Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Roland Garros 2018

Roland Garros staat op het punt van beginnen. We nemen een kijkje naar een aantal geplaatste

spelers om te zien hoe zij er na vijf maanden tennis voor staan. Ook kijken we naar een outsider die weer terug is van weggeweest.

(1. Rafael Nadal

We kunnen natuurlijk niet om Rafael Nadal heen. Het zal niemand verbazen dat de Spanjaard deze editie de als eerste geplaatste speler is. Nadal is de grote favoriet om Roland Garros dit jaar te winnen wat gezien zijn prestaties dit seizoen ook niet zo gek is. Hij won de voorbije maanden de graveltoernooien van Monte Carlo en Barcelona waarna hij in Madrid tegen Dominic Thiem tegen zijn eerste gravel nederlaag opliep. De Spanjaard herstelde zich vervolgens in Rome waar hij na een spannende finale tegen Alexander Zverev zich de winnaar mocht noemen. Wie houdt deze “Rafa” in bloedvorm tegen?

(2. Alexander Zverev

De jonge Duitser ontwikkelt zich de laatste jaren in raptempo. Vorig jaar deed hij het zo goed, dat hij zich afmeldde voor het ‘Next gen’ toernooi omdat hij dat seizoen genoeg punten had verzameld om mee te doen aan het grote ‘ATP finals’ in London. Zverev is inmiddels de nummer drie van de wereld en door de afzegging van Federer is de Duitser de nummer twee van de plaatsingslijst. Zverev won dit seizoen al de graveltoernooien in Munchen en Madrid waarna hij afgelopen week de verliezend finalist was in Rome. De jonge Duitser heeft echter nog nooit de kwartfinale van een grandslam bereikt, al lijkt het met zijn talent slechts een kwestie van tijd.

(3. Marin Cilic

Marin Cilic is haast ieder jaar wel in de top-10 te vinden. De Kroaat is een stabiele speler die meestal de eerste week van de grandslam overleeft. Op Roland garros heeft hij echter veel meer moeite om dat te doen, en zijn beste prestatie op dit toernooi kwam vorig jaar toen hij de kwartfinale bereikte. Het zal je dan ook niet verbazen dat gravel zijn minst favoriete ondergrond is. Ook dit seizoen zijn de prestaties van de Kroaat om het gravel mager. Zo werd hij in de toernooien van Istanbul en Rio de Janeiro al vroeg uitgeschakeld. Afgelopen week speelde hij in Rome zijn beste toernooi van het seizoen op het gemalen baksteen waar hij de halve finale bereikte. Niet vel mensen zullen deze editie rekenening houden met Cilic als een kanshebber, en hij zal dan ook een gunstige loting moeten krijgen om zijn prestatie van vorig jaar te evenaren.

(4. Grigor Dimitrov

Grigor Dimitrov kent tot dusver een erg matig seizoen. De Bulgaar begon het jaar nog uitstekend met een kwartfinale op de Australian Open waarna hij in Rotterdam de verliezend finalist was. Na dat toernooi vielen de resultaten tegen met vroege uitschakelingen in de toernooien van Dubai, Indian Wells en Miami. Op het gravel begon de Bulgaar wat beter te spelen wat resulteerde in een halve finale in Monte Carlo waar hij van Nadal verloor. In Barcelona was de kwartfinale het eindstation en in de toernooien van Madrid en Rome werd hij beide keren in de eerste ronde uitgeschakeld. Vorig jaar evenaarde de Bulgaar zijn beste prestatie op Roland Garros door er de derde ronde te halen wat laat zien dat hij hier haast nooit zijn beste tennis laat zien. Het is maar de vraag of Dimitrov in Parijs voor het eerst de vierde ronde kan bereiken. Kijkend naar zijn tennis wat hij de voorbije maanden heeft laten zien, zal hij deze twee weken toch echt een tandje bij moeten schakelen.

