Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Europa League 2020-2021

Inter wint@1.79

Odd zakt op x2 Basaksehir@1.42 Kopenhagen wint met 3-0

Shaktar-Wolfsburg BTS @1.44.Ze verwachten daar goals.Shaktar wînt met 3-0


UTD -Lask BTS no@1.67 The ‘Red Devils’ have won all four UEL home games this term ‘to nil’, daarom deze bet.

FT 2-1

Samen @6.32 UB

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 5-08-2020 15:34 Overige sporten en evenementen
in 5-08-2020 15:34 Overige sporten en evenementen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik verwacht veel gelijkspellen vanavond!


0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Ik speel Antwerp vanavond. Odd is veel te hoog in mij ogen

0 Vind ik leuk's

Zonder Haroun, Mbokani en Lamkel Ze, wordt heel moeilijk hoor

1 Vind ik leuk's

Value bij Corners voor Ajax.

Lille krijgt niet zoveel corners afgelopen wedstrijden en ik verwacht dat Ajax meer op de helft van Lille speelt.


most corners Ajax @2.30

Ajax EH -1 @3.15

Ajax EH -2 @4.40

2 Vind ik leuk's

Zat er in .jammer .

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet


Beetje matig deze wedstrijd. Eindelijk krijgt Ajax er 1 en dan geven ze er uiteindelijk nog 1 weg ook. Geen normale corner uitslag.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Cornerbets zijn dikwijls raar.

Antwerp had 0 corners 😯0 kan dat ?nie normaal toch?

Van topploegen verwacht ik ook altyd weinig corners, omdat ze de bal dikwijls rond tikken en de kansen afwachten .

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Ja de redenering van mij klopte helemaal, Lille weinig corners en Ajax vooral op de helft van Lille. Alleen corners voor Ajax zaten er niet in.

1 Vind ik leuk's

PSV over 5.5 en 6.5 corners @1.75 en @2.50


Heb bij deze bet echt een goed gevoel. Tegenstander die gaat verdedigen, PSV kan niet anders dan vol in de aanval, waarschijnlijk gewoon met Max, Dumphries en Malen en Mo weer bij de selectie. Nu alleen hopen dat Schmidt gewoin de sterkste 11 opstelt😅


Succes💪

1 Vind ik leuk's

gisteren mijn combi al gedeeld in de chat maar zal hem hier ook plaatsen.


Psv over 6.5 corner

Leverkusen wint

Leicester wint


Psv moet winnen met 2 goals verschil, ze treffen een griekse tegenstander en die grieken die staan bekend om massaal te verdedigen, ik zie die corners hier wel redelijk vlot vallen, ik ga live dan ook elke keer bijzetten ;)

Leverkusen verloor met 4-3 bij Young Boys en heeft genoeg aan een thuiszege, als je hun palmares in Europa dit seizoen ziet mag dat absoluut geen probleem zijn, Leicester speelde vorige week 0-0 en moet dus winnen vandaag want bij 0-0 zijn het verlengingen of penaly's (en dat is altijd een risico) en bij een hoger gelijkspel of verlies zijn ze uitgeschakeld.


Gezamelijke odd voor deze 3 bets ligt rond de 6

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.