Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2016

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **


Vanavond 1e voorronde melodifestivalen. 3 kanshebbers voor volgende ronde. Ace Wilder populairste en lijkt 100% deze 1e ronde te winnen. Om de 2e finaleplek strijden Samir & Viktor en Robin Bengtsson. Odds vinden eerstgenoemde favoriet, maar ik verwacht dat Zweden voor Robin gaat. Hij eindigt sowieso in de top 4 (Andra chansen), dus die heb ik er bijgepakt voor als hij zich niet kwalificeert. Pernilla is kansloos en heeft als enige een rustig nummer, echter niet heel sterk waardoor ik haar zeker laatste acht.


Pernilla last @1.50 10/10

Ace & Robin go through @3.50 4/10

Robin Andra chansen @1.75 8/10


Succes allen!


Update: link toegevoegd naar artikel.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 6-02-2016 15:56 Overige sporten en evenementen
in 6-02-2016 15:56 Overige sporten en evenementen
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waar is dit te vinden?
0 Vind ik leuk's
Speel ace en robin met je mee. Op unibet.
0 Vind ik leuk's
santi21:
Vanavond 1e voorronde melodifestivalen.
3 kanshebbers voor volgende ronde. Ace Wilder populairste en lijkt 100% deze 1e ronde te winnen. Om de 2e finaleplek strijden Samir & Viktor en Robin Bengtsson. odds vinden eerstgenoemde favoriet, maar ik verwacht dat Zweden voor Robin gaat. Hij eindigt sowieso in de top 4 (Andra chansen), dus die heb ik er bijgepakt voor als hij zich niet kwalificeert. Pernilla is kansloos en heeft als enige een rustig nummer, echter niet heel sterk waardoor ik haar zeker laatste acht.

Pernilla last @1.50 10/10
Ace & Robin go through @3.50 4/10
Robin Andra chansen @1.75 8/10

Succes allen!


Thnx heb Ace & robin meegespeeld
0 Vind ik leuk's
Prima eerste ronde, ging zoals voorspeld. Verzekeren met 3-4 was niet nodig geweest, maarja achteraf he. Op naar volgende zaterdag!
0 Vind ik leuk's
Zometeen om 20.15 in Oostenrijk dikke value. Zie maar een persoon kans maken om finale te winnen.

Zoe to win Austria - Wer singt fur Osterreich @1.55 10/10 (Helaas alleen betfair)

0 Vind ik leuk's
santi21:
Zometeen om 20.15 in Oostenrijk dikke value. Zie maar een persoon kans maken om finale te winnen.

Zoe to win Austria - Wer singt fur Osterreich @1.55 10/10 (Helaas alleen betfair)



Ook deze binnen! :)
0 Vind ik leuk's
santi21:
santi21:
Zometeen om 20.15 in Oostenrijk dikke value. Zie maar een persoon kans maken om finale te winnen.

Zoe to win Austria - Wer singt fur Osterreich @1.55 10/10 (Helaas alleen betfair)



Ook deze binnen! :)


Thanks! Had hem met je meegespeeld.

Voor vanavond ook tips?
0 Vind ik leuk's
Zeker, vanavond meerdere finales! Nog even geduld ;)
0 Vind ik leuk's
je bent weer lekker op dreef zoals we gewend zijn van je tijdens songfestival, helaas nog niks meegespeelt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.