(5. Juan Martin Del Potro

Als iemand over blessures mee kan praten is het Del Potro wel. Blessures lopen als een rode draad door heel zijn carriere heen wat er in de jaren 2010, 2014 en 2015 voor zorgde dat hij haast geen enkele wedstrijd kon spelen. De Argentijn heeft er gelukkig sinds 2016 minder last van waardoor hij weer volop op de tennisbaan te vinden is. Door zijn sterke prestaties na zijn comeback is hij dit jaar de nummer vijf van de plaatsingslijst. Hij won dit seizoen op het hardcourt het

toernooi van Indian Wells en na een halve finale in Miami begon voor hem het gravelseizoen. Op zijn minst favoriete ondergrond verloor hij in Madrid al in de achtste ronde van Lajovic waarna hij in Rome tegen Goffin door een blessure noodgedwongen moest opgeven. De Argentijn heeft nog steeds last van die

blessure en hij beslist binnenkort of hij deze week nog wel in actie gaat komen. Kijkend naar zijn matige prestaties op het gravel en zijn huidige ‘blessure’

is de Argentijn een groot vraagteken op en naast de baan.

(6. Kevin Anderson        

Kevin Anderson is sterk teruggekomen van een meeslepende blessure die hem een lange tijd aan de kant hield. De Zuid Afrikaan heeft zich teruggevochten en is dit seizoen weer in de top-10 te vinden. Hij won dit seizoen het ATP toernooi in New York en was tweemaal de verliezend finalist van een ATP toernooi. Hij

bereikte twee weken geleden de halve finale in Madrid wat dit seizoen zijn beste prestatie op gravel was. De Zuid Afrikaan speelt niet graag op het gemalen baksteen wat met afstand zijn minst favoriete ondergrond is. Dat is ook terug te zien aan zijn voorgaande prestaties op dit toernooi waar hij in acht pogingen nog nooit de kwartfinale wist te bereiken. De verwachtingen zijn ook voor deze editie laag gespannen, maar juist dan is Anderson ook op het gravel een gevaarlijke speler.

(7. Dominic Thiem

Dominic Thiem is gemaakt voor het gravel. Met zijn voetenwerk, krachtige slagen en techniek is het één van de beste spelers op het gemalen baksteen. Het is dan ook niet zo gek dat hij vorig jaar de enige speler was die Rafael Nadal op het gravel wist te verslaan. De Oostenrijker begon dit seizoen uitstekend aan het nieuwe gravelseizoen met een toernooizege in Buenos Aires waar hij geen enkele set afstond. Hij bereikte vervolgens op drie achtereenvolgende graveltoernooien driemaal de kwartfinale en het was de vraag of hij dit seizoen nog een finale op zijn favoriete ondergrond zou bereiken. Twee weken geleden in Madrid was het dan eindelijk zover. Op weg nar de finale versloeg hij Rafael Nadal die ook dit jaar tot aan de ontmoeting nog ongeslagen was op het gravel. In de finale van Madrid verloor hij echter van Alexander Zverev. Na twee nederlagen in de eerste rondes van Rome en Lyon maakt Thiem zich op voor Roland Garros waar hij de voorbije twee jaar de halve finale bereikte. Weet hij die prestatie weer te evenaren, of zelfs te overtreffen?

(8. David Goffin

David Goffin is een vreemde eend in de bijt als je kijkt naar de gemiddelde top-10 speler. Vaak zijn het grote mannen met een sterke opslag en krachtige slagen. Goffin is met zijn 1m80 relatief klein en de speelstijl van de Belg is compleet anders vergeleken met het merendeel van de toppers. De kleine Belg moet het vooral van zijn loopvermogen, techniek en variatie hebben waarmee hij zijn tegenstander veel laat lopen en tot fouten dwingt. Het is dan ook niet zo gek dat hij op het gravel sterk speelt waar hij de tijd krijgt om de rally te sturen. Goffin speelde dit seizoen in Barcelona zijn sterkste toernooi op gravel waar hij de halve finale bereikte. In die halve eindstrijd was Rafael Nadal een maatje te groot. Na een vroege uitschakeling in Madrid was de kwartfinale in Rome het eindstation. In 2016 bereikte Goffin de halve finale op dit toernooi wat tot dusver zijn beste prestatie ooit in Parijs is. De vraag is of hij helemaal hersteld is van zijn oogblessure die hij in februari opliep. Het zal dan ook interessant zijn om te zien hoe hij de eerste rondes presteert.

