Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90


Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thierryz1
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanaf 18 u vandaag begint het voetbal al bij de dames met 6 wedstrijden.
Ik heb ze in een combi @7,58 en in systeem gespeeld.
Fra-1 handicap (4-0 Frankrijk JUIST)
VS-1 handicap (2-0 voor VS JUIST)
Zim-Dui +5,5 goals (1-6 JUIST)
Bra win (Brasil 3-0 gewonnen JUIST)
Can of X (2-0 voor Canada JUIST)
Zwe +1,5 goals (1-0 gewonnen, dus goaltje tekort MIS)
0 Vind ik leuk's
Is er ergens een plek waar we bijv. de voetbalwedstrijden van morgenavond kunnen kijken? Fox, Ziggo Sport, NPO? Of zijn we gedoemd tot internet streams?
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
NPO online stream, komt niet op een Nederlandse zender in ieder geval.
Of je moet een smart tv hebben en de NPO app, volgens mij kan je dan wel de live stream op je tv kijken.
0 Vind ik leuk's
Olympische Spelen 2016 - Voetbal

Geschreven door: Jeroenunibet81

Op een website als voetbalwedden.net mag een algemene voorbeschouwing op het Olympische voetbal natuurlijk niet ontbreken! Gastland Brazilië is de gedoodverfde favoriet voor Olympisch goud, maar met landen als Argentinië en Duitsland liggen er diverse kapers op kust. Of zorgen de vissers van Fiji voor een daverende stunt? ;)



Speelschema Knockout-fase:

Kwartfinales:
Winnaar Groep A - Nummer twee Groep B (duel 1)
Winnaar Groep C - Nummer twee groep D (duel 2)
Winnaar Groep B - Nummer twee groep A (duel 3)
Winnaar Groep D - Nummer twee groep C (duel 4)

Halve finales:
Winnaar duel 1 - Winnaar duel 2 (duel 5)
Winnaar duel 3 - Winnaar duel 4 (duel 6)

Strijd om bronzen medaille:
Verliezer duel 5 - Verliezer duel 6

Finale:
Winnaar duel 5 - Winnaar duel 6



Groep A:

Brazilië
Sterspelers: Renato Augusto, Gabriel Jesus, Neymar, Gabriel, Marquinhos

Toernooiverwachting: De opdracht voor het Braziliaanse elftal is duidelijk - met minder dan de gouden medaille neemt het volk geen genoegen. De druk is enorm, want na de mislukte Copa America van deze zomer en de gestrandde WK-missie van twee jaar geleden snakken de Braziliaanse voetbalfans naar succes. Met grote namen als Marquinhos, Gabriel Jesus, Felipe Anderson, Gabriel en natuurlijk Neymar beschikt bondscoach Rogerio Micale over verreweg het beste spelersmateriaal, maar zijn de Brazilianen bestand tegen de immense druk?


Zuid-Afrika
Sterspelers: Dolly, Khune, Mathoho

Toernooiverwachting: Van Zuid-Afrika hoeven we waarschijnlijk niet veel te verwachten, het zou al heel wat zijn als het land überhaupt de groepsfase weet te overleven. Sterspeler Mahlambi had potentie om uit te groeien tot een van de revelaties van het toernooi, maar hij moest vanwege blessureleed afzeggen. Bondscoach Da Gama maakt zich zorgen om de vele tegentreffers, wat hem heeft doen besluiten om doelman Khune en verdediger Mathoho als dispensatie-spelers mee te nemen.


Irak
Sterspelers: Ismail, Ibrahim

Toernooiverwachting: Irak hoopt haar stunt van twaalf jaar geleden te kunnen herhalen. Op de Olympische Spelen van 2004 in Athene wist het land de voetbalwereld op haar grondvesten te doen schudden door Portugal, Australië en Costa Rica te kloppen en uiteindelijk op de vierde plaats te eindigen. We mogen Irak dus met recht een dark horse noemen.


Denemarken
Sterspelers: Christensen, Vibe, Poulsen

Toernooiverwachting: Denemarken moet in staat worden geacht om zich als nummer twee achter Brazilië te plaatsen voor de volgende ronde, maar de medaillekansen schat ik erg laag in. In de kwartfinales treffen de Scandinaviërs waarschijnlijk Nigeria of Colombia, twee landen die ik een stukje hoger inschaal als het elftal van bondscoach Frederiksen.


Groep B:

Zweden
Sterspelers: Ishak, Khalili, Milosevic

Toernooiverwachting: Ibrahimovic zat aanvankelijk wel in de voorselectie, maar de Zweedse superster pakte uiteindelijk niet zijn koffers voor een paar weken Rio de Janeiro. Uiteraard schaadt zijn afwezigheid de Zweedse kansen op Olympisch succes, maar bondscoach Ericson beschikt wel nog steeds over zes spelers die vorig jaar Europees kampioen werden op het EK Onder 21. Ik vrees echter dat het te weinig zal zijn om echt potten te kunnen breken.


