Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90


Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thierryz1
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zeilen RS:X-klasse

Even een kleine voorbeschouwing over het zeilen. Het planksurfen kreeg toch de voorkeur boven het kitesurfen deze Olympische Spelen, daardoor kan Nederlander Dorian van Rijsselberghe zijn gouden plak van 4 jaar geleden in Londen gaan verdedigen. Eerder dit jaar won hij 2 serieuze toernooien en eindigde hij als tweede op het WK. Hij eindigde daar achter zijn concurrent voor het goud, Piotr Myszka.

De zeilers starten allemaal tegelijk, vanaf de startlijn moeten ze eerst tegen de wind in, om verschillende boeien heen om vervolgens weer terug te zeilen. Wie als eerst over de finishlijn komt wint de race, echter worden er meerdere (12) races gehouden waarvan ze de 2 slechtste ritten mogen wegstrepen. Op 14 augustus gaat de laatste, de zogenoemde medal race die dubbel telt, van start, waarna het klassement kan worden opgemaakt.

Voor een plek bij 1-3 vind ik @1.85 voor Dorian van Rijsselberghe wel een goede odd om te spelen, gezien zijn afgelopen resultaten en de energie en tijd die hij in deze races heeft gestopt door vroegtijdig naar Brazilië te gaan. Samen met Piotr Myszka worden zij (door de bookmakers) gezien als de grote kanshebbers voor het goud. Beide zeilers staan op @3,50 voor het goud, maar ook beiden op @1,85 voor een plek bij de top drie.

De windsurfer heeft onlangs in een interview met de NOS aangegeven veel van zichzelf te verwachten, dus laten we hopen dat hij zijn eigen verwachtingen waar kan maken en ons blij kan maken
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
Ik ga voor deze:

Olympische spelen Basketball:
00:00 USA vs Venezuela. Total Points Venezuela 1st Half: Under 29

Odd: 1.79

USA veel te sterk voor China en China is weer vele klasses beter dan Venezuela. Echter zijn de handicaps rond de -50 en dat vind ik standaards teveel om op te wedden, ook al denk ik dat ze dat gewoon halen, het blijft een hoog aantal.

Venezuela scoorde maar 23 punten in de eerste helft op de olympische spelen in de eerste wedstrijd tegen Servie.
Tegen USA scoorde ze in een oefen wedstrijd maar 45 punten in totaal vorige week de hele wedstrijd (18 in de eerste helft en 27 in de tweede helft).
Ik zie ze de lijn niet halen, vooral niet in de eerste helft als USA nog scherp is.

0 Vind ik leuk's
thunder:

Olympische spelen Basketball:
00:00 USA vs Venezuela. Total Points Venezuela 1st Half: Under 29

Odd: 1.79


Venezuela 26 punten. Eerste kwart veel fouten van USA met veel free throws weggeven. 10 stuks waarvan venazuela er knap 9 raakte maar in kwart 2 kwam Venezuela veel te kort
0 Vind ik leuk's
Voor de tijdritten morgen:

Vrouwen

Duyck voor Worrack @ 1.85 (low, Unibet)

Garfoot voor Pooley + Van Dijk voor Brennauer @ 2.32 (low, Unibet)


Mannen

Dennis voor Martin + Roglic voor Phinney @ 2.40 (low, Unibet)
0 Vind ik leuk's
Robs en chefspijker,
Wie zal de strijd halen om het goud. Froome of Dumoulin?
Enig idee of voorkeur? Ik wil morgen inzetten op 1 naam .. Namelijk de winnaar.
0 Vind ik leuk's
Ik ben Robs of chefspijker niet maar als ik 1 naam moet kiezen ga ik voor Dumoulin :)
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat dumoulin niet genoeg is aangesterkt voor de tijdrit van morgen en voor mij wordt het een betje Froome die het goud gaat pakken. (Ik ben ook geen Robs of chefspijker trouwens ;)
0 Vind ik leuk's
Ik neig wel naar Dumoulin. Van de twee klimmetjes is maar zo'n 600 meter écht lastig (boven de 10 procent). De rest is gewoon buitenbladwerk. Beetje vergelijkbaar met de eerste tijdrit in de Tour. Zie misschien Kiryienka ook nog wel als grootste uitdager en niet Froome. Al is het vaak wel vriezen of dooien bij Kiryienka. Wordt overigens wel slecht weer voorspeld voor morgen, dus ik hoop niet dat dat een grote invloed gaat hebben. Al scheelt het dat alle favorieten vlak na elkaar starten.

Wat ik speel qua h2h:

Castroviejo voor Oliveira @1,5
Bodnar voor Barta @1,57

Samen x2,35 (5/10)

Dennis voor T. Martin @1,62
Siutsou voor Houle @1,95

Samen x3,16 (3/10)

Phinney voor Roglic @2,55 (3/10)

Grivko voor Hagen @2,65 (1/10)

Kiryienka top 3 @3,75 (2/10)

En voor de dames:

Van Dijk voor Brennauer @1,45
Armstrong voor Villumsen @2,05

Samen x2,97 (3/10)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
“De doktoren hebben inderdaad heel veel vertrouwen, maar ik maak me wel zorgen”, zegt Dumoulin tegen De Telegraaf. “Ik heb de laatste dagen wel geen pijn, maar ik kan met die hand nog altijd niet echt knijpen. Met iedere beweging die ik maak probeer ik mijn pols te ontlasten. Ik heb mijn fiets nog niet in de afdaling gesmeten of volle bak geremd in bochten. Dat zorgt voor twijfels.”

Ik ga toch froom > dumoulin. Ik denk dat zijn blessure helaas parten speelt in de voorbereiding en tijdens de race.
0 Vind ik leuk's
Daarnaast is er kans op regen en froome mag na dumoulin starten. Ik ga all in op froome.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.