Outsider:     

(21. Novak Djokovic

Het is toch gek om Novak Djokovic als outsider voor een toernooi op te schrijven. Een man die al zoveel grandslams won, en meer dan honderd miljoen Dollar aan prijzengeld heeft verdient is normaal gesproken een van de grote favorieten. De Servier komt echter terug van een blessure waardoor hij een groot deel van 2017 aan zich voorbij moest laten gaan. Ook dit jaar moest hij weer veel toernooien afzeggen waardoor hij bleef kelderen in de rankschikking. Er lijkt echter licht aan het einde van de tunnel. Djokovic heeft deze maand aan twee toernooien meegedaan waar vooral zijn optreden in Rome een groot lichtpunt was. De Servier bereikte er de halve finale waar hij het Nadal erg lastig maakte. Djokovic maakt een fitte, maar vooral gretige indruk. Hij kan weer van het spel genieten en liet bij vlagen geniaal tennis zien. Het is natuurlijk maar de vraag hoe zijn lijf gaat reageren op meerdere wedstrijden in korte tijd zo snel na zijn ‘comeback’. Maar wat de Servier twee weken geleden in Rome liet zien geeft de burger moed. Een fitte Djokovic zal niemand dan ook (vroeg) in dit toernooi willen tegen komen.

1
0
1 likes
Gestart door
Country flagilax30
25-05-2018 04:43 in Overige sporten en evenementen
35 reacties

De loting is inmiddels verricht en er staan meteen enkele interessante wedstrijden op het programma bij zowel de mannen als de vrouwen.

Waar zetten jullie je centjes op?

Bericht gewijzigd door ilax30 op Fri 25 May 2018, 04:51.
0
0
0 likes
Ja, mijn reactie is nuttig.

Ik.zet wel.wat op.svitolina als toernooi winnaar

0
0
0 likes

Eurosport gaf volgende mogelyke QF na de loting aan:

Nadal-Anderson

Cilic-Del Potro

Goffin-Dimitrov

Thiem-Zverev

Dan zyn het wel de fav die doorstoten.Maar zoals je al aangaf zit Del Potro met een blessure.

By de dames gaven ze volgende mogelyke QF:

Halep-Garcia

Muguruza-Pliskova

Ostapenko-Svitolina

Kvitova-Wozniacki

Bericht gewijzigd door boempatat op Fri 25 May 2018, 07:54.
2
1
2 likes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nou reken daar maar, zeker bij de dames, niet op. Heb paar weken geleden wat geknald op Bertens @41 puur voor de value, maar voor mij is Svitolina idd de gedoodverfde favoriet.

0
0
0 likes

Klopt bvanhinthum. Er zullen automatisch wel verrassingen komen.

Mss van de jonge 19j.Tsitsipas of de 20j Shapovalov (komt normaal in de QF tegen Nadal)of Coric of de oudere linkshandige Verdasco.

Monfils doet het ook altijd goed op RG.

1
0
1 likes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Monfils zou ik niet op rekenen, die is al maanden aan het sukkelen met fysiek enz.

Vgm moet je het schema nog eens goed bekijken want Shapo kan in de 1/8e al Rafa tegenkomen.

Even kijkende naar het schema lijkt het me leuk om mijn verwachte kwartfinales te droppen.

Nadal - Coric

Fognini - Isner

Carreno Busta - Djokovic

Thiem - Zverev

Vooral in dat tweede quarter liggen er een hoop kansen en is het een open veld imo met mannen als Del Potro, Isner, Berdych en Cilic waar ik toch mijn vraagtekens bij wil zetten.

Vrouwen

Mertens - Bertens

Muguruza - Pliskova

Ostapenko - Svitolina

Kvitova - Kasatkina

1
0
1 likes

Waar blijven de voorbeschouwingen heren? Ik kijk er naar uit.

