wel veel outsiders die met een leuke notering veel kans maken. Wil je graag toernooi winst spelen dan kan het spelen op een paar spelers met een notering in de 10 of hoger de moeite waard zijn low stake. Als je dat doet dan zou ik Chardy zeker meenemen gezien zijn goede vorm de laatste maanden op hardcourt.


Echter ga ik niet voor toernooiwinst en ga ik de leuke picks/wedstrijden voorbeschouwen.

Jullie zijn zoals altijd vrij om jullie tips te plaatsen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 27-09-2015 19:15 Overige sporten en evenementen
in 27-09-2015 19:15 Overige sporten en evenementen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Karlovic to win at least one set tegen kyrgios -> ja! 1.50 high stake
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
mijn pick: Kukushkin +4.5 games handicap @ 1.90


Helaas 5 games verschil! Gisteren geen tijd gehad om de finale van dadelijk voor te beschouwen. Maar wil toch graag een finale tip geven en hierbij 2 picks:

Mijn pick: Lopez +1.5 set handicap @ 1.56
Mijn pick: Over 22.5 games @ 1.73

Ik zie Lopez ook wel winnen @ 2.55, speelt een zeer sterk toernooi!
Maar mijn pick wordt de set handicap.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.