Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Olympische Zomerspelen 2016

Het EK is pas net begonnen, echter zijn er al wat odds voor de olympische spelen van augustus.

Misschien een leuke topic om al wat te brainstormen.

Ik kwam deze al tegen op Marathonbet:

Medals. Total Gold Medals. over 5.5 The Netherlands @ 1.90


Zelf schat ik kans van slagen hoog in op deze bet. Hoe denken jullie hier verder over?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thierryz1
Country flagthierryz1 in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
in 14-06-2016 18:45 Overige sporten en evenementen
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ralluf:
Daarnaast is er kans op regen en froome mag na dumoulin starten. Ik ga all in op froome.


Froome start maar 1,5 minuut na Dumoulin he. En jij weet al precies wanneer de regen valt?
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Met alle respect chef, maar dumoulin is echt in het nadeel.
Maar we gaan het zien morgen.
0 Vind ik leuk's
ralluf:
Met alle respect chef, maar dumoulin is echt in het nadeel.
Maar we gaan het zien morgen.


Dat kan zomaar het geval zijn, maar de redenatie uit je laatste post vind ik wat raar. Wat maakt het uit dat Froome 1,5 minuut na hem start? Stel dat het bijv. aan het begin van de middag zou gaan regenen en Dumoulin start vroeg en Froome anderhalf uur later, had je een punt gehad. Maar nu starten ze nagenoeg gelijk.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Klopt, ik doelde meer op de regen in algemeen. Tom heeft een slechte voorbereiding gehad en denk dat hij eerder last heeft met de afdaling vanwege zijn pols.
0 Vind ik leuk's
Als er regen komt, zou ik ook niet zo'n lekker gevoel hebben met Froome. Die viel uiteindelijk ook gewoon toen het ging regenen in de Tour, daarnaast verdient zijn behendigheid zeker niet de schoonheidsprijs. Mijn advies: laat die bets op wie er wint gewoon lopen of pak desnoods een hoge quote (als er echt regen gaat vallen). De Froome voor Dumoulin vind ik nog wel value, maar ga ik natuurlijk niet spelen als Nederlander zijnde. Go Tom!
0 Vind ik leuk's
Spuit er in en Tom zet iedereen weer op een minuut. Dit gaat ons een tweede gouden plak opleveren!!
0 Vind ik leuk's
junkie:
Spuit er in en Tom zet iedereen weer op een minuut. Dit gaat ons een tweede gouden plak opleveren!!


Of nummer 3 want de dames mogen eerst :) Wordt sowieso een mooie dag denk ik met ook nog Polling bij judo als gouden kandidaat en dames-4 die grote kans op plak hebben.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
robs234:
Als er regen komt, zou ik ook niet zo'n lekker gevoel hebben met Froome. Die viel uiteindelijk ook gewoon toen het ging regenen in de Tour, daarnaast verdient zijn behendigheid zeker niet de schoonheidsprijs. Mijn advies: laat die bets op wie er wint gewoon lopen of pak desnoods een hoge quote (als er echt regen gaat vallen). De Froome voor Dumoulin vind ik nog wel value, maar ga ik natuurlijk niet spelen als Nederlander zijnde. Go Tom!


Ik speel alleen de tips uit je voorbeschouwing. Inderdaad voor het vermaak. Mijn handen durf ik niet te branden aan een overwinning van Dumoulin, danwel Froome. Spannend wordt het wel!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Kiryienka voor Cancellara en T Martin @2,80?
0 Vind ik leuk's
Time Trial

Voor de tijdrit van de mannen, die vanmiddag verreden zal gaan worden, durf ik me net zoals andere leden niet te wagen aan de kansen tussen Froome en Dumoulin. Mocht hij niet zijn gevallen in de Tour de France, had ik het wel aangedurfd, maar dan zou de cotering voor een overwinning van Tom Dumoulin ook wel lager zijn geweest. Ik brand mijn handen hier dus niet aan. Wat ik voor vanmiddag wel ga spelen is het volgende:

Best finishing position:

Roglic voor Castroviejo @1.80

De Sloveense wielrenner van Lotto-Jumbo heeft in de giro de 40 kilometer lange heuveltijdrit in de Giro gewonnen en werd nationaal kampioen tijdrijden van zijn land het afgelopen jaar. Met deze tijdritten, beide over meer dan 40 kilometer heeft hij laten zien goed te kunnen tijdrijden op de langere afstand en daarmee de heuvels goed te kunnen weerstaan. Overigens werd hij in diezelfde Giro in de openingstijdrit tweede op minder dan 1 seconde achter onze landgenoot Tom Dumoulin, wat aangeeft dat hij zeker een outsider is om rekening mee te houden. Hij heeft in de wegwedstrijd aangetoond over redelijk goede benen te beschikken, hij eindigde daar als 26e. De tegenstander, Castroviejo, die hij dus voor zich moet zien te houden in deze tijdrit, stapte in de wegwedstrijd net als Tom Dumoulin ook vroegtijdig af nadat hij veel kopwerk had verricht voor zijn kopman. De Spanjaard is in het voorjaar stevig gevallen en heeft daardoor lang moeten herstellen. Onlangs zou dé tijdrijder van Movistar nog meedoen aan de tour, maar door weer een blessure door een valpartij zat hij niet bij de tourselectie. De Spaans kampioen tijdrijden van 2013 en 2015, heeft dit jaar dus nog redelijk weinig laten zien en heeft geen spraakmakende resultaten behaald.

Ter informatie, de twee mannen starten vanmiddag achterelkaar, namelijk om 16:21:00 (Roglic) en 16:22:30 (Castroviejo).

Daarnaast speel in bij de vrouwen:

Winner 1-3: E. Stevens @2.25

De wereldduurrecordhoudster was zeer sterk in de Giro voor vrouwen en won daar ook de tijdrit over iets meer dan 20 kilometer en wordt daarom samen met Nederlandse van der Breggen gezien als grote kanshebber voor Olympisch goud. Omdat de odd van @2.25 voor een plek bij de eerste drie vrij hoog staat neem in deze ook mee.

Ter informatie, Stevens start vanmiddag om 13:58:30.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.