Bericht gewijzigd door Support op Sun 27 May 2018, 12:50.
0
0
0 likes

Wat misschien interessant is om in play in de gaten te houden is Dulgheru - Mchale. Ik heb een gedeelte gezien van Larsson-Mchale(6-3 6-0) en daar was Mchale duidelijk niet fit. Ik weet alleen niet of ze gewoon een slechte conditie had of misschien ergens pijn had waardoor ze steeds minder kracht kon zetten. Maar mocht Mchale aan het begin de betere zijn, is het de vraag of ze dit de hele wedstrijd gaat kunnen volhouden. Dus mocht de wedstrijd op een gegeven moment beginnen te kantelen is het een mooi moment om op Dulgheru in te zetten.

Ik hoop dat er vandaag wat regen valt in Parijs zodat de wedstrijd ietsje later is en dan ik hem zelf ook kan kijken. :)

1
0
1 likes

welke leuke bets worden er morgen gespeeld?

ik ga alvast bij de mannen voor volgende combi: bemelmans - cuevas - Thiem 3-0 -

0
0
0 likes
Op zo. 27 mei 2018, 09:54 schreef jeweetzellef:

Wat misschien interessant is om in play in de gaten te houden is Dulgheru - Mchale. Ik heb een gedeelte gezien van Larsson-Mchale(6-3 6-0) en daar was Mchale duidelijk niet fit. Ik weet alleen niet of ze gewoon een slechte conditie had of misschien ergens pijn had waardoor ze steeds minder kracht kon zetten. Maar mocht Mchale aan het begin de betere zijn, is het de vraag of ze dit de hele wedstrijd gaat kunnen volhouden. Dus mocht de wedstrijd op een gegeven moment beginnen te kantelen is het een mooi moment om op Dulgheru in te zetten.

Ik hoop dat er vandaag wat regen valt in Parijs zodat de wedstrijd ietsje later is en dan ik hem zelf ook kan kijken. :)

Mchale had tweede set meer moeite service te houden. Probleem was dat Dulguru hele wedstrijd al problemen had op eigen service.

Ik denk dat Mchale nu wel in het voordeel is. Kontaveit zal volgende ronde iig met beide geen problemen zal hebben.

Vandaag speel ik hoogstwaarschijnlijk Azarenka, maar pas tijdens de wedstrijd. Misschien dat de odd aan het begin van de wedstrijd nog wat stijgt. Peterson gaat denk ik Hsieh problemen opleveren, maar dat bekijk ik ook pas in-play.

Morgen hoop ik Stosur te spelen, maar dan moet de odd op betfair ietsje stijgen.

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Beste keuze!
Country flag Beschikbaar
  • Populairste bookmaker in Nederland
  • Livestreams beschikbaar
  • Duidelijke website
Speel nu
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden
Country flag Beschikbaar
  • Enorm aanbod
  • Veel live streams
  • Goede reputatie
Speel nu
Country flag Beschikbaar
  • Mooie promoties
  • Kambi odds
  • Jack's Specials
Speel nu
Country flag Beschikbaar
  • Geweldige bonus van €250
  • Goed aanbod voetbalweddenschappen
  • Mooi design
Speel nu
  • Nieuwste reacties

Maak favoriet

WK Game 2022, laat jouw stem horen!

Het WK komt steeds dichterbij en wij zijn volop bezig met de voorbereiding van de WK Game 2022! Ook voor deze WK Game zal er weer een flinke prijzenpot beschikbaar worden gesteld. Deze zal bestaan uit een deel Free Bets, maar ook uit fysieke prijzen. Wij zijn erg benieuwd naar jullie voorkeur dus horen we graag wat voor prijzen jullie graag willen winnen! 

Daarom kun je hieronder een poll invullen, met een aantal voorbeelden van prijzen. Het is uiteraard ook mogelijk om andere suggesties te geven in de reacties. Zie je een suggestie van een ander lid waar je het helemaal mee eens bent? Dan kun je dit laten weten door deze reactie te liken!

De uitslagen van deze poll zijn enkel bedoeld om een indicatie te geven van een mogelijke voorkeur en de uiteindelijke prijzen kunnen dus verschillen met de uitslag van deze poll.