Colombia
Sterspelers: Teofilo Gutierrez, Pabon

Toernooiverwachting: Colombia maakt een reële kans op een medaille. Supertalent Marlos Moreno is helaas niet van de partij, maar met dispensatiespelers als 'Teo' Gutierrez en Pabon hebben de Zuid-Amerikanen nog genoeg fire-power over. Gutierrez was er twee jaar geleden op het WK ook al bij, toen Colombia de kwartfinales bereikte. Wellicht zit er dit jaar wel meer in het vat.


Nigeria
Sterspelers: Obi Mikel, Okechukwu

Toernooiverwachting: Nigeria denkt nog vaak met weemoed terug aan de Olympische Spelen van 1996 in Atlanta, toen het land onder aanvoering van uitblinker Kanu beslag legde op de gouden medaille. De kans dat The Super Eagles twintig jaar na dato opnieuw kunnen stunten lijkt echter zeer klein. Houd vooral aanvaller Okechukwu in de gaten - hij speelt slechts in de Turkse tweede afdeling, maar werd vorig jaar uitgeroepen tot beste speler van de African Championship Onder 23. Het Franse AS Monaco toonde al belangstelling.


Japan
Sterspelers: Asano, Shiotani

Toernooiverwachting: Arsenal-coach Wenger staat bekend om zijn neusje voor talent. Hij legde onlangs de Japanse spits Asano vast, dus wie weet groeit hij uit tot ster van het toernooi. Japan pakte eerder dit jaar al de Aziatische titel voor spelers onder de 23 en is dus wel degelijk een kanshebber voor een plek in de volgende ronde. Alle landen in groep B zijn zeer aan elkaar gewaagd en is wat dat betreft dus wel De Groep des Doods.


Groep C

Fiji
Sterspelers: Krishna, Verevou

Toernooiverwachting: Fiji lijkt totaal kansloos, al durf ik sinds het sprookje van Leicester City niets meer uit te sluiten. Vrijwel alle spelers zijn nog actief in eigen land, dispensatie-speler Krishna (Wellington Phoenix) is de enige uitzondering. De selectie van bondscoach Farina loopt niet bepaald over van voetbalvernuft, maar Fiji gaat wel iedere wedstrijd tot het gaatje. De bonkige spits Verevou is van plan om zich in de kijker te spelen.

Zuid-Korea
Sterspelers: Son Heung-min, Suk Hyun-jun

Toernooiverwachting: Vier jaar geleden legde Zuid-Korea beslag op de bronzen plak. Bondscoach Shin Tae-yong zou uiteraard tekenen voor een dergelijk scenario, maar met Duitsland en Mexico als tegenstanders wordt het überhaupt al lastig genoeg om de groepsfase te overleven. Aanvaller Son Heung-min zal de jonge Aziaten bij de hand moeten nemen.


Mexico
Sterspelers: Lozano, Peralta, Torres Nilo

Toernooiverwachting: Mexico pakte vier jaar geleden goud en is deze zomer dus de titelverdediger. Bondscoach Gutierrez wilde eigenlijk grote namen als Guardado en Hernandez als dispensatie-spelers meenemen, maar kreeg dit niet voor elkaar. Met spelers als Lozano en Peralta blijven de Mexicanen echter een gevaarlijke outsider voor een medaille.

Duitsland
Sterspelers: Meyer, Ginter, S. Bender, L. Bender

Toernooiverwachting: Voor het eerst sinds 1988 is Duitsland weer van de partij op de Olympische Spelen. Natuurlijk behoren onze oosterburen tot het rijtje topfavorieten, maar of de ploeg van bondscoach Hrubesch daadwerkelijk voor goud zal gaan zal voornamelijk afhangen van het speelschema. Als alles volgens plan verloopt nemen de Duiters het in de halve finale op tegen... Brazilië. Dat roept pikante herrineringen op!


Groep D:

Honduras
Sterspelers: Elis, Lozano

Toernooiverwachting: Honduras is natuurlijk de grote underdog, maar dat is een rol die de Centraal-Amerikanen prima ligt. De belangrijkste troef zit op de bank - bondscoach Pinto is een tactisch genie die op het WK van twee jaar geleden met Costa Rica het Oranje van Van Gaal tot strafschoppen dwong. De kans dat Los Catrachos de groepsfase weten te overleven is weliswaar klein, maar Honduras blijft een land dat je niet mag onderschatten.


Algerije
Sterspelers: Ait-Atmane

Toernooiverwachting: Algerije wist twee jaar geleden op het WK te stunten door met fris en aanvallend voetbal de groepsfase te overleven. De kans dat de Noord-Afrikanen ook op de Olympische Spelen hoge ogen zullen gooien lijkt echter klein. De voetbalbond was in onderhandeling met Leicester City-vedette Mahrez, maar tot een akkoord kwam het niet. Sporting Gijon-middenvelder Ait-Atmane is nu de grootste smaakmaker bij de Algerijnen, maar daar win je de oorlog niet mee.


