Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90


Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thierryz1
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dumoulin voor froome
en castroviejo voor oliveira

Succes boys!
0 Vind ik leuk's
Castroviejo kan wel eens de verrassing van de dag worden. Deelt sterk in en als je hem ziet dalen op die natte wegen... echt subliem met die tijdritfiets.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Is uitstekend bezig inderdaad! Dan zat ik er wel eventjes naast, hij heeft Roglic op het moment van schrijven in het zicht. Benieuwd of hij dit kan volhouden..
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
chefspijker:
Ik neig wel naar Dumoulin. Van de twee klimmetjes is maar zo'n 600 meter écht lastig (boven de 10 procent). De rest is gewoon buitenbladwerk. Beetje vergelijkbaar met de eerste tijdrit in de Tour. Zie misschien Kiryienka ook nog wel als grootste uitdager en niet Froome. Al is het vaak wel vriezen of dooien bij Kiryienka. Wordt overigens wel slecht weer voorspeld voor morgen, dus ik hoop niet dat dat een grote invloed gaat hebben. Al scheelt het dat alle favorieten vlak na elkaar starten.

Wat ik speel qua h2h:

Castroviejo voor Oliveira @1,5
Bodnar voor Barta @1,57

Samen x2,35 (5/10)

Dennis voor T. Martin @1,62
Siutsou voor Houle @1,95

Samen x3,16 (3/10)

Phinney voor Roglic @2,55 (3/10)

Grivko voor Hagen @2,65 (1/10)

Kiryienka top 3 @3,75 (2/10)

En voor de dames:

Van Dijk voor Brennauer @1,45
Armstrong voor Villumsen @2,05

Samen x2,97 (3/10)


Wel leuke winst, maar had op meer verwacht.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
yonkoofc:
Zonde inderdaad, misschien is nu: Best finishing position (Dumoulin @2.25, Froome @2.35) Any Other Rider @3.75 , een tip geworden. Gezien Tom Dumoulin zijn blessure en Froome zijn kwaliteiten bij slecht weer?


Had bovenstaande nog gespeeld nadat ik zag wat het weer was, speelde @3.75 (8/10). Dus toch nog leuke winst voor tijdritten van vandaag.

Helaas jammer van Roglic voor Castroviejo @1.80 & Winner 1-3: E. Stevens @2.25
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
robs234:
Voor de tijdritten morgen:

Vrouwen

Duyck voor Worrack @ 1.85 (low, Unibet)

Garfoot voor Pooley + Van Dijk voor Brennauer @ 2.32 (low, Unibet)


Mannen

Dennis voor Martin + Roglic voor Phinney @ 2.40 (low, Unibet)


Worrack veel sterker in het tweede deel. Voor de rest prima.

Gezien wat Cancellara hier laat zien, was zilver wel het maximaal haalbare vandaag voor Dumoulin. Toch een beetje teleurstellend de tijdritten, had eigenlijk wel een gouden verwacht bij mannen of vrouwen. Van der Breggen kan beter en Van Dijk heeft misschien wel goud gemist
0 Vind ik leuk's
yonkoofc:
yonkoofc:
Zonde inderdaad, misschien is nu: Best finishing position (Dumoulin @2.25, Froome @2.35) Any Other Rider @3.75 , een tip geworden. Gezien Tom Dumoulin zijn blessure en Froome zijn kwaliteiten bij slecht weer?


Had bovenstaande nog gespeeld nadat ik zag wat het weer was, speelde @3.75 (8/10). Dus toch nog leuke winst voor tijdritten van vandaag.

Helaas jammer van Roglic voor Castroviejo @1.80 & Winner 1-3: E. Stevens @2.25


Uiteindelijk heeft het weer een minimale invloed gehad. Alle favorieten zaten voorop, alleen Cancellara had een super dag. Mooie winst behaald door de 5/10 combo van chef te spelen, die erg makkelijk binnen was. Thanks!
0 Vind ik leuk's
Vannacht de 100m vrije slag vrouwen met Kromowidjojo; zij staat @6,50 voor top 3.

Al presteert ze de laatste jaren wat minder op de 100m, ze is wel regerend olympisch kampioen.

Is die @6,50 niet te hoog? Kan iemand vertellen of hier value op zit..
0 Vind ik leuk's
Na haar halve finale van vannacht behoort ze niet tot kanshebber voor een medaille. Ze noteerde de 7de tijd, dus plaatste zich ternauwernood voor de finale.

Het zwemmen blijft een drama op de Olympische Spelen!
0 Vind ik leuk's
6.5 vind ik toch wel veel voor een ex olympisch kampioen. Ze wordt toch ook meestal beter met iedere reeks. Er is een kleine kans maar voor 6.5 top 3 speel ik ze toch wel
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.