Maak favoriet

Bookie Review: Unibet

Ga naar Unibet

Update: De problemen met de welkomstbonus zijn inmiddels opgelost! Bij het aanmaken van een account kun je dus zonder problemen gebruik maken van de welkomstbonus.

We hebben er even op moeten wachten, maar Unibet is inmiddels weer beschikbaar voor Nederlanders. Deze bekende bookmaker was vroeger erg populair onder leden, dus zijn we erg benieuwd hoe het tot nu toe bevalt. Het is ons wel opgevallen dat de lancering niet geheel vlekkeloos ging, door veel problemen met de welkomstbonus.

Een aantal bonussen op een rijtje:

Europese Voorrondes

Je kunt na het inzetten van €10 op een wedstrijd uit de voorrondes van de grootste Europese competities, een free bet van €5 ontvangen. Let op, deze free bet is wel alleen live te gebruiken en de minimale quotering voor de kwalificerende weddenschap is 1.40. Ook dien je minimaal 24 jaar of ouder te zijn.

Bekijk de bonus

EK 2022 +50% Profit Boost

Voor de knock outfase van het EK Vrouwenvoetbal heeft Unibet een 50% profitboost. De minimale odds zijn 1.40 of hoger en de maximale potentiële extra winst zal op je wedformulier staan. Ook voor deze promotie dien je minimaal 24 jaar of ouder te zijn.

Welkomstbonus

Unibet heeft een prima welkomstbonus. Bij een inzet van minimaal €10, kun je voor €40 aan free bets ontvangen. Dit is verdeeld onder vier free bets van €10 elk:

• €10 Pre-match free bet
    • €10 Live free bet
    • €10 Combinatie free bet
    • €10 Bet Builder free bet

Lees hier meer over de welkomstbonus

Bookie Review: Unibet
    Maak favoriet

Weddenschappen

Benfica-Girona: Girona scoort @1.75

Volendam-AEK, Almere-Dordrecht: Volendam scoort + over 2,5 goals bij Almere-Dordrecht @1.98

Van Duijvenbode-Noppert: Noppert wint @2.10 (circus boost)

Weddenschappen
    Maak favoriet

Prijsvraag Nederland - Polen, voorspel de eindstand!

Zaterdag nemen Nederland en Polen het tegen elkaar op in de Nations League. De bookmaker smullen ook van deze partij met genoeg promoties. Weet jij de juiste eindstand te voorspellen? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25!

Hoe werkt het? 

Voorspel voor zaterdag 11/06 20:45 de correcte eindstand voor de wedstrijd tussen Nederland en Polen. Geef jouw voorspelling door via het forum hieronder! Een voorbeeld van een mogelijke voorspelling staat hier onder. 

Voorbeeld: 3-1 

Hoe wordt de winnaar gekozen?

Als er meerdere mensen de juiste voorspelling hebben doorgegeven dan zal de uiteindelijke winnaar worden bepaald door middel van loting. Als niemand exact de juiste eindstand heeft voorspeld, dan wordt gekeken welke voorspelling er het dichtst bij zit. Dit kan bijvoorbeeld 2-1 zijn wanneer de correcte eindstand 3-1 was. 

Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag kan een bol.com cadeaubon winnen van €25!

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zaterdag 11/06 20:45 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs. 

Prijsvraag Nederland - Polen, voorspel de eindstand!
    Maak favoriet

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
    27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
    De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
    De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
    Kan dit gefixt worden?

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
  • Nieuwe onderwerpen

Maak favoriet

Het WK komt steeds dichterbij en wij zijn volop bezig met de voorbereiding van de WK Game 2022! Ook voor deze WK Game zal er weer een flinke prijzenpot beschikbaar worden gesteld. Deze zal bestaan uit een deel Free Bets, maar ook uit fysieke prijzen. Wij zijn erg benieuwd naar jullie voorkeur dus horen we graag wat voor prijzen jullie graag willen winnen! 

Daarom kun je hieronder een poll invullen, met een aantal voorbeelden van prijzen. Het is uiteraard ook mogelijk om andere suggesties te geven in de reacties. Zie je een suggestie van een ander lid waar je het helemaal mee eens bent? Dan kun je dit laten weten door deze reactie te liken!

