Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2016

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **


Vanavond 1e voorronde melodifestivalen. 3 kanshebbers voor volgende ronde. Ace Wilder populairste en lijkt 100% deze 1e ronde te winnen. Om de 2e finaleplek strijden Samir & Viktor en Robin Bengtsson. Odds vinden eerstgenoemde favoriet, maar ik verwacht dat Zweden voor Robin gaat. Hij eindigt sowieso in de top 4 (Andra chansen), dus die heb ik er bijgepakt voor als hij zich niet kwalificeert. Pernilla is kansloos en heeft als enige een rustig nummer, echter niet heel sterk waardoor ik haar zeker laatste acht.


Pernilla last @1.50 10/10

Ace & Robin go through @3.50 4/10

Robin Andra chansen @1.75 8/10


Succes allen!


Update: link toegevoegd naar artikel.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 6-02-2016 15:56 Overige sporten en evenementen
in 6-02-2016 15:56 Overige sporten en evenementen
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santi21:
Finale Zweden vanavond, een aantal redelijke mooie odds denk ik zo:

Frans to win @1.40 10/10
Deze man is een ontzettende hype daar momenteel met z'n nummer. Wint sowieso de televoting (veruit meest beluisterd op Spotify etc.), ook van de jury zal hij genoeg punten krijgen. Ondanks de 1.40 nog steeds value. Betfair zit al richting de 1.30 en die zit normaal gesproken hoger dan de bookmakers.

Robin Bengtsson to finish 2nd @4.50 8/10
Robin Bengtsson to finish 3rd @4.65 8/10

Robin Bengtsson vs. Oscar Zia @1.80 10/10
Voor de hype van Frans verwachtte ik dat hij zou winnen, maar zie ik nu niet gebeuren. Echter 2e of 3e moet echt wel mogelijk zijn. Oscar Zia is live een stuk minder en zijn nummer vind ik ook minder, dus ook die speel ik.

Panetoz vs. Boris Rene @1.75 8/10

Saraha vs. Ace Wilder @1.60 8/10
Nummer van Saraha vrij populair (na Frans meest afgespeeld op Spotify en de potentiele stemmers van Ace Wilder, zie ik niet op haar stemmen.

David Lindgren to finish last @3.15 6/10
Kopie van Axwell - Sun is shining, vond het apart dat deze rechtstreeks finale haalde, maar deze zal laatste worden denk ik.


Niet je beste dat volgensmij, had zelf op Ace gezet tegenover Saraha. Pakte goed uit
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.