Portugal
Sterspelers: Bruno Fernandes, Tiago Ilori

Toernooiverwachting: Helaas geen Cristiano Ronaldo aan Portugese zijde. De superster koos na de verrassende EK-winst liever voor een welverdiende vakantie. Toch mogen we dit Portugal zeker niet afschrijven - niet voor niets haalde het land vorig jaar de finale van het EK Onder 21. De tweede plaats in de poule achter Argentinië moet zeker mogelijk zijn, al vrees ik dat de Zuid-Europeanen uiteindelijk tekort zullen komen voor een medaille.


Argentinië
Sterspelers: Correa, Simeone, Rulli

Toernooiverwachting: De bookmakers zien in Argentinië de voornaamste kandidaat om Brazilië van goud af te houden, maar ik verwacht eigenlijk vrij weinig van de Zuid-Amerikanen. Bondscoach Olarticoechea wist vedettes als Messi, Agüero en Di Maria niet te overtuigen om mee te gaan naar Rio de Janeiro en moet het dus stellen met mindere goden als Rulli en Cuesta als dispensatie-spelers. Met Correa en Simeone beschikt La Albiceleste over twee zeer talentvolle aanvallers, maar het is ook een duo dat nog erg veel te leren heeft. Het overleven van de groepsfase mag geen problemen opleveren, maar het zou mij niets verbazen als er in de knockout-fase al snel een einde komt aan de Olympische aspiraties van de Argentijnen.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
belgium17:
Vanaf 18 u vandaag begint het voetbal al bij de dames met 6 wedstrijden.
Ik heb ze in een combi @7,58 en in systeem gespeeld.
Fra-1 handicap (4-0 Frankrijk JUIST)
VS-1 handicap (2-0 voor VS JUIST)
Zim-Dui +5,5 goals (1-6 JUIST)
Bra win (Brasil 3-0 gewonnen JUIST)
Can of X (2-0 voor Canada JUIST)
Zwe +1,5 goals (1-0 gewonnen, dus goaltje tekort MIS)


5 op 6
doordat ik systeem gespeeld heb toch nog wat centjes terug verdient.
0 Vind ik leuk's
Judoka Henk Grol staat bij alle bookies ongekend hoog. De meeste bieden odds van 15/16 aan.
Hier ligt ongelooflijk veel value op. Henk zou in de quoteringen als 2e of 3e moeten staan rond de 5/6.
Oorzaak hiervan ligt waarschijnlijk in het feit dat hij afgelopen jaar bijna geen toernooien heeft gedraaid, hierdoor is hij gezakt op de wereldranglijst naar de twaalfde positie. De bookies hebben, denk ik, de odds gebaseerd op deze wereldranglijst. Grol heeft dit seizoen in aanloop naar de Spelen bewust minder toernooien gedraaid om fit op de Spelen te staan. De wereldranglijst geeft dus een flink vertekend beeld.
Henk doet zeker mee voor de medailles en is gewoon een van de 5 favorieten voor goud.

Henk Grol to win the Gold medal @16 (marathonbet)
Henk Grol to win a medal @3 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Ook ligt er nog wel een beetje value op de volleybal bij Unibet. De vrouwen van Brazilië staan hier nog op @3 genoteerd.
Met het thuisvoordeel en de laatste wedstrijd tegen de USA zouden ze toch rond de 2.2/2.3 moeten staan. Andere bookies liggen hier ook al wat dichterbij, marathonbet geeft ze zelfs voor 2.04!
China staat ook nog hoog genoteerd, maar ik verwacht dat zij niet aan het niveau van USA en Brazilië kunnen tippen.
Om met 'zekerheid' winst te behalen kan je op Brazilie zetten bij UB (@3) en op USA bij marathonbet (3.78)
0 Vind ik leuk's
thierryz1:
broertjes Bryan olympisch goud doubles tennis heren @8 unibet


Die hebben toch afgezegd?
0 Vind ik leuk's
.
brojkovic:
thierryz1:
broertjes Bryan olympisch goud doubles tennis heren @8 unibet


Die hebben toch afgezegd?


Zijn tip was eerder dan de afzegging ;-)
0 Vind ik leuk's
tino23:
brojkovic:
thierryz1:
broertjes Bryan olympisch goud doubles tennis heren @8 unibet


Die hebben toch afgezegd?


Zijn tip was eerder dan de afzegging ;-)


Herbert/Mahut beste ingespeelde duo. Deze zouden rond de @3 moeten staan, staan nu nog @5 bij unibet zeker value.
10/10 erop
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.