De uitslagen van deze poll zijn enkel bedoeld om een indicatie te geven van een mogelijke voorkeur en de uiteindelijke prijzen kunnen dus verschillen met de uitslag van deze poll.

Maak favoriet

Wedden op NFL 2022/2023

Afgelopen donderdag is het nieuwe NFL seizoen begonnen. Dit jaar belooft het weer een spannend jaar te worden. Pakt Tom Brady op 45 jarige leeftijd zijn 8ste ring of gaat het dit jaar naar iemand anders?

Voor vanavond heb ik de volgende picks:

• Saints -5,5 @1.90 (Unibet)
    • Lions - Eagles under 48.5 @1.89 (Unibet)
    • Colts - 6,5 @1.82 (Unibet)

Wedden op NFL 2022/2023
    Maak favoriet

Prijsvraag GP van Zandvoort!

De snelste raceronde werd uiteindelijk gereden door Verstappen en was een ronde van 1.13.652! tomaat23 zat er met zijn voorspelling slechts 0.420s van af en heeft deze prijsvraag dus gewonnen, gefeliciteerd!

De GP van Zandvoort is dit weekend weer terug! De tribunes langs het bekende Nederlandse circuit zullen zich dit weekend ongetwijfeld vullen met een zee aan Verstappen-fans, die samen komen kijken hoe Max wellicht zijn vierde zege op rij binnen haalt. De afgelopen races heeft Verstappen samen met RedBull laten zien ver boven de rest uit te steken en lijkt het kampioenschap steeds meer hun kant op te gaan. In de Formule 1 kan het echter met een beetje pech zo omdraaien, Ferrari heeft laten zien een goede auto te hebben en ook Mercedes heeft grote stappen gemaakt sinds het begin van het seizoen. Kun jij voor de GP van dit weekend voorspellen wat de snelste raceronde zal zijn? Dan maak je kans op een cadeaubon t.w.v. €25!

Prijsvraag

Hoe werkt het?

Voorspel voor zondag 04/09 15:00 wat de snelste raceronde zal zijn en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €25! Geef jouw voorspelling door met een reactie op dit forum topic. Let op, het gaat om de snelste ronde die aan het tijdens de race gereden wordt. Een voorbeeld van een voorspelling kun je hieronder zien:

Voorbeeld: 1.12.467

Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt gekeken of er iemand is die exact de juiste tijd heeft voorspeld. Als dit niet het geval is, wordt er gekeken naar wie het dichtstbij zit. Mocht het zo zijn dat twee leden het juiste antwoord of exact evenveel van het juiste antwoord afzitten, dan wordt de uiteindelijke winnaar bepaald d.m.v. loting.

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 04/09 15:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs.

Extra

Wij zijn erg benieuwd en willen graag weten wie jij denkt dat de GP van Zandvoort zal winnen. Laat het weten via deze poll! (Dit is niet voor de prijsvraag)

Prijsvraag GP van Zandvoort!
    Maak favoriet

Wedden op Tennis: US Open 2022

Maandag 29 augustus vangt de US Open 2022 aan. Donderdag werd duidelijk dat Novak Djokovic niet welkom is op de laatste Grand Slam van het kalenderjaar. De Serviër weigert zich te vaccineren tegen het coronavirus en is hierdoor niet welkom in de Verenigde Staten. Naast Djokovic moet ook Alexander Zverev verstek laten gaan. De runner-up van 20202  liep in de halve finale van Roland Garros en is niet tijdig hersteld. Wel komen er genoeg Nederlanders in actie. Botic van de Zandschulp, Tallon Griekspoor en Tim van Rijthoven verzekerden zich vanwege hun ranking al van deelname aan het hoofdtoernooi, terwijl de qualifiers Jesper de Jong, Gijs Brouwer en Lesley Pattinama-Kerkhove nog slechts één zege nodig hebben voor een plek in het hoofdtoernooi.

Voorbeschouwing mannentoernooi

De loting:

De loting heeft donderdag plaatsgevonden. Tijd om te kijken voor welke spelers er mogelijkheden liggen en wie het minder hebben getroffen.

Kwart 1

Geprojecteerde kwartfinale: Daniil Medvedev (1) vs. Felix Auger-Aliassime (6)

Daniil Medvedev mag geen problemen hebben om de vierde ronde te bereiken. Hier wacht hem mogelijk een ontmoeting met Nick Kyrgios of Roberto Bautista Agut. Kyrgios dient in de eerste ronde wel eerst af te rekenen met zijn goede vriend en landgenoot Thanasi Kokkinakis. Kyrgios zorgde eerder deze maand voor een stunt door Medvedev in Montréal in drie sets uit te schakelen. Over het best-of-five-format lijkt een lastiger verhaal te worden. In de onderste speelhelft lijken Pablo Carreno Busta en Felix Auger-Aliassime de grootste kanshebbers om Medvedev in de kwartfinale te treffen.

Kwart 2

Geprojecteerde kwartfinale: Stefanos Tsitsipas (4) vs. Casper Ruud (5)

Het tweede kwart lijkt op het eerste gezicht enorm open. Stefanos Tsitsipas en Matteo Berrettini treffen elkaar mogelijk in de vierde ronde. De Italiaan zal eerst echter af moeten rekenen met óf Andy Murray óf Francisco Cerundolo. In de onderste helft van dit kwart liggen er ook genoeg kansen. Casper Ruud is de hoogst geplaatste speler, maar Taylor Fritz en Botic van de Zandschulp hebben eveneens goede papieren om de kwartfinale te bereiken.

Kwart 3

Geprojecteerde kwartfinale: Carlos Alcaraz (3) vs. Hubert Hurkacz (8)

Net als het tweede kwart, is ook het derde kwart wijdopen. Voor Carlos Alcaraz wacht er in de derde ronde mogelijk een interessante ontmoeting met Borna Coric, die recent het ATP-toernooi van Cincinnati op zijn naam schreef. Met Marin Cilic of Dan Evans is de route naar de kwartfinale voor de Spaanse tiener in ieder geval allesbehalve eenvoudig. In het onderste deel van dit kwart lijken Jannik Sinner en Hubert Hurkacz uit te gaan maken wie de kwartfinale weet te bereiken. De Pool wist twee van de drie onderlinge ontmoetingen te winnen en was eerder dit jaar in Dubai nog in straight sets te sterk (6-3, 6-3).

Kwart 4

Geprojecteerde kwartfinale: Rafael Nadal (2) vs. Cameron Norrie (7)

Rafael Nadal kende een mislukte rentree na Wimbledon toen hij in de tweede ronde van het ATP-toernooi van Cincinnati werd uitgeschakeld door Borna Coric. Wat betreft de US open heeft de Spanjaard een gunstige loting gekregen en moet hij zonder al te veel problemen de vierde ronde kunnen bereiken. Daar wacht mogelijk Diego Schwartzman of Frances Tiafoe, terwijl in de onderste deel van dit kwart Cameron Norrie en Andrey Rublev een grote kans maken om de kwartfinale te bereiken. Al lijkt Denis Shapovalov nog een goede outsider.

Conclusie:

Daniil Medvedev is in mijn ogen de terechte favoriet, maar de meeste value is in het derde kwart te vinden. Jannik Sinner en Hubert Hurkacz zijn in een open kwart in staat om deze US Open ver te geraken. 

Winnaar US Open: Hubert Hurkacz @ 41.00 (Unibet, low)

Winnaar US Open: Jannik Sinner @ 16.00 (Unibet, low)

Wedden op Tennis: US Open 2022
    Maak favoriet

Cashout Betcity

Hallo,

Bij Betcity ervaar ik het volgende. Gaat mijn inzet goed, dan verdwijnt de cashout. Gaat die fout, kan ik uitcashen. Nu zit ik een 9 fold waarvan 4 van de 9 afgerond zijn, en kan ik niet uitcashen. Bij de helpdesk word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Is er iets wat ik hier aan kan doen? Wanneer verschijnt de cashout knop? En wanneer niet?

Cashout Betcity

Onze moderators