Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Europa League 2020-2021

Inter wint@1.79

Odd zakt op x2 Basaksehir@1.42 Kopenhagen wint met 3-0

Shaktar-Wolfsburg BTS @1.44.Ze verwachten daar goals.Shaktar wînt met 3-0


UTD -Lask BTS no@1.67 The ‘Red Devils’ have won all four UEL home games this term ‘to nil’, daarom deze bet.

FT 2-1

Samen @6.32 UB

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 5-08-2020 15:34 Overige sporten en evenementen
in 5-08-2020 15:34 Overige sporten en evenementen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bij Unibet heb je een Odd Boost voor Both teams to score in all matches on this date europa league Special - 06/08/2020 - 6 Aug 2020, 18:55. Ik heb het nagevraagd in de live chat en het blijkt dat het echt enkel gaat om de wedstrijden Roma - Sevilla en Bayer Leverkusen - Rangers.


Normaal levert een combi BTTS bij die twee wedstrijden @2.56 op en nu is de quote @9.00!

Bericht gewijzigd door viktor21 op do 6 aug. 2020, 13:28
1 Vind ik leuk's
Op do. aug.. 2020, 15:28 schreef viktor21:

Bij Unibet heb je een Odd Boost voor Both teams to score in all matches on this date Europa League Special - 06/08/2020 - 6 Aug 2020, 18:55. Ik heb het nagevraagd in de live chat en het blijkt dat het echt enkel gaat om de wedstrijden Roma - Sevilla en Bayer Leverkusen - Rangers.


Normaal levert een combi BTTS bij die twee wedstrijden @2.56 op en nu is de quote @9.00!

Dit lijkt me sterk eerlijk gezegd!

0 Vind ik leuk's

Er staat 'all matches on this date'. Het zou mooi zijn maar ik ben bang dat het over alle wedstrijden gaat.

0 Vind ik leuk's

Ik begrijp jullie reactie en had dezelfde gedachtegang. Toch wilde ik het checken en kreeg te horen dat het alleen de wedstrijden van 18:55u betrof. Zie onderstaand mijn printscreen van de live chat.

0 Vind ik leuk's

Gaat sowieso over alle 4 de wedstrijden. De starttijd is 18:55, dan gaat ie van de site.


vergelijk de odds voor rode kaarten, daar staat hetzelfde bij. Over 1,5 rode kaarten voor 4,50. Dat is toch veel te laag voor maar 2 potjes?

0 Vind ik leuk's

Alle wedstrijden btts levert een combo op van 7,89. Dat maakt een odds boost naar 8,50 ook veel realistischer .

0 Vind ik leuk's

Leverkusen -Rangers weinig kaarten . De Ned. scheidsrechter Makkelie, een scheidsrechter die het moeilijk heeft om te sanctioneren heeft zeer lage gemiddelden : 2,94 geel en 0,20 rood in de Nederlandse competitie, 2,62 / 0,10 in de Champions League en 3,70 / 0.30 in Europa league

Weliswaar zyn de lynen er ook naar

aantal kaarten bij UB:

-3.5@2.55

-4.5@1.61

zoals verwacht lagen de lynen te laag

5gele kaarten

Bericht gewijzigd door boempatat op do 6 aug. 2020, 22:34
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Soms doe je iets op gevoel. Heb gewoon ineens een verdomd goed gevoel bij een CS 2-0 op de Europa League wedstrijd van Feyenoord. Let the magic happen. 


Odd: 9,75 bij Bwin.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Tisten zei vanmorgen dat hij 2 BTS matchen zag:

Sociedad-M UTD ft0-4

https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/real-sociedad-manchester-united-xWWJpHOl/#bts;2


Braga-AS Roma ft 0-2

https://www.oddsportal.com/soccer/europe/europa-league/braga-as-roma-YcQSreg1/#bts;2

Allebei om 18u55

Niet geschoten is ook geen prijs @tisten

Bericht gewijzigd door boempatat op do 18 feb. 2021, 22:24
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Om 16u begint Cub Brugge al op Kiev en...

Tienduizend fans welkom in stadion voor Dinamo Kiev-Club Brugge 😯💁‍♂️

EUROPA LEAGUEDinamo Kiev zal donderdag in het Europa League-duel tegen Club Brugge kunnen rekenen op de steun van een deel van de achterban. De lokale autoriteiten gaven de Oekraïners de toestemming zo’n 10.000 supporters binnen te laten, zo laat Club weten in een tweet.


https://www.hln.be/europa-league/tienduizend-fans-welkom-in-stadion-voor-dinamo-kiev-club-brugge~aa77d4c0/

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.