Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90


Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thierryz1
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zijn er nog handbal kenners? Zover mijn kennis is dat noorwegen vrouwen al jaren de beste zijn en niet te kloppen zijn?

Handball. Women. Outright Winner Norway Woman @ 2.90 Marathonbet.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Afgelopen WK gewonnen, maar ook met nipte overwinningen in de KO-fase. En het WK daarvoor uitgeschakeld in kwartfinale. Maar ben verder geen handbalkenner.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Noorwegen is zeker lowstake waard, ik speel hem iig.
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Ik speel zelf:

Olympics 2016 - Men's Cycling - Road Race Gold Medal Winner – Gold Medal Winner Vincenzo Nibali @ 8.00
Olympics 2016 - Men's Cycling - Road Race Gold Medal Winner – Gold Medal Winner Alejandro Valverde @ 5.00

5 euro stake singles

Sweden v Colombia – Match Betting Colombia @ 1.85
Mexico v Germany – Match Betting Germany @ 2.15
Portugal v Argentina – Double Chance Portugal Or Draw @ 1.53

Triple 2.50euro

FUNBETJE:

Olympics 2016 - Women's Hockey Gold Medal Winner – Gold Medal Winner Netherlands @ 2.00
Olympics 2016 - Men's Hockey Gold Medal Winner – Gold Medal Winner Netherlands @ 4.33

Double 2.50 euro stake
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Frank, vanwaar dat jij op Valverde/Nibali zit? Zelf heb ik veel vertrouwen in Wout Pouls (@26) als Olympisch Kampioen
0 Vind ik leuk's
martijsvs4:
Frank, vanwaar dat jij op Valverde/Nibali zit? Zelf heb ik veel vertrouwen in Wout Pouls (@26) als Olympisch Kampioen


Mooie, die doe ik mee.
0 Vind ik leuk's
martijsvs4:
Frank, vanwaar dat jij op Valverde/Nibali zit? Zelf heb ik veel vertrouwen in Wout Pouls (@26) als Olympisch Kampioen

Puur op gevoel, niks geen onderbouwing haha. Misschien dat ik poels idd ook nog pak maar mijn gevoel zegt dat het Valverde/Nibali wordt haha.
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
broertjes Bryan olympisch goud doubles tennis heren @8 unibet
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Hier een tweetal voorbeschouwingen voor de Olympische Spelen Rio 2016. Een aantal sporten zullen tijdens dit prachtige evenement worden voorbeschouwd en deze kun je vinden onder het kopje voorbeschouwingen:



Olympische Spelen 2016 – Basketball (mannen)

Geschreven door: Sjorss94

https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/frankrijk-6723' target='_blank' rel='follow'>Frankrijk kan heus wel een bronzen plak eruit slepen in mijn opinie. Verder zal ik gewoon van match tot match kijken en voorbeschouwingen schrijven wanneer deze zinvol zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olympische Spelen 2016 – Hockey (mannen & vrouwen)

Geschreven door: Wesley1240

Hockey en de Olympische Spelen is bijna een onafscheidelijke combinatie. Het mannenhockey zal in Rio de Janeiro voor de 23ste keer op het programma staan en het vrouwenhockey beleeft in Brazilië een jubileum, want het is voor de tiende keer van de partij op het grootste sportevenement ter wereld. Het Olympic Hockey Center in Rio vormt de komende dertien dagen het decor voor alle hockeywedstrijden. In de tweede grootste stad van Brazilië strijden de komende weken vijftien landen om één of meerdere gouden medailles. Hieronder blikken we vooruit op het mannen- en vrouwentoernooi. Verder vind je onder het kopje voorbeschouwingen de komende weken de voorbeschouwingen voor de – in onze ogen – meest interessante hockeywedstrijden.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Traditioneel worden we ieder jaar weer verrast door de prognoses over de aankomende Olympische Spelen. Ook dit jaar hebben verschijnende wetenschapper een gokje durven wagen wat betreft het aantal medailles die de deelnemende landen gaan binnen harken.

Infostrada:
Infostrada is wat dat betreft de bekendste aanbieder. Zij houden rekening met de vorm van de dag, eerdere resultaten en kijken vervolgens nog naar het deelnemersveld. Infostrada voorspelde vier jaar geleden dat we in Londen 23 medailles zouden binnen harken, destijds waren dat er drie minder.
Voorspelling Infostrada: Goud: 7 Zilver: 9 Brons: 10

Rijks Universiteit Groningen:
Ook de Groningers wagen zich iedere vier jaar aan de voorspelling en doen dit met wisselend succes. 'Het Groningse model is gebaseerd op eerdere Olympische resultaten, het thuisvoordeel en de WK-uitslagen van de relevante onderdelen' zo schrijven de studenten op de website van de RUG. In 2004 dachten zij dat Nederland 21 plakken zou binnen hengelen, dat bleken er achteraf 22 te worden. In 2008 zaten ze er verder vanaf. Voorspelling: 20, uitkomst: 16. In 2012 zeiden ze dat Nederland 23 medailles zou winnen, dat werden er uiteindelijk 20.
Voorspelling RUG: Goud: 8 Zilver: 9 Brons: 7

Significance:
De onderzoekers van Significance mikken ook op een prima sportevenement voor de Nederlanders. Eerdere resultaten zijn niet te vinden, maar de onderzoekers melden wel dat het systeem dat ze gebruiken, in 2012 dicht bij de werkelijkheid zou hebben gelegen. Daarom proberen ze het nu ook publiek. Zij proberen eerder behaalde resultaten te combineren met sociaal-economische variabelen. Specifiek worden ze niet, maar ze gunnen ons wel een leuk aantal medailles.
Voorspelling Significance: 20 medailles

De voorspellingen van Infostrada worden overigens verwerkt in een Virtual Medail Table. Dit kan zoals de naam al een beetje verklapt, met de dag veranderen. Deze pagina is via deze link bereikbaar.

Uiteindelijk is het altijd maar afwachten hoe de sporters daadwerkelijk presteren. Soms hebben we te maken met verrassingen en in sommige gevallen gaan de grote namen letterlijk of figuurlijk onderuit. Deze statistieken kunnen je wellicht helpen wanneer je op aantallen medailles in wil